Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

Lai iedvesmotu un veicinātu radošu ideju attīstīšanu mūsdienu un nākotnes mājsaimniecībām, sadzīves tehnikas zīmols Electrolux prezentējis jaunu globālu ideju konkursu Electrolux Ideas Lab. Konkursā tiek aicināts piedalīties ikviens interesents, kas sasniedzis 18 gadu vecumu un kuram ir radošas idejas par to, kā uzlabot savu mājas vidi. Konkurss sāksies 15. augustā, taču jau tagad tam iespējams reģistrēties mājaslapā www.electroluxideaslab.com. Reģistrācija dalībniekiem ļaus iepazīties ar pilnu konkursa aprakstu vienu nedēļu pirms tā sākuma.

Electrolux-Global-Headquarter-Stockholm-002

Electrolux aicina piedalīties konkursā ar radošām idejām, kas iedvesmotu cilvēkus visā pasaulē radīt gardākas, veselīgākas un ilgtspējīgākas maltītes savā virtuvē. Tā var būt gan viedtālruņa aplikācija, gan īpaša programma, inovatīva virtuves ierīce vai jebkura cita biznesa ideja. Idejām ierobežojumu nav – viss ir atkarīgs no pašu dalībnieku iztēles!

Konkursa galvenā balva ir 10 000 EUR, kā arī iespēja pavadīt piecas dienas Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā, lai saņemtu dažādu jomu profesionāļu ieteikumus, kā attīstīt savu ideju.

“Mēs dzīvojam pasaulē, kas ārkārtīgi strauji mainās. Esam pārliecināti, ka pašas labākās un radošākās idejas par to, kā uzlabot savu mājas vidi, ne tikai rodas mūsu laboratorijā, bet arī slēpjas kādas mājsaimnieces, ēdienu blogera vai šefpavāra prātos. Radot šo platformu, mēs ceram kopā ar patērētājiem attīstīt vispārdrošākās un radošākās idejas! Turklāt šis konkurss palīdzēs noskaidrot arī mūsu klientu domas un pieredzi ar mūsu produktiem un pakalpojumiem,” stāsta Electrolux Group mārketinga vadītāja Merīkei Kofa (MaryKay Kopf).

Plašāka informācija par konkursu un vērtēšanas kritērijiem būs pieejama mājaslapā www.electroluxideaslab.com no 15. augusta.

Izsaki savu viedokli