Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi
post-image

Mobilo sakaru operators “Tele2” ir atvēris jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Rīgā, t/c “Galerija Centrs” telpās, Audēju ielā 16. Ieguldot 29 000 eiro, “Tele2” jau esošo klientu apkalpošanas centru ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizainu un tehnoloģiski to aprīkojot, vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu.

Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs “Huawei” fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā var aplūkot jaunākās “Huawei” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.

““Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un šobrīd Rīgā strādā jau četrpadsmit “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centri. Esam Rīgā izveidojuši plašu iedzīvotājiem ērti pieejamu klientu apkalpošanas tīklu, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu esošajos Rīgas klientu apkalpošanas centros, lai visi iedzīvotāji varētu saņemt vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās,” saka “Tele2” mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.

“Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 10:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā “Tele2” ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.

“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. “Tele2” sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 24 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.

Saistītās tēmas: mobilie sakarimobilo sakaru operatoritele2

Izsaki savu viedokli