Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi
post-image

Sociālais tīkls Facebook ir uzsācis sludinājumu testēšanu Messenger aplikācijā, tiek ziņots servisa blogā.

Pirmie izmēģinājuma testi jau ir sākušies Taizemē un Austrālijā. Facebook ir atļāvis reklāmdevējiem publicēt savas reklāmas sākuma ekrānā starp nesenajām Facebook draugu sarakstēm. Reklāmas tur parādīsies galerijas veidā ar baneriem.

Messenger kopiena var harmoniski mijiedarboties ar dažādiem uzņēmumiem. Šādā veidā reklāmdevēji var iegūt jaunu iespēju piedāvāt savus produktus vai pakalpojumus potenciālajiem klientiem,” atzīmē uzņēmums.

Šāds solis uzņēmumam esot nepieciešams, lai palielinātu savus ienākumus. Nesenajā ceturkšņa konferencē Marks Cukerbergs sacīja, ka Facebook izmanto praktiski visas vietas lietotāju lapās, lai izvietotu reklāmas. Messenger, ko izmanto vairāk nekā 700 miljoni lietotāju, ir kļuvis par jaunu reklāmas platformu un ļauj uzņēmumam palielināt savus ienākumus.

Saistītās tēmas: facebookMessengerSludinājumiTestēšana

Izsaki savu viedokli