Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto
post-image

Jaunajā pieczvaigžņu luksusa klases viesnīcā Grand Hotel Kempinski Riga izvietoti 226 Samsung profesionālie ekrāni un viesnīcu televizori, tostarp arī videosiena no deviņiem 55 collu ekrāniem konferenču zonā. Šis darījums raksturo aizvien pieaugošo profesionālo ekrānu tirgu, kas Latvijā 2017. gada 1. pusgadā palielinājies par 27%.

“Kopumā ekrānu virsma aizņem vairāk nekā 124 kvadrātmetru platību un nemanāmi iekļaujas viesnīcas vidē. Ja specializētie viesnīcu televizori visos 141 viesnīcas pirmās klases numuriņos ir viesmīlības standarts, tad profesionālie ekrāni, kas izvietoti publiskajās zonās, ir vērtīgs papildservisa rīks,” atklāj Ronalds Možeiko, Samsung Electronics Baltics Korporatīvo klientu attiecību vadītājs. Piemēram, Grand Hotel Kempiski Riga ir pirmā viesnīca Latvijā, kuras konferenču telpās ir pastāvīgi izvietota videosiena no 9 ekrāniem.

“Šāda veida investīcijas tiek veiktas arvien biežāk, un profesionālo ekrānu tirgus pasaulē un Latvijā kopumā aug ļoti strauji. Latvijā vien 2016. gadā tas palielinājies par 24%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, bet šī gada pirmajā pusgadā – jau par 27%,” papildina R. Možeiko.

Profesionālo ekrānu un viesnīcu televizoru izmantošana viesmīlības nozarē liecina par mūsdienīgu pieeju klientu apkalpošanā. Katrā numuriņā ir vismaz viens specializēts viesnīcu televizors, turklāt prezidenta apartamentos – pat 65 collas liels ieliektais TV, kas papildināts arī ar akustisko sistēmu.

Viesnīcu televizori sniedz komfortu un ērtības viesiem – tiem var pievienot mobilās ierīces, pārlūkot Facebook, Youtube, lietot Skype un citas programmas, savukārt viesnīca var ekrānos nosūtīt individuālas ziņas vai izvietot informāciju par dažādiem piedāvājumiem – SPA, trenažieru zāli, restorānu, tuvākajiem pasākumiem vai citiem.

Savukārt konferenču telpās, jumta restorānā, SPA un citās publiskajās zonās ir izvietoti dažādu veidu profesionālie ekrāni izmēros no 10 līdz 75 collām, pievēršot uzmanību pat salīdzinoši nelielām detaļām – piemēram, pie katras no konferenču telpām ir 10 collas liels informatīvs ekrāns, kurā tiek atspoguļota pasākuma dienas kārtība vai cita informācija, bet liftos – 22 collu ekrāni, kuros viesi var redzēt aktuālos viesnīcas piedāvājumus un pasākumus.

Profesionālie ekrāni sniedz ieguvumus ne tikai viesnīcas viesiem, bet arī uzņēmējiem – daudz ērtāku komunikāciju ar klientiem, vienkāršāku informācijas un piedāvājumu izvietošanu, centralizētu pārvaldību no interneta pārlūka un citas priekšrocības. Salīdzinot ar standarta televizoriem, tie kalpo ilgāk un ir paredzēti ilgai noslodzei, tiem ir zemākas ekspluatācijas izmaksas, kā arī tie ir noturīgāki pret karstumu, putekļiem un pēcattēla rašanos.

Latvijā Samsung profesionālo ekrānu klientu vidū ir gan nelieli uzņēmumi, gan lielākas iestādes ar vairākām filiālēm, tostarp starptautiskā lidosta Rīga, Arēna Rīga, Accor tīkla viesnīcas, Latvijas Nacionālā Opera un Balets, Swedbank, DNB banka, Sportland, Norvik banka, Rimi, Maxima, LMT, Tele2, Circle K, Douglas, A Apotheka un citi.

Saistītās tēmas: samsungviesnīca

Izsaki savu viedokli