Aktuāls

post-image

Mobilo sakaru operators “Tele2” jauna dizaina koncepta ieviešanā klientu centrā Kuldīgā investē 29 000 eiro, informē uzņēmumā.

Centrs atrodas Kuldīgā, Sūru ielā 2. Lai ieviestu jauno dizaina konceptu, bija nepieciešams pārbūvēt un tehnoloģiski aprīkot esošo centru.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe stāsta, ka centrs Kuldīgā apkalpo vairāk nekā 10 000 klientu mēnesī. Pēc jaunā koncepta pārbūvētais “Tele2” centrs nodrošinās apmeklētājiem individuālāku apkalpošanu.

Šogad, sekojot jaunākajām tendencēm, “Tele2” centru konceptu plānots ieviest sešos klientu centros Rīgā un citās pilsētās, kopumā investējot 242 000 eiro. Šis ir šogad trešais pārveidotais “Tele2” centrs Latvijā. Pirmais jaunā koncepta “Tele2” centrs tika atklāts augusta beigās Saldū, savukārt oktobra vidū tika pārveidots “Tele2” centrs Ogrē.

Latvijā darbojas 37 “Tele2” centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu apmēram 420 000 esošo un topošo “Tele2” klientu.

“Tele2” centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk piemērots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot “Tele2” centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar individuālajām vajadzībām.

Jau vēstīts, ka “Tele2” šogad deviņos mēnešos strādāja ar 78,25 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,8% vairāk nekā attiecīgajā laikā pērn, savukārt kompānijas peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) palielinājās par 6,1% un sasniedza 24,53 miljonus eiro.

Tostarp 2016.gada trešajā ceturksnī “Tele2” apgrozījums, salīdzinot ar 2015.gada trešo ceturksni, palielinājies par 7,4% un bija 28,25 miljoni eiro, bet EBITDA augusi par 14,4%, sasniedzot 9,52 miljonus eiro.

Latvijas “Tele2” iekļauts Zviedrijas “Tele2” koncernā, kas darbojas deviņās valstīs. Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, mobilo sakaru jomā “Tele2” tirgus daļa Latvijā ir 45%.


Informācija: BNS

Saistītās tēmas: InvestīcijasKuldīgatele2

Izsaki savu viedokli