Aktuāls

”LG V30” nesaņems divus ekrānus, tomēr ierīces dizains būs lielisks

Tālruņi, mobilās ierīces

”iOS 11” atnesīs jaunu iespēju, kā bloķēt ”Touch ID” un veikt ārkārtas zvanus

Tālruņi, mobilās ierīces

Daži ”Snapchat” īpašnieki tomēr pārdevuši savas akcijas

IT sasniegumi, bizness

Auto pieredzējušiem ceļotājiem – ”Volkswagen California XXL” ar virtuvi un vannasistabu

Auto, Moto

”Asus” laiž klajā veselus piecus jaunus ”ZenFone” ar duālajām kamerām

Tālruņi, mobilās ierīces
post-image

Pagājušajā gadā pasauli pārņēma papildinātās realitātes spēles ”Pokemon GO” trakums, ar ko apslima gan lieli, gan mazi. Cilvēki to spēlēja savās viedierīcēs, taču viens no pozitīvākajiem šīs spēlītes aspektiem – lai to spēlētu, cilvēkam ir jādodas ārā un principā jānostaigā vairāki kilometri, lai sasniegtu augstākus līmeņus.

Daudzi uzņēmumi pasaulē maksā spēles izveidotājam ”Niantic” par sponsorētiem pieturas punktiem. Intervijā ar tehnoloģiju vietni “TechCrunch” uzņēmums pastāstīja, ka nopelna 15-50 centus par katru šāda pieturpunkta apmeklējumu, kas “Niantic” ienes vairākus miljonus eiro tikai no spēlētājiem.

“Niantic” šo naudu maksā tie, kas izvieto sponsorētos pieturas punktus. Piemēram, Japānā teju katram “McDonald’s” ēstuves pieturas punktam katru dienu ir aptuveni divi tūkstoši apmeklējumu. Aizvadītā gada decembrī ”Niantic” noslēdza līgumu ar slaveno karsto dzērienu ražotāju ”Starbucks”, ka teju seši tūkstoši kafejnīcas ASV pārtaps par pieturvietām “Pokemon GO” spēlē. Līdzīga sadarbība noslēgta arī telekomunikāciju milzi “Sprint”.

Izmantotie resursi: https://www.theverge.com

Saistītās tēmas: nianticpapildinātā realitātePokemon GO

Izsaki savu viedokli