Aktuāls

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness

9 fakti, ko tu nezināji par Latvijas sasniegumiem kosmosa izpētes jomā

IT sasniegumi, bizness

Filipīnās tiek izmēģināta ”Twitter Lite” optimizētā aplikācija

Internets

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto
post-image

Virtuālā realitāte lēni, bet pavisam noteikti sāk kļūt par lielu daļu mūsu dzīves. No videospēlēm līdz izglītībai un pat sportam – virtuālās realitātes iespējas ir neierobežotas. Taču tagad mēģini iedomāties iepirkšanās pieredzi, kur produktus faktiski iespējams redzēt uz displeja, izmantojot 3D VR. Tā izmantošanai pat nav nepieciešama speciāla aparatūra vai aplikācijas – pietiek vien ar interneta pārlūku.

Agrāk viss, kas tika saistīts ar aplikācijām, tika veidots uz aplikāciju bāzes. Būtu nepieciešama īpaša programmatūra, kas instalēta tālrunī, datorā vai virtuālās realitātes brillēs. Mēbeļu kompānija Country Casual Teak vēlējās virtuālās ekskursijas padarīt pieejamākas, neatkarīgi no ierīces, pārlūkprogrammas vai tehniskajām iespējām.

Šāds projekts vel nekad nav veikts komerciālos nolūkos, tāpēc Scandiweb komandai vajadzēja nākt klajā ar savu risinājumu jomā, kas ir samērā vāji izpētīta. Pēc tam, kad tika izveidots pirmais prototips, ātri kļuva skaidrs, ka, lai pilnībā apkalpotu savus klientus, uzņēmumam ir nepieciešams patiesi universāls risinājums. Tieši tāpēc VR pieredze tika izstrādāta, lai tā būtu saderīga ar Oculus Rift, Samsung Gear VR, Google Cardboard, kā arī 360 grādu versijā datora lietotājiem, neizmantojot nevienu aplikāciju vai vadu. Tā rezultātā jaunais VR risinājums ir pārveidojis klasisku mēbeļu uzņēmumu ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi par inovatīvu 21.gadsimta e-komercijas risinājumu.

Galvenais ieguvums, izmantojot VR e-komercijas risinājumu, ir tas, ka Country Casual Teak tagad var augšuplādēt vairākas virtuālās realitātes atrašanās vietas, kur varēs tikt attēloti produkti. Tas ļaus klientiem atrast un iegādāties vispiemērotākās mēbeles pēc piedzīvotā virtuālajā realitātē. Otrkārt, bez papildus vadiem vai programmatūrām šis projekts spēs nodrošināt ērtu iepirkšanās pieredzi virtuālajā realitātē.


Avots: https://stories.scandiweb.com/bringing-virtual-reality-into-everyday-shopping-5e8ac62a80e0

Saistītās tēmas: IepirkšanāsPieredzeProjektsVirtuālā Realitāte

Izsaki savu viedokli