Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness

”Samsung” pārstrādās 157 tonnas metālu no ”Galaxy Note 7” viedtālruņiem

Tālruņi, mobilās ierīces

Enduro Sprintā “Kuldīga 2017” – ātrākais Ivo Šteinbergs

Auto, Moto
post-image

Sociālais tīkls Facebook ir uzsācis sludinājumu testēšanu Messenger aplikācijā, tiek ziņots servisa blogā.

Pirmie izmēģinājuma testi jau ir sākušies Taizemē un Austrālijā. Facebook ir atļāvis reklāmdevējiem publicēt savas reklāmas sākuma ekrānā starp nesenajām Facebook draugu sarakstēm. Reklāmas tur parādīsies galerijas veidā ar baneriem.

Messenger kopiena var harmoniski mijiedarboties ar dažādiem uzņēmumiem. Šādā veidā reklāmdevēji var iegūt jaunu iespēju piedāvāt savus produktus vai pakalpojumus potenciālajiem klientiem,” atzīmē uzņēmums.

Šāds solis uzņēmumam esot nepieciešams, lai palielinātu savus ienākumus. Nesenajā ceturkšņa konferencē Marks Cukerbergs sacīja, ka Facebook izmanto praktiski visas vietas lietotāju lapās, lai izvietotu reklāmas. Messenger, ko izmanto vairāk nekā 700 miljoni lietotāju, ir kļuvis par jaunu reklāmas platformu un ļauj uzņēmumam palielināt savus ienākumus.

Saistītās tēmas: facebookMessengerSludinājumiTestēšana

Izsaki savu viedokli