Aktuāls

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness

9 fakti, ko tu nezināji par Latvijas sasniegumiem kosmosa izpētes jomā

IT sasniegumi, bizness

Filipīnās tiek izmēģināta ”Twitter Lite” optimizētā aplikācija

Internets

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto
post-image

Jau iepriekš vēstījām, ka pasaulē lielākais un populārākais interneta pārlūks “Google Chrome” plāno tajā iestrādāt integrētu reklāmu bloķēšanu. Kā vēsta interneta vietne https://www.macrumors.com/, tad šāda opcija “Google” pārlūkos varētu parādīties 2018. gada ievadā.

Reklāmu bloķēšanas iespēja būs pieejama gan datora, gan mobilajās versijās, taču ne tuvākā pusgada laikā. Kā pavēstījis ”Google” reklāmas un komercijas vecākais viceprezidents Sridārs Ramasvamī, ”Google” vēlas uzbūvēt vēl labāku interneta pārlūku ikvienam, lai izskaustu uzmācīgas reklāmas.

Reklāmas daļas viceprezidents izteica standarta frāzes par uzmācīgu reklāmu ietekmi uz interneta lietotājiem. Viņaprāt, piemēram, 10 sekunžu gara reklāma pirms vēlamā satura noskatīšanās tikai vairo lietotāju vēlmi izmantot trešo pušu reklāmu bloķētājus. Pateicoties tam, ka “Google” reklāmu bloķētājs jau tiks iestrādāts automātiski, cilvēkiem nebūs jāizmanto citi reklāmu bloķētāji.

“Google” ir izstrādājusi vadlīnijas, kas paredz, kuras reklāmas drīkst un kuras nedrīkst tikt bloķētas. Piemēram, pašas “Google” reklāmas arī varēs tikt nobloķētas, taču ne visas. To varēs izdarīt arī ar izlecošajiem paziņojumiem, audio reklāmām, kā arī tādām, kurās tiek veikta atskaite.

Izmantotie resursi: https://www.macrumors.com

Saistītās tēmas: chromegooglepārlūks

Izsaki savu viedokli