Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness
post-image

Ir pagājuši divi gadi kopš viens no lielākajiem intereneta veikaliem ”Amazon” laida klajā virtuālo mājas asistentu ”Amazon Echo”. Kopš tā nākšanas pasaulē ”Echo” kļuvis par iecienītu ierīci un līderi starp visiem pārējiem konkurentiem.

Pēc ”Echo” savu virtuālo asistentu radīja ”Google” un ”Apple”, kā arī dažādi citi uzņēmumi, kuri gan nav uzskatāmi par nopietniem konkurentiem. Tāpat šai laikā ”Amazon” laidis klajā vēl dažnedažādas līdzīgas ierīces, piemēram, ”Echo Dot”, ”Echo Show” un ”Echo Tap”.

Uzņēmums vēlas radīt nākamās paaudzes klasiskā ”Echo” modeļa versiju. Tā būšot uz pusi mazāka, kā arī vizuāli uzlabota ar noapaļotām malām un patīkamāku materiālu. ”Amazon”, protams, plāno uzlabot ne tikai vizuālās lietas, bet arī tehniskos parametrus.

Solīts, ka jaunajam ”Echo” būs labāka skaņas kvalitāte un uzlabota mikrofona darbība. Tāpat tiks ieviesti uzlabojumi arī pašā sistēmā, kas, iespējams, galveno balsi ”Alexa” padarīs advancētāku.

Izmantotie resursi: https://www.engadget.co

Saistītās tēmas: amazon echovirtuālais asistents

Izsaki savu viedokli