Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Tehnoloģiju gigants ”Google” savā interneta pārlūkā ”Chrome” vēlas jau automātiski iestrādāt reklāmu bloķēšanas iespēju. Līdz šim, lai bloķētu reklāmas, bija nepieciešams instalēt papildinājumus, kurus lejupielādēt turmpāk, visticamāk, nebūs nepieciešams.

Lai neļautu interneta pārlūkam demonstrēt uzbāzīgas reklāmas, uznirstošos logus un videoklipus, kas tiek atskaņoti automātiski, nākas izmantot papildus programmas. Šajā ziņā interneta lietotāju labākie draugi ir “AdBlock” un “AdBlock Plus”, kas ērti un vienkārši iznīcina reklāmas.

Vēl nav skaidrs, kā darbosies reklāmu bloķēšana “Chrome” pārlūkā. Tiek pieļauta iespēja, ka, ja mājaslapā būs redzama kaut viena agresīva vai nelegāla satura reklāma, automātiski tiks bloķētas visas pārējās. Ticamākais variants gan ir tāds, ka bloķēšanas opcija darbosies līdzīgi kā “AdBlock”.

Google vēlas, lai cilvēki vairs neizmantotu trešās puses reklāmu bloķēšanas papildinājumus. Jaunā “Chrome” versija ar reklāmu bloķētāju būs pieejama gan datora, gan mobilajās Android un iOS versijās.
Izmantotie resursi: http://www.theverge.com

 

Saistītās tēmas: googleInternets

Izsaki savu viedokli