Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

IDC MarketScape ziņojumā par pasaules lietu interneta (no angļu val. IoT – Internet of Things) platformu 2017. gada līderi savā jomā ir atzīts IBM Watson. Ziņojumā atzinīgi tika vērtēta IBM Watson lietu interneta platforma IBM Cloud, kuru mūsdienās izmanto tūkstošiem klientu un partneru sešos kontinentos. To vidū ir tādi pakalpojumu ņēmēji kā  BMW, KONE, HARMAN un daudzi citi.

Šobrīd dažādi ikdienas priekšmeti, sākot ar tosteriem, beidzot ar kontaktlēcām, slimnīcu gultām, rūpnīcu grīdām, liftiem un automašīnām, ne vien tiek savienoti ar citām ierīcēm un digitalizēti, bet arī rada datus par to lietojumu. IBM ir ieguldījis trīs miljardus ASV dolāru, lai attīstītu  kognitīvo skaitļošanu IoT jomā un izveidotu produktu portfeli, kas klientiem palīdzētu izprast iegūtos datus, padarot pasauli drošāku un uzlabojot patērētāju pieredzi, sniedzot pakalpojumus vēl nepieredzētā kvalitātes līmenī.

IDC MarketScape savā ziņojumā ir izvērtējis 12 IoT platformu programmu piegādātājus. Tika analizēti vairāki ietekmējošie faktori, piemēram, produkta funkcionalitāte, dažādu ierīču atbalsts, integrācijas iespējas, spēja papildināt portfeļa piedāvājumu un citas ne mazāk svarīgas funkcijas. Ziņojums ar nosaukumu IBM Watson IoT Leader apgalvo, ka “IoT ir viens no svarīgākajiem elementiem IBM stratēģijā un ir būtisks instruments IBM klientiem to ceļā uz zinošu un kvalitatīvu biznesu”.

“Ņemot vērā, ka pasaule arvien vairāk tiek digitalizēta un savstarpēji savienota, biznesu iespēja mainīties un transformēties nekad nav bijusi tik reāla kā šobrīd. Mēs IBM ne tikai pamanījām šīs pārmaiņu zīmes agrāk nekā citi, bet arī apņemamies vadīt šo gaidāmo evolūciju,” komentē Harieta Grīna, IBM Watson IoT klientu piesaistes un izglītības ģenerāldirektore. “Būt IDC MarketScape atzītiem par nozares līderi ir liels gods, tā saņemot novērtējumu par mūsu centieniem palīdzēt uzņēmumiem sasniegt savus mērķus visdažādākajos veidos – savienojot ierīces, izveidojot IoT lietotnes, risinot specifiskas ar uzņēmējdarbību saistītas problēmas vai pat pārveidojot uzņēmumus un nozares.”

IDC MarketScape ziņojumā ir norādītas dažādas IBM IoT stiprās puses, tostarp daudzpakāpju drošības sistēma, Watson kognitīvās analīzes spējas, tā publiskās un privātās izvietošanas iespējas un plašo iespēju mērogs, kas atbilst vietējo un starptautisko uzņēmumu vajadzībām un paredz stingri ievērot datu konfidencialitāti. Ziņojums apgalvo, ka IBM ir veicis ieguldījumu inovatīvās tehnoloģijās, kas sniedz daudz plašākas iespējas, nekā nosaka standarta IoT platformu prasības (strauja IoT lietotņu veidošanai, slēgtie savienojumi ķēdes pārvaldībai un maksājumu apstrāde).

IBM iesaiste IoT inovāciju attīstībā turpinās Global Watson IoT galvenajā birojā Minhenē, Vācijā. Tā tika atklāta 2016. gadā un iezīmēja pirmo kognitīvo nozares sadarbību vēsturē. Šī strauji augošā ekosistēma ietver klientus no visas pasaules – BMW, CAP Gemini, BNP Parnibas, Avnet, Tech Mahindra, Fortiss –, kuri sadarbojas ar 1000 dažādiem IBM zinātniekiem, dizaineriem un izstrādātājiem, lai risinātu specifiskus IoT nozares jautājumus.

Par IBM

International Business Machines Corporation (IBM) ir pasaulē lielākais informācijas tehnoloģiju programmatūras un pakalpojumu uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. Ar pārstāvniecībām vairāk nekā 170 valstīs un vadību Ņujorkā IBM spēj piesaistīt pasaules gaišākos prātus, lai palīdzētu saviem klientiem – uzņēmumiem, valdībām un organizācijām – saglabāt konkurētspēju un atbildēt uz mūsdienu izaicinājumiem.

Saistītās tēmas: bizness

Izsaki savu viedokli