Aktuāls

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Spotify ir neapšaubāms līderis mūzikas straumēšanas servisu ziņā. Jau nesen ziņojām, ka serviss sasniedzis 100 miljonu lietotāju atzīmi, no kuriem 30 miljoni izmanto Spotify maksas versiju.

Līdz ar Apple Music servisa izlaišanu, tehnoloģiju gigants kļuva par vienu no sīvākajiem Spotify konkurentiem un, izskatās, ka Apple ķērušies pie visiem līdzekļiem, lai cīnītos ar Spotify. Tiek ziņots, ka Apple atteikušies App Store aplikāciju veikalā publicēt pēdējo Spotify jauninājumu, norādot, ka aplikācijai jāizmanto iTunes maksājumu sistēma.

spotify-1-640x480

Kā zināms, tad no visiem pirkumiem aplikācijās Apple patur 30%, savukārt 70% izmaksā izstrādātājiem, nesen gan tehnoloģiju gigants paziņoja, ka izmaksu plānu mainīs uz 15/85 procentiem, par labu izstrādātājiem.

Spotify uzskata, ka Apple vēlas viņiem ieriebt un kā ieroci izmanto savu aplikāciju veikalu. Šis gan nav pirmais gadījums, kad Apple atsakās publicēt aplikāciju, kurā iespējami pirkumi, taču netiek izmantota iTunes sistēma.

Izsaki savu viedokli