Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Tehnoloģiju gigants “Apple”, kā ierasts, par sevi ir ļoti augstās domās. Kompānija uzskata, ka tā logo – iekostais ābols – ir unikāls un katrs līdzīgais logo noteikti ir nokopēts tieši no “Apple”.

Stīva Džobsa radītais uzņēmums ir noraizējies par kādu citu uzņēmumu ar nosaukumu “Pear Technology”. Tā logo tiešā veidā ir attēlots bumbiera siluets. “Apple” uzskata, ka augļu siluetu logo ideja ir aizgūta tieši no “Apple”.

“Pear Technology” piedāvā digitālo karšu pakalpojumus un bumbiera silueta logo ieguva 2014. gadā. “The Cupertino” intelektuālā īpašuma advokāti uzskata, ka par spīti tam, ka abos logo ir attēloti dažādi augļi, ir manāmas plaģiātisma iezīmes.

Piemēram, abstraktā stilizācija, paužot, ka “Pear” logo stils ir praktiski tāds pats kā “Apple”. Viņuprāt, kontūras ir zīmētas ļoti līdzīgā stilā un to forma spēcīgi atgādina “Apple” identitātes zīmi.  Tāpat pēc advokātu domām nosaukums “Pear” veido zināmu līdzību ar nosaukumu “Apple”, kas attiecīgi rada līdzīgas asociācijas.

“Apple” par šo situāciju bija tiktāl noraizējies, ka talkā sauca Eiropas Savienības Intelektuālā Īpašuma nodaļu, kas stingri iestājās pret “Pear” logo. Rezultātā “Apple” uzvarēja un “Pear” izmainīja logo sturktūru. Tagad “Pear” logo ir mainījis identitāti un “Apple” var dzīvot mierā, zinot, ka viens kopētājs no spēles ir izslēgts.

Izmantotie resursi: https://www.theregister.co.uk

Izsaki savu viedokli