Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Pasaules vadošais informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmums Huawei zīmolu konsultāciju uzņēmuma Interbrand labāko globālo zīmolu topā šogad ir ierindojies 70. vietā, pakāpojoties divas vietas augstāk nekā 2016. gadā. Zīmola vērtība ir pieaugusi par 14% salīdzinājumā ar pērno gadu, sasniedzot aptuveni 6,7 miljardus ASV dolāru.

Šis ir trešais gads pēc kārtas, kad Huawei ir pakāpies Interbrand zīmolu topā, kopš 2014. gada, kad Huawei kļuva par pirmo Ķīnas iekšzemes zīmolu, kas ir ierindojies šajā topā.

Interbrand zīmolu topā arī šogad turpina dominēt tehnoloģiju uzņēmumi, ierindojoties TOP 100. Huawei, kā tehnoloģiju zīmolam, ir īpaši svarīga nemitīga attīstība, kā arī izpētes veikšana nozarē, tāpēc ierindošanās Interbrand labāko globālo zīmolu topā ir pierādījums uzņēmuma nozīmei tehnoloģiju pasaulē un pieaugošajai globālajai ietekmei.

Pēc Interbrand datiem, Huawei ir viens no globālo digitālo transformāciju veicinošiem uzņēmumiem, kas veido labāk savienotu pasauli. Šīs uzņēmuma darbības ir veicinājušas zīmola vērtības pieaugumu par 14% un iezīmē starptautiskā uzņēmuma stabilitāti.

Huawei zīmola vērtība arvien turpina pieaugt, kas saistāms ar zīmola produktu stabilo veiktspējas kāpumu, kā arī sasniegumiem plaša patēriņa elektronikas tirgū. 2017. gada pirmajā pusē pieprasījums pēc Huawei viedtālruņiem pieauga līdz pat 70 miljoniem un salīdzinājumā ar pērnā gada rādītājiem tas ir palielinājies par 20,6 %, apsteidzot nozares vidējos rādītājus. Līdz ar Huawei jauno flagmaņu – Huawei P un Huawei Mate – viedtālruņu ienākšanu tirgū, uzņēmums ir nostiprinājis savas pozīcijas arī premium segmenta viedtālruņu tirgū.

Pēc Starptautiskās Datu korporācijas (International Data Corporation) datiem, Huawei ir atzīts par lielāko ražotāju Ķīnā un trešo lielāko ražotāju pasaulē, pateicoties augošā pieprasījuma pēc Huawei viedtālruņiem. Huawei tirgus daļa ir palielinājusies līdz 11,3%, kas ir par 1,5% vairāk nekā pērn.

Zīmols Huawei ir iekļauts pasaules visievērojamāko zīmolu sarakstos. Pēdējā „Fortune 500” topā, Huawei pirmo reizi tika ierindots starp TOP 100 uzņēmumiem, pakāpjoties no 129. uz 83. vietu. Uzņēmums 2017. gadā tika ierindots arī Forbes vērtīgāko zīmolu sarakstā un bija vienīgā Ķīnas kompānija šajā topā.

Zīmolu konsultāciju uzņēmums Interbrand ir dibināts 1974. gadā un ir lielākais zīmolu konsultāciju uzņēmums pasaulē. Uzņēmuma sastādītais labāko globālo zīmolu tops ir augstu novērtēts visā pasaulē un bieži tiek izmantots kā zīmola vērtības globālais rādītājs.

Saistītās tēmas: huawei

Izsaki savu viedokli