Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness
post-image

Viens no pasaulē lielākajiem internetveikaliem ”Amazon.com” vakar prezentēja jauno ”Echo” balss asistentu. Tas, salīdzinājumā ar savu priekšteci, ieguvis pavisam citādāku izskatu un jaunas funkcijas.

Būtiskākās izmaiņas vērojamas tā vizuālajā tēlā. Ja iepriekšējais ”Echo” bija elegants un visai neliela izmēra cilindra formas skaļrunis, tad tagadējais izskatās vairāk pēc maza seno laiku monitora.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju jaunajam ”Echo” ir iebūvēts 7 collu skārienjūtīgais ekrāns. Ierīces lietotājam tādējādi būs iespēja ne tikai saņemt balss atbildes, bet arī apskatīt tās ekrānā.

Tāpat ar ”Echo” asistenta palīdzību iespējams veikt interneta video un balss zvanus. Jāpiebilst, ka ”Amazon” galvenais konkurents vismaz šobrīd ir ”Google Home”, taču līdzīgas ierīces ražo arī ”Lenovo”, ”LG”, ”Harman Kardon” un ”Mattel”.

Amerikas Savienotajās Valsīs ”Echo” ieguvis milzīgu popularitāti, jo starp visiem iepriekš minētajiem asistentiem ”Amazon” ierīci šogad nopirkši 70,6% iedzīvotāju. ”Google Home” savukārt iegādājušies 23,8%, bet pārējās ierīces 5,6% cilvēku.

Saistītās tēmas: amazon echobalss asistens

Izsaki savu viedokli