Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Viens no pasaulē populārākajiem sociālajiem tīkliem ”Facebook”, turpinot cīnīties pret viltus ziņu nesējiem, izveidojis jaunus noteikumus. Tie paredz, ka nepatiesu ziņu izplatītāji vairs nevarēs izvietot reklāmas savos kontos.

Konti, kas publicē nepatiesu informāciju, savus ienākumus galvenokārt ģenerē tieši no reklāmām. Šāds ”Facebook” solis, iespējams, mazinās to motivāciju veidot nepatiesu informāciju, jo naudu no no reklāmām tie nevarēs iegūt.

Ziņu patiesumu pārbaudīs trešo pušu organizācijas. Tās sadarbojas ar ar ”Facebook” un pārbauda faktu patiesumu. Šis ir viens no lielākajiem ”Facebook” drošības uzlabojumiem, lai cīnītos ar viltus ziņām.

Izmantotie resursi: https://www.theverge.com

Saistītās tēmas: facebooknoteikumiviltus ziņas

Izsaki savu viedokli