Aktuāls

”Apple” detaļu ražotājs izpauž, kad aptuveni tiks prezentēts ”iPhone 8”

Tālruņi, mobilās ierīces
post-image

Pagājušajā gadā pasauli pārņēma papildinātās realitātes spēles ”Pokemon GO” trakums, ar ko apslima gan lieli, gan mazi. Cilvēki to spēlēja savās viedierīcēs, taču viens no pozitīvākajiem šīs spēlītes aspektiem – lai to spēlētu, cilvēkam ir jādodas ārā un principā jānostaigā vairāki kilometri, lai sasniegtu augstākus līmeņus.

Daudzi uzņēmumi pasaulē maksā spēles izveidotājam ”Niantic” par sponsorētiem pieturas punktiem. Intervijā ar tehnoloģiju vietni “TechCrunch” uzņēmums pastāstīja, ka nopelna 15-50 centus par katru šāda pieturpunkta apmeklējumu, kas “Niantic” ienes vairākus miljonus eiro tikai no spēlētājiem.

“Niantic” šo naudu maksā tie, kas izvieto sponsorētos pieturas punktus. Piemēram, Japānā teju katram “McDonald’s” ēstuves pieturas punktam katru dienu ir aptuveni divi tūkstoši apmeklējumu. Aizvadītā gada decembrī ”Niantic” noslēdza līgumu ar slaveno karsto dzērienu ražotāju ”Starbucks”, ka teju seši tūkstoši kafejnīcas ASV pārtaps par pieturvietām “Pokemon GO” spēlē. Līdzīga sadarbība noslēgta arī telekomunikāciju milzi “Sprint”.

Izmantotie resursi: https://www.theverge.com

Saistītās tēmas: nianticpapildinātā realitātePokemon GO

Izsaki savu viedokli