Aktuāls

”Audi” superauto atgriežas Latvijā – šogad Biķernieku trasē ”’Audi R8 Coupe”, ”R8 Spyder” un citi

Auto, Moto

”LG V30” nesaņems divus ekrānus, tomēr ierīces dizains būs lielisks

Tālruņi, mobilās ierīces

”iOS 11” atnesīs jaunu iespēju, kā bloķēt ”Touch ID” un veikt ārkārtas zvanus

Tālruņi, mobilās ierīces

Daži ”Snapchat” īpašnieki tomēr pārdevuši savas akcijas

IT sasniegumi, bizness

Auto pieredzējušiem ceļotājiem – ”Volkswagen California XXL” ar virtuvi un vannasistabu

Auto, Moto
post-image

Šveices pārtikas koncerns “Nestle” paziņojis, ka tas atklājis veidu, kā samazināt cukura daudzumu “Kit Kat”, “Butterfinger” un citos šokolādes batoniņos, neietekmējot to garšu.

Uzņēmuma zinātnieki apgalvo, ka šis sasniegums ļaus kompānijai samazināt cukura saturu pat par 40%, taču šokolāžu un citu konditorejas produktu saldums netiks mainīts.

“Nestle” norāda, ka zinātnieki atklājuši veidu, kā “citādāk strukturizēt cukuru, kas nodrošina, ka pat tad, kad šokolādē tas tiek izmantots krietni mazākā daudzumā, jūsu mēle uztvers gandrīz identisku saldumu kā iepriekš.”

Kompānija vēsta, ka tā sākusi šo atklājumu patentēšanu un ātrāk šķīstošā cukura izmantošanu dažādos produktos sāks izmantot 2018.gadā.

Šāds paziņojums publiskots laikā, kad uz pārtikas produktu un dzērienu ražotājiem tiek izdarīts aizvien lielāks spiediens, lai nodrošinātu veselīgākas alternatīvas ar cukuru pārpildītajiem produktiem, kas daļēji saistīts ar cilvēku aizvien pieaugošo aptaukošanos un diabētu saslimšanām visā pasaulē.

Saistītās tēmas: cukursNestlešokolādes batoniņš

Izsaki savu viedokli