Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Sekojot savu klientu vajadzībām un pasaules mazumtirdzniecības tendencēm, Rimi lielveikalu tīkls vienlaicīgi visā Baltijā un pirmais Latvijā ieviesis iespēju klientiem par izdarītajiem pirkumiem krāt piešķirtās lojalitātes uzlīmes ne tikai drukātā, bet arī digitālā veidā. Līdz šim uzlīmes tika krātas tikai drukātā veidā speciālos uzlīmju bukletos, taču līdz ar jauninājumu to būs iespējams automātiski uzkrāt arī savā lojalitātes kartē. Digitālās uzlīmes vienlaicīgi pieejamas ne tikai Latvijā, bet arī Rimi veikalos Lietuvā un Igaunijā.

Mazumtirdzniecība ir dinamiska nozare, kurā klientu ērtību uzlabošanai svarīgi izmantot arī dažādus digitālos risinājumus, tāpēc, sekojot savu pircēju vajadzībām, Rimi ir radījis iespēju visā Baltijā lojalitātes uzlīmes krāt arī digitāli. Esam pirmais veikalu tīkls Latvijā un pirmais veikalu tīkls, kas šo iespēju saviem pircējiem piedāvā visas Baltijas mērogā, turklāt kampaņā par sakrātajām lojalitātes uzlīmēm būs iespējams iegādāties produkciju no atzītā aktīvās atpūtas preču ražotāju Hi-Tec, kura preces var novērtēt plaša iedzīvotāju grupa, sākot no aktīviem ceļotājiem, ģimenēm ar bērniem un līdz pat senioriem, kuri piedāvājumā atradīs, piemēram, izdevīgu iespēju iegādāties nūjošanas inventāru. Uzsākto projektu noteikti turpināsim arī citās lojalitātes kampaņās – prognozējam, ka piedāvāto iespēju krāt lojalitātes uzlīmes digitālā veidā tuvākajā nākotnē varētu izmatot apmēram 20% mūsu aktīvo klientu,” skaidro Rimi Baltic biznesa attīstības direktore Gundega Martinsone.

Kā norāda Gundega Martinsone, viena no digitālo uzlīmju krāšanas būtiskākajām priekšrocībām ir to ērtība, jo nav nepieciešams tērēt laiku, lai uzlīmes līmētu bukletā, tās nevar arī nozaudēt. Rimi pircēji aktīvi interesējas par šo iespēju, un izvēli krāt digitālās lojalitātes uzlīmes līdz šim izdarījuši jau teju 1000 pircēju. Turklāt digitālo uzlīmju krāšana ievērojami atvieglo arī kasieru darbu.

Lai pieteiktos uzlīmju krāšanai digitālā formātā, klientiem sava izvēle jāapstiprina Rimi kioskā, kurā kampaņas sākumā tiek piedāvāts pāriet uz digitālu uzlīmju krāšanu. Tāpat izvēli iespējams apstiprināt, zvanot Rimi Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 80000180. Izvēlēto uzlīmju krāšanas veidu būs iespējams arī mainīt, bet šādā gadījumā nebūs iespējams konvertēt papīra uzlīmes uz virtuālajām vai otrādi. Lojalitātes kampaņas uzlīmes Rimi veikalos tiks izsniegtas līdz šī gada 13.jūnijam, savukārt apmainīt pret aktīvās atpūtas precēm tās varēs līdz 27.jūnijam.

Izsaki savu viedokli