Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness

Šodien, 17. novembrī, vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” atver pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē, t/c “Rimi” telpās, Brīvības ielā 30. “Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Dobeles iedzīvotājiem “Tele2” piedāvā vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, bet arī plašāko jaunāko ierīču un aksesuāru izvēli.

Dobele_Tele2_3

“Priecājos, ka esam atvēruši pirmo “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē! Investējot 24 000 eiro, klientu apkalpošanas centrā Dobelē mēs ieviesām jauno dizaina konceptu, kā arī tehnoloģiski to aprīkojām vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu, saka “Tele2” mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe. “Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un atverot jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.”

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” strādā trīs darbinieki, kuri līdz šim strādāja “Tele2” klientu apkalpošanas centrā, kas atradās “Rimi” tirdzniecības telpās Baznīcas ielā 14.

“Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 9:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā “Tele2” ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.

“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. “Tele2” sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 20 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.

Izsaki savu viedokli