Aktuāls

Bite uzskata, ka tehnoloģijām ir jābūt cilvēcīgām, tādēļ piedāvā saviem klientiem jaunus pakalpojumus un maina komunikācijas stilu.

Bite ir mainījusi telekomunikāciju tirgu Latvijā, piedāvājot klientiem drošības pakalpojumus, cīnoties pret sliktajām praksēm, neprasot maksu par vienkāršiem pakalpojumiem un parādot, ka priekšapmaksai un pēcapmaksai ir jāmaksā vienādi. Ar jauniem tarifu plāniem un pakalpojumiem, kā arī apkarojot sliktās prakses, Bite ietekmēja ne tikai savu klientu ikdienu, bet gan visus Latvijas iedzīvotājus, kas lieto mobilos sakarus. Bite uzskata, ka arī godīgu un caurspīdīgu biznesu ir iespējams attīstīt un veidot veiksmīgu.

Arī lietojot mobilo internetu, tam ir jābūt cilvēcīgam. Nav svarīgi 4G, 5G, megabaiti vai megapikseļi – tas viss lai paliek tehnoloģiju entuziastiem. Pārējiem svarīgs ir tas, ko ar to visu var paveikt – vai atrast ātrāko ceļu mājup, zvanīt senam draugam uz citu kontinentu, nosūtīt tikko iegādātas kleitas bildi vai dalīties ar pirmo ieraudzīto sniegpulkstenīti. Tādēļ Bite piedāvā saviem klientiem lietot savas iecienītās aplikācijas neierobežoti, par 1 eiro mēnesī.

“Ar šo piedāvājumu – populārām aplikācijām par fiksētu ikmēneša maksu, mēs piedāvājam klientiem nesatraukties par megabaitiem, bet gan ar prieku lietot aplikācijas – sazināties, likt bildes, video, komunicēt ar draugiem un lasīt par sev interesējošo,” stāsta Bites mārketinga vadītāja Aiga Pape. “Arī jaunā komunikācija ir veidota, lai runātu par tehnoloģijām vienkāršā un cilvēcīgā valodā. Ar īstiem piemēriem no īstu cilvēku dzīves mēs rādām, kā aplikācijas strādā cilvēku labā.”

Facebook un Viber telefonā neierobežoti par 1 eiro/mēnesī var lietot gan Bites pieslēguma, gan priekšapmaksas klienti. Vairāk informācijas par aplikācijām un pakalpojuma pieslēgšanu – www.bite.lv

Capture

Saistītās tēmas: bitemobilie sakarimobilo sakaru operatori

Izsaki savu viedokli