Aktuāls

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

Šodien, 17. novembrī, vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” atver pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē, t/c “Rimi” telpās, Brīvības ielā 30. “Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Dobeles iedzīvotājiem “Tele2” piedāvā vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, bet arī plašāko jaunāko ierīču un aksesuāru izvēli.

Dobele_Tele2_3

“Priecājos, ka esam atvēruši pirmo “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē! Investējot 24 000 eiro, klientu apkalpošanas centrā Dobelē mēs ieviesām jauno dizaina konceptu, kā arī tehnoloģiski to aprīkojām vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu, saka “Tele2” mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe. “Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un atverot jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.”

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” strādā trīs darbinieki, kuri līdz šim strādāja “Tele2” klientu apkalpošanas centrā, kas atradās “Rimi” tirdzniecības telpās Baznīcas ielā 14.

“Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 9:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā “Tele2” ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.

“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. “Tele2” sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 20 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.

Izsaki savu viedokli