Aktuāls

”LG V30” nesaņems divus ekrānus, tomēr ierīces dizains būs lielisks

Tālruņi, mobilās ierīces

”iOS 11” atnesīs jaunu iespēju, kā bloķēt ”Touch ID” un veikt ārkārtas zvanus

Tālruņi, mobilās ierīces

Daži ”Snapchat” īpašnieki tomēr pārdevuši savas akcijas

IT sasniegumi, bizness

Auto pieredzējušiem ceļotājiem – ”Volkswagen California XXL” ar virtuvi un vannasistabu

Auto, Moto

”Asus” laiž klajā veselus piecus jaunus ”ZenFone” ar duālajām kamerām

Tālruņi, mobilās ierīces
post-image

2017. gadā pamatīgi uzplaukusi jauna tehnoloģiju tendence, proti, balss asistenti. Lielāko popularitāti tie ieguvuši Amerikas Savienotajās Valstīs, kamēr, piemēram, Latvijā tie atrodami reti kurā mājā. Šobrīd labākais asistents pēc pārdošanas apjomiem ir “Amazon Echo”, kam seko “Google Home” un dažādi citi ne tik populāri šādu ierīču ražotāji.

Lai arī reklāmas balss asistentos varētu būt nevēlama lieta, tomēr drīzumā tā, iespējams, būs pilnīgi normāla parādība. Mārketinga kompānija “VoiceLabs” ar visiem spēkiem cenšas to panākt. Uzņēmums radījis partneru programmu ar nosaukumu “Sponsored Messages”, kas ļauj izstrādātājiem ievietot reklāmas pirms un pēc asistenta atbildes.

“VoiceLabs” skaidroja, ka reklāmas būtu sešas līdz 15 sekundes garas. Šobrīd “VoiceLabs” ir noslēdzis laicīgu sadarbību ar vienu no pasaules lielākajiem sporta medijiem “ESPN” un vēlas integrēties “Amazon Echo” asistentā. “Amazon” gan ir savi noteikumi, kas paredz, ka reklāmas drīkst atskaņot tikai mūzikas un radio klausīšanās laikā, taču “Alexa” balss nedrīkst tika izmantota kā reklāmas balss.

Šobrīd lielākā daļa no vairāk kā 13 tūkstošiem “Echo” prasmēm neatbalsta reklāmas. “VoiceLabs” gan apliecināja, ka līdz šim reklāmu integrēšana balss asistentā nesusi pozitīvus rezultātus.

Saistītās tēmas: amazonbalss asistents

Izsaki savu viedokli