Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Skandalozs datovīruss nozog konfidenciālu cilvēku veselības informāciju Lielbritānijas slimnīcās

Bez kategorijas
post-image

Viens no vadošajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem Bite šodien atskaitījās par paveikto iepriekš, kā arī pastāstīja par nākotnes plāniem. Uzņēmuma vadītājs Kaspars Buls iesākumā atklāja, ka Bite pakalpojumus pašlaik izvēlas 550 tūkstoši klientu – teju katrs trešais mobilo sakaru lietotājs Latvijā ir Bites klients.

Aizvadītajā gadā Bite paaugstināja savu pakalpojumu cenu par 87 centiem. Buls salīdzināja, ka tas ir mazāk nekā ļoti labs alus. Viņš pamatoja, ka uzņēmums to darījis tādēļ, lai ieguldītu līdzekļus kompānijas izaugsmē. Uzņēmuma pārstāvis arī apgalvoja, ka Bite katru 10. lietu, ko paveica pagājušajā gadā, varēja realizēt pateicoties cenu celšanai.

Interesanti, ka Bite pēc cenu celšanas zaudēja apmēram 6000 klientus. Buls gan uzskata, ka no klientu puses tas bijis vairāk emocionāls, nevis racionāls lēmums, jo, viņaprāt, Bite joprojām piedāvā labāko cenas un kvalitātes apvienojumu. Uzņēmums gan tik un tā gadu pabeidza ar 10 tūkstošiem jauniem klientiem.

Buls atklāja, ka Bite intensīvi stādā, lai jau drīzumā varētu laist klajā televīzijas platformu. Jāpiebilst, ka šāda veida servisus jau kādu laiku piedāvā tiešie konkurenti Latvijas Mobilais Telefons (LMT Straume), TELE2 (ViaPlay) un Lattelecom (Shortcut).

Vadītājs noliedza, ka šāda pakalpojuma relatīvi vēlā gaidāmā atklāšana saistīta ar kādām problēmām. Tā esot Bites stratēģija, saprotot, ka klientiem šāds pakalpojums tieši šobrīd varētu likties interesants. Nav skaidrs precīzs datums, kad tiks prezentēta televīzijas aplikācija, tomēr ir skaidrs, ka tā lietotāju rokās nonāks šajā gadā.

Tāpat Bite pērn investējusi 11,8 miljonus eiro, lai tuvākajos gados ieviestu 4,5G un 5G tīklus, kas notiks sadarbībā ar tehnoloģiju milzi Huawei. Tas esot tikai solis attīstības virzienā, jo līdz 2018. gadam Bite infrastruktūras attīstībā kopumā grasās investēt 20 miljonus eiro. Līdz 2016. gada beigām Bite visā Latvijā spēja uzbūvēt 710 bāzes stacijas, kā arī pirmo 4,5 bāzes staciju starp visiem Latvijas mobilo sakaru operatoriem, kas attīstīja datu ātrumu līdz 1 Gbit/s.

Bite galvenais mērķis ir padarīt klientu centrus patīkamus un modernus, lai klientiem būtu prieks tajos iegriezties. Šobrīd ir modernizēti 13 klientu apkalpošanas centri, bet atlikušie 26 tiks atjaunināti tuvākajā laikā.

Bite 4G internets ir pieejams 90% Latvijas iedzīvotāju. Tas bez maksas ir pieejams gan Valsts asinsdonoru centra mobilo busiņu pacientiem, gan Latvijas lielākā reģionālā pasažieru pārvadātāja CATA autobusu pasažieriem.

Saistītās tēmas: bitelatvijatelekomunikācijas

Izsaki savu viedokli