Aktuāls

post-image

Jau esam vēstījuši par Microsoft izvērsto Scroogled kampaņu, kurā tiek apgalvots, ka Google ļaunprātīgi izmanto lietotāju privātumu, lai spriestu par lietotāju interesēm un tādējādi nodrošinātu atbilstošākas reklāmas.

Tiesa, pieaugot šo reklāmu daudzumam, tās piesaistīja arī Google atbildīgo personu uzmanību. Rezultātā Lielbritānijas reklāmu regulatorā tika iesniegta sūdzība, kas lika pārskatīt Microsoft sniegtās informācijas pareizību un iespējamo Google apmelošanu.

Attiecīgais regulators ir izskatījis Google sūdzību un pieņēmis lēmumu, ka reklāmas ar motīvu Scroogled nav nekā nepatiesa vai apmelojoša. Rezultātā reklāmas parādīsies ne tikai Lielbritānijā bāzētos informācijas kanālos, bet arī visā plašajā internetā.

Protams, arī Microsoft tika pārmests, ka arī šis tehnoloģiju gigants ievāc personu datus. Taču Microsoft pārstāvji norādīja, ka informācija tiek ievākta tikai tāpēc, lai nodrošināt lietotāju drošību, nevis izmantotu to, lai piedāvātu precīzāk mērķētas reklāmas.

Zemāk redzams viens no Scroogled sērijas video. Citus video iespējams atrast šajā YouTube kontā, kā arī vietnē scroogled.

Saistītās tēmas: googlemicrosoftreklāmas

Izsaki savu viedokli