Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness
post-image

Bijušais NASA inženieris Marks Roberts ir izveidojis automātisku mērķi šautriņām, kas izseko to kustību un neļauj spēlētājam aizmest garām.

Izgudrojuma radīšanai Robertam un viņa komandai bija nepieciešami trīs gadi. Tā sistēmā ietilpst dators ar sešām kamerām, kas izseko spēlētāju kustības ar infrasarkano atstarotāju palīdzību.

Videoklipā pats radītājs stāsta par projekta divām galvenajām detaļām – šautriņu izsekošanas sistēmu un kustīgā mērķa mehānismu.

Līdz brīdim, kad šautriņa tiek trāpīta mērķi, sistēma spēj aprēķināt tās virzību. Saskaņā ar izstrādātāja teikto, prognozēšana aizņem aptuveni 0,2 sekundes. Protams, šautriņai ir jālido vismaz aptuvenā virzienā uz mērķi.

Ja jūs esiet tik piedzēries, ka, metot šautriņu, tā aizlido uz pavisam citu bāra pusi, ir skaidrs, ka mērķis jums spēlē nepalīdzēs,” rezumē Roberts.

Saistītās tēmas: AutomātisksMērķisŠautriņas

Izsaki savu viedokli