Aktuāls

ASV prezidents dod zaļo gaismu Īlona Maska ”Hyperloop” projektam, taču to sagaida šķēršļi

IT sasniegumi, bizness

Ātrums un izklaide – jaunā „BlueShockRace” elektrokartingu trase Rīgā

Auto, Moto

”Microsoft” ar jauno ”Windows 10” atjauninājumu oficiāli iznīcinās ”Paint”

Programmatūra

No otrdienas tiks slēgts autoceļa Rēzekne–Gulbene posms pie Rēzeknes

Auto, Moto
post-image

“Twitch” ir interneta platforma, kas ļauj videospēļu cienītāijem un cita satura veidotājiem tiešsaistē straumēt savas darbības. ”Twitch” ir pieprasīts dažādās e-sporta sacensībās, kur tieši ar šī servisa palīdzību tiek nodrošinātas tiešraides no dažādiem dueļiem dažādu žanru spēlēs.

Līdz šim, līdzīgi kā “YouTube” un citos video servisos, par straumēšanu varēja gūt peļņu. To gan neverēja kurš katrs, jo bija izveidota speciāla grupa ar cilvēkiem, kuriem ir visvairāk sekotāju un kuri rada viskvalitatīvāko saturu – tikai tiem bija iekasēt naudu par savām tiešraidēm.

Uzņēmums intensīvi plāno kritērijus, pēc kuriem daudz lielākām lietotāju masām tiku dota iespēja gūt kaut nelielu peļņu. Zināmi trīs galvenie rādītāji: cik daudz laika cilvēks pavadījis, veidojot tiešraides. kāds ir lietotāja veidoto materiālu skatījumu skaits un cik sekotāju ir profilam. Konkrēti skaitļi vēl nav nosaukti.

“Twitch” nevēlas, lai kurš katrs par vidusmēra saturu varētu saņemt naudu. Uzņēmums solījis, ka neies “YouTube” pēdās un daudz dziļāk analizēs, kurš var kļūt par partneri, bet kuram tāda iespēja netiks dota.

Izmantotie resursi: https://www.engadget.com

 

Saistītās tēmas: spēlestiešraide

Izsaki savu viedokli