Aktuāls

”Apple” sejas identificēšanas tehnoloģijas drošības aspekti

Tālruņi, mobilās ierīces

”Nokia” jaunais telefons varētu saņemt līdzīgu ekrānu kā ”Galaxy S8”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar skaistām uzvarām aizvadīts Latvijas rallijkrosa kausa 6. posms Biržos

Auto, Moto

”OxygenOS 4.5” atnesīs dažas ”OnePlus 5” funkcijas ”OnePlus 3/3T” viedtālruņos

Tālruņi, mobilās ierīces

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness
post-image

VoIP ( Voice over Internet Protocol) jeb IP balss pārraide ir alternatīvs veids kā veikt telefona zvanus, neizmantojot telefona sakaru līnijas, bet tā vietā – Interneta Protokolu.

Virtuālā telefona centrāle ir IP telefonijas pakalpojums, kura rezultātā uzņēmums var modernizēt un uzlabot savu klientu apkalpošanu, ātri un ērti. Virtuālā telefonu centrāle atrodas pakalpojuma sniedzēja datu centrā un tavā uzņēmumā ir nepieciešams tikai interneta pieslēgums un IP telefoni vai mobilo telefonu aplikācijas.

Tieši vienkāršā uzstādīšana ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc ar vien biežāk uzņēmumi izvēlas pārdošanu un klientu apkalpošanu veikt iekšēji, nevis izmantot ārpakalpojumu sniedzējus. Un zvanu centrāles funkcionalitāte ļauj analizēt rezultātus, lai vēl labāk uzlabotu savu darbību.

Šeit ir dažas no populārākajām funkcijām, kurām būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties kādu no pakalpojumu sniedzējiem:

  • Sarunu ieraksti, atskaites un grafiki – web interfeisā apskatāmas bez maksas;
  • Iekšējie īsie numuri – arī ja filiāles atrodas dažādās valstīs;
  • Zvani no Android, iPhone aplikācijas vai datora;
  • Ienākošo zvanu rindas un grupas – zvans pienāk vienlaicīgi vairākiem darbiniekiem;
  • Tradicionālās centrāles funkcijas – zvana pārvirzīšana, pāradresācija, u.c.;
  • Audio paziņojumi, diennakts laika kontrole, interaktīvā balss izvēlne;
  • E-pasta, SMS un HTTP ziņojumi;
  • Zvanu integrācija Jūsu vai CRM sistēmā;
  • Jūsu esošo numuru saglabāšana un neierobežotas numuru izvēles iespējas – gan Latvijas, gan ārzemju numuri, lai jebkurā vietā klienti varētu ērti ar jums sazināties.

Kādas ir tavas alternatīvās iespējas?

Alternatīvi VoIP varat izvēlēties starp fiksētajām telekomunikācijām un mobilajiem tīkliem.

Fiksētie zvani:

Tie ir kvalitatīvi, jo pārvietojas tikai pa optiskajiem vadiem, taču atkarībā no pakalpojuma sniedzēja būs jāmaksā gan par zvaniem uz mobilajiem tīkliem, gan zvaniem uz ārvalstīm.

Atkarībā no atrašanās vietas, var būt nepieciešams uzstādīt vadu līnijas. Arī telefona ierīces būs ar limitētām funkcijām, un spēs veikt un saņemt vienkāršus zvanus uz vienu telefona numuru.

Mobilie zvani:

Tie ir ērti esot kustībā, jo tiek nosūtīti uz tuvāko zvanu torni un tālāk ceļo pa optiskajiem vadiem līdz saņēmēja tuvākajam zvanu tornim. Lai gan mūsdienu mobilo tīklu operatori ir nodrošinājuši pārklājumu lielākajā daļā pasaules, tomēr ir iespēja, ka tavā atrašanās vietā pārklājums nebūs pietiekams, kas var ietekmēt zvanu kvalitāti.

Tāpat atkarībā no pakalpojuma sniedzēja var būt jāmaksā gan par zvaniem uz vietējiem tīkliem, kā arī zvani uz ārzemēm var sastādīt astronomiskus rēķinus. Lai gan pieejami ir dažādi abonementi, lai iekļautu izdevīgākus zvanus uz ārzemēm, bieži nākas maksāt arī par pakalpojumiem, ko neizmantojat.

Viens no pakalpojumus sniedzējiem – TelTel, rūpējas, lai pilna funkcionalitāte būtu pieejama bez papildus maksas, kā arī piedāvā visdažādākos individuālos risinājumus. Iespēja iepazīties ar viņu piedāvājumu un izvērtēt savas individuālās iespējas atrodama šeit 

Saistītās tēmas: telekomunikācijas

Izsaki savu viedokli