Aktuāls

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Apkopojot kopējos, no datoriem, telefoniem un planšetdatoriem iegūtos datus, ievērojams auditorijas pieaugums novērojams skaties.lv portālam, kas pulcējis par 67 202 apmeklētājiem vairāk (+15 procenti) nekā aprīlī un noslēdz Top 5, aiz sevis atstājot ziņu portālu kasjauns.lv (429 037 lietotāji). Procentuāli lielāko lietotāju skaita kāpumu piedzīvojis portāls sportacentrs.com (+30 procenti), kas ar 180 504 lietotājiem iekļūst Top 25 un maija mēnesī atrodas 22. vietā. 

Sportacentrs.com reklāmas daļas vadītājs Mārcis Apškrūms maijā sasniegtos apmeklētības rezultātus skaidro ar “hokeja trakumu un Latvijas izlases startu PČ hokejā, kad portālā tiek pastiprināti atspoguļotas aktualitātes par un ap lielo sporta notikumu – interviju, analīžu un ekspertu komentāru formā. Sportacentrs.com lielākajai līdzjutēju daļai ir pirmais avots, kur uzzināt to, kas notiek pirms, pēc spēles, ģērbtuvēs un tribīnēs.”

Līdzīgu tendenci M. Apškrūms paredz arī turpmākajiem vasaras mēnešiem saistot to ar šobrīd notiekošo EČ futbolā un augustā gaidāmajām vasaras Olimpiskajām spēlēm Brazīlijā. Piebilstot, ka internets spēlēs vēl lielāku lomu.

Manāmi palielinājies apmeklētāju skaits no plašetdatoriem. Lielākie ziņu portāli delfi.lv (+13 procenti), tvnet.lv/apollo.lv (+10 procenti), uzziņu portāls 1188.lv (+23 procenti), kā arī gismeteo.lv (+22 procenti) pieredzējuši ievērojamu lietotāju skaita palielināšanos. Pozitīva datu statistika attiecināma arī uz 17 citām topā atrodamajām interneta lapām, kamēr zl.lv (-14 procenti) un ziņu portāls nra.lv (-9 procenti) apmeklējumos no planšetdatoriem zaudējuši lietotāju interesi.

No datoriem apmeklētāko lapu topā  jaunpienācējs ir ģimenes, dzīvesveida un izklaides portāls brivbridis.lv (110 112 apmeklētaji). Salīdzinot ar aprīli, vislielākais lietotāju skaita kritums piemeklējis portālu nra.lv (-26 procenti), zl.lv (-22 procenti) un ģimenes portālu mammamuntetiem.lv (-17 procenti). No datoriem apmeklētāko lapu topa pirmais trijnieks palicis nemainīgs, pirmajā vietā stabili ierindojot inbox.lv ar 794 556 lietotājiem. Otrajā vietā atrodas ziņu portāls delfi.lv ar 766 056 apmeklētājiem, bet trešajā – ziņu portāls tvnet.lv/apollo.lv ar 734 591 apmeklētāju.

No mobilajām ierīcēm situācija līdzīga kā apmeklējumos no datoriem.  To portālu vidū, kuriem procentuāli visvairāk augusi auditorija no mobilajiem telefoniem, ir sportacentrs.com (+34 procenti), skaties.lv (+17 procenti) un 1188.lv (+10 procenti). Jāatzīmē arī skaitliskā izteiksmē skaties.lv lapa ievērojami apsteidz tuvāko konkurentu, mēneša laikā palielinot apmeklētāju skaitu par 31 093 lietotājiem, kamēr sportacentrs.com spējis piepulcēt 21 188 jaunus apmeklētājus.

gemiusAudience datos par maija mēnesi nav atrodams izklaides blogs fenikssfun.lv un tehnisku iemeslu dēļ nepiedalās arī latauto.lv

Top 25 veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās internetalapas, kas aprīlī piedalījās  gemiusAudience pētījumā.                 gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita no datoriem, lapu skatījumu skaita (page views) un  sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču gemiusAudience vietnē www.audience.gemius.lv

Izsaki savu viedokli