Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums
post-image

“Twitch” ir interneta platforma, kas ļauj videospēļu cienītāijem un cita satura veidotājiem tiešsaistē straumēt savas darbības. ”Twitch” ir pieprasīts dažādās e-sporta sacensībās, kur tieši ar šī servisa palīdzību tiek nodrošinātas tiešraides no dažādiem dueļiem dažādu žanru spēlēs.

Līdz šim, līdzīgi kā “YouTube” un citos video servisos, par straumēšanu varēja gūt peļņu. To gan neverēja kurš katrs, jo bija izveidota speciāla grupa ar cilvēkiem, kuriem ir visvairāk sekotāju un kuri rada viskvalitatīvāko saturu – tikai tiem bija iekasēt naudu par savām tiešraidēm.

Uzņēmums intensīvi plāno kritērijus, pēc kuriem daudz lielākām lietotāju masām tiku dota iespēja gūt kaut nelielu peļņu. Zināmi trīs galvenie rādītāji: cik daudz laika cilvēks pavadījis, veidojot tiešraides. kāds ir lietotāja veidoto materiālu skatījumu skaits un cik sekotāju ir profilam. Konkrēti skaitļi vēl nav nosaukti.

“Twitch” nevēlas, lai kurš katrs par vidusmēra saturu varētu saņemt naudu. Uzņēmums solījis, ka neies “YouTube” pēdās un daudz dziļāk analizēs, kurš var kļūt par partneri, bet kuram tāda iespēja netiks dota.

Izmantotie resursi: https://www.engadget.com

 

Saistītās tēmas: spēlestiešraide

Izsaki savu viedokli