Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

2015. gadā Nacionālā basketbola asociācija (NBA) un pasaulē vadošais sporta apģērbu ražotājs ”Nike” noslēdza astoņu gadu sadarbības līgumu. Tas nozīmē, ka ”Nike” turpmāk būs oficiālais spēcīgākās basketbola līgas apģērbu ražotājs.

Lēnam uzsākot sadarbību, ”Nike” izveidoja nelielu, bet interesantu tehnoloģiju. Proti, NBA komandu fanu krekliņus, kuros ir iestrādāts NFC lasītājs. Tas atrodas krekla lejasdaļā un ar to var aktivizēt jauno ”NikeConnect” aplikāciju. Interesanti, ka tikai ar krekliņu iespējams sākt lietot ”NikeConnect”.

Viss ir atkarīgs no tā, kādas komandas krekliņš tiek nopirkts. Piemēram, iegādājoties Ņujorkas ”Knicks” kreklu, aplikācija piedāvās visus jaunumus par un ap komandu, pirms un pēcspēles intervijas, kā arī dažādas citas interesantas lietas.

Ar šo aplikāciju varēs piekļūt profesionālo basketbolistu ”Spotify” atskaņošanas sarakstiem, iegādāties aksesuārus un apģērbus, iegūt biļetes uz īpašiem pasākumiem un saņemt dažādas balvas ”NBA 2k18” spēlē.

Izmantotie resursi: http://mashable.com

Saistītās tēmas: nbaNFCnike

Izsaki savu viedokli