Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi
post-image

Mobilo sakaru operators BITE paplašina klientu apkalpošanas centru tīklu – investējot 75 000 EUR, Rīgā izveidots jauns, modernizēts salons, kurā ikviens interesents varēs saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus.

Jaunais BITES klientu apkalpošanas centrs atrodas tirdzniecības centra “Maxima XXX” telpās Augusta Deglava ielā 67, Rīgā. Tas veidots pēc uzņēmuma jaunā, inovatīvā dizaina koncepta, ko jau atzinīgi novērtējuši līdzīgi iekārtoto centru apmeklētāji, jo tas nodrošina iespēju izbaudīt augstas kvalitātes klientu apkalpošanas servisu modernā, interaktīvā vidē, kā arī saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiskos risinājumus vienuviet, tostarp izmēģināt jaunākās ierīces.

“Purvciema iedzīvotāju īpatsvars ir ļoti augsts, taču līdz šim šajā mikrorajonā mums bija tikai viens klientu apkalpošanas centrs – tirdzniecības centrā “Domina Shopping”. Ne visiem tas ir pa ceļam, tāpēc saņēmām no klientiem neskaitāmus lūgumus izveidot Purvciemā vēl vienu šādu centru. Tā kā klienti ir BITES lielākā vērtība, tāpēc, plānojot uzņēmuma attīstību, ņemam vērā viņu vēlmes un vajadzības, izlēmām paplašināt klientu apkalpošanas centru tīklu un atvērt jaunu salonu tirdzniecības centrā “Maxima XXX” Deglava ielā, kas ir viens no stratēģiski nozīmīgākajiem šī mikrorajona objektiem, kurā ikdienā novērojama ļoti augsta cilvēku plūsma. Tādējādi turpmāk mūsu klientiem Purvciemā nebūs jāplāno braucieni uz kādu no BITES klientu apkalpošanas centriem speciāli – viņi varēs ērti apvienot jaunā centra apmeklējumus ar ikdienas iepirkšanos,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Jaunā klientu apkalpošanas centra bagātīgais preču un pakalpojumu klāsts ir pielāgots BITES klientu vēlmēm un vajadzībām. Tā, piemēram, īpaši plašs ir “Samsung Galaxy” un “iPhone” viedtālruņu un to aksesuāru klāsts, jo tos, kā liecina tirdzniecības centros “Domina Shopping” un “Maxima XX” iekārtoto BITES klientu apkalpošanas centru darbinieku novērojumi, šī Rīgas rajona iedzīvotāji iecienījuši visvairāk.

BITES klientu apkalpošanas centrs Augusta Deglava ielā apmeklētājiem būs pieejams katru dienu no plkst. 10.00 līdz 21.00. Tajā tiks nodrošinātas kopumā 3 darba vietas – pieredzējuši konsultanti ikvienam interesentam sniegs izsmeļošas konsultācijas par mobilo sakaru pakalpojumiem, kā arī palīdzēs izvēlēties viņu vēlmēm, vajadzībām un iespējām atbilstošākos mobilos tālruņus, planšetdatorus, aksesuārus u.tml.

Tāpat šī centra apmeklētājiem būs pieejams plašu popularitāti iemantojušais datu pārnešanas pakalpojums, kas ļauj vienā mirklī pārkopēt kontaktus, attēlus, video, īsziņas un citu informāciju no viena viedtālruņa uz otru.

Šobrīd Latvijā darbojas 40 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 15 atrodas Rīgā. Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam iekārtoti jau 22 klientu apkalpošanas centri, investējot aptuveni 1,5 milj. eiro. Pirmais BITES jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs tika atklāts 2016.gada rudenī tirdzniecības centrā “Domina Shopping”, Rīgā.

Saistītās tēmas: bitetelekomunikācijas

Izsaki savu viedokli