Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Viens no pasaulē lielākajiem internetveikaliem ”Amazon.com” vakar prezentēja jauno ”Echo” balss asistentu. Tas, salīdzinājumā ar savu priekšteci, ieguvis pavisam citādāku izskatu un jaunas funkcijas.

Būtiskākās izmaiņas vērojamas tā vizuālajā tēlā. Ja iepriekšējais ”Echo” bija elegants un visai neliela izmēra cilindra formas skaļrunis, tad tagadējais izskatās vairāk pēc maza seno laiku monitora.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju jaunajam ”Echo” ir iebūvēts 7 collu skārienjūtīgais ekrāns. Ierīces lietotājam tādējādi būs iespēja ne tikai saņemt balss atbildes, bet arī apskatīt tās ekrānā.

Tāpat ar ”Echo” asistenta palīdzību iespējams veikt interneta video un balss zvanus. Jāpiebilst, ka ”Amazon” galvenais konkurents vismaz šobrīd ir ”Google Home”, taču līdzīgas ierīces ražo arī ”Lenovo”, ”LG”, ”Harman Kardon” un ”Mattel”.

Amerikas Savienotajās Valsīs ”Echo” ieguvis milzīgu popularitāti, jo starp visiem iepriekš minētajiem asistentiem ”Amazon” ierīci šogad nopirkši 70,6% iedzīvotāju. ”Google Home” savukārt iegādājušies 23,8%, bet pārējās ierīces 5,6% cilvēku.

Saistītās tēmas: amazon echobalss asistens

Izsaki savu viedokli