Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets
post-image

Kopējais ledusskapju tirdzniecības apjoms pērn Latvijā uzrādīja izaugsmi 6% apjomā, salīdzinot ar gadu iepriekš, liecina GfK Retail and Technology Baltic dati, savukārt Samsung ledusskapji attiecīgajā periodā pārdoti par 12% vairāk. Arī līdzšinējie 2017. gada pārdošanas rezultāti uzrāda stabilu tendenci. Kādus ledusskapjus izvēlas Latvijas iedzīvotāji un kādi ir galvenie kritēriji jaunas iekārtas iegādē, apkopojis Samsung.

Ledusskapji cilvēka augumā

Šobrīd lielākais pieprasījums tirgū ir pēc ledusskapjiem, kuru augstums svārstās no 1,70 līdz 1,90m. Tos visbiežāk izvēlas mājsaimniecības, kurās dzīvo divi un vairāk cilvēki. “Puse no Latvijas iedzīvotājiem, kuri pērn iegādājās jaunu ledusskapi, izvēlējās tieši šāda izmēra iekārtu. Arī vairāk nekā 80% pārdoto Samsung ledusskapju ietilpst tieši šajā kategorijā,” skaidro Samsung sadzīves elektronikas biznesa direktors Baltijas valstīs Sergejs Kostjučenko. Savukārt ledusskapju izmērā līdz 1,50m pārdošanas apjoms tirgū veido ceturtdaļu. Tāpat biežāk priekšroku cilvēki dod tiem ledusskapjiem, kuru saldējamā zona atrodas apakšdaļā.

Svarīga arī krāsa

Lai arī mazliet vairāk nekā puse no visiem tirgū pārdotajiem ledusskapjiem ir baltā krāsā, arvien biežāk mūsu virtuvēs ienāk sudraba vai metāliskas krāsas ledusskapji. To apliecina arī tas, ka Latvijā 60% no visiem pērn pārdotajiem Samsung ledusskapjiem bijuši pelēkā vai metāliskā krāsā, savukārt baltajai krāsai priekšroku devusi aptuveni piektdaļa Samsung klientu.

Karstākais ledusskapju laiks – vasara

Vislielākais pieprasījums pēc ledusskapjiem Latvijā un Baltijas valstīs ir jūlijā un augustā, kad to tirdzniecības apjoms vairāk nekā divas reizes pārsniedz ziemas mēnešos pārdoto iekārtu skaitu. “Cilvēkiem ir ļoti būtiski, lai ledusskapis un saldētava pildītu savas funkcijas. Vasarā, kad visaktīvāk notiek dažādu augļu, ogu un dārzeņu sagatavošana ziemas sezonai, nākas izvērtēt, vai līdzšinējais ledusskapis pienācīgi pilda savus uzdevumus, ” piebilst S.Kostjučenko.

Funkcionalitāte kā stūrakmens

Izvēloties ledusskapi, uzmanība tiek pievērsta ne tikai tā izmēriem un krāsai, bet arī lietošanas ērtumam ikdienā un funkcionalitātei, tostarp elektroenerģijas efektivitātes līmenim, kas ļauj ietaupīt ilgtermiņā.

Viena no būtiskākajām funkcijām ir No frost tehnoloģija, kas nodrošina, ka ledusskapī automātiski tiek kontrolēts mitruma līmenis – tas neuzkrājas, un tādējādi neveidojas apledojums ne svaigo produktu glabāšanas zonā, ne saldētavā. “Pateicoties No frost risinājumam, pilnībā var aizmirst par ledusskapja atkausēšanu, kas ir laikietilpīga un apgrūtinoša procedūra,” skaidro S.Kostjučenko.

“Temperatūras maiņa, virinot ledusskapja durvis, rada papildu mitrumu tā iekšienē. Pateicoties No frost risinājuma visaptverošai dzesēšanai un jaudīgam ventilatoram, viss liekais mitrums tiek absorbēts un izvadīts, lai neveidotos apledojums un tiktu taupīta elektroenerģija,” papildina Samsung pārstāvis.

Saistītās tēmas: ledusskapjisamsung

Izsaki savu viedokli