Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Jau iepriekš vēstījām, ka ”Google” piedāvājusi 25 miljonus eiro par sociālā tīkla ”Snapchat” iegādi. Toreiz gan ”Snap” vadītājs Evans Spīgels šādas baumas noliedza, taču tagad viņš nācis klajā ar oficiālu paziņojumu, ka uzņēmuma akcijas netiks pārdotas.

Šāds lēmums pieņemts par spīti tam, ka ”Snap” vērtība pēdējā gada laikā ir nokritusies teju uz pusi. Spīgels un Bobijs Mērfijs pieņēmuši lēmumu, ka uzņēmums šogad netiks pārdots nevienam, taču jāatceras, ka gadā palikuši vairs tikai nepilni pieci mēneši.

”Snap” atteicās no ”Google” 25 miljoniem, kad gan uzņēmuma vērtība mērāma aptuveni 14 miljonos eiro. Jāatzīmē, ka ”Intstagram” nozagtā stāstu opcija kļuvusi populārākā par ”Snapchat”. Pats ”Snapchat”, lai arī piedzīvojis zināmu lejupeju, tomēr tiek izmantots relatīvi daudz – vidējais lietotājs izveidojot aptuveni 20 snapus dienā.

Izmantotie resursi: https://techcrunch.com

Saistītās tēmas: Snapchat

Izsaki savu viedokli