Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” saredz, ka “Lattelecom” klaji kopējis tās reklāmas kampaņu. Gadījumā, ja “Lattelecom” šo kampaņu nepārtrauks, “Baltcom” gatavos iesniegumu, lai vērstos tiesā.

Interaktīvās televīzijas papildpaku kampaņa, kuru “Lattelecom” uzsācis 9. jūnijā, ir identiska “Baltcom” uzsāktajai reklāmas kampaņai turpat mēnesi iepriekš – 16. maijā. “Lattelecom” klaji kopē gan izmantoto vizuālo valodu, gan radošo pieeju, gan Baltcom zīmola elementus. Konkrēto vizuālo valodu “Baltcom” izmanto jau vairāk nekā gadu.

“Lattelecom” reklāmas kampaņā izmantotie elementi ir acīmredzams “Baltcom” reklāmas plaģiāts. Kampaņa ir identiska teju viens pret vienu. Ilgāku laiku ar šādu praksi nodarbojās mazie tirgus spēlētāji, tāpēc liels pārsteigums, ka to praktizē arī agrākais tirgus monopolists. Šķiet, telekomunikāciju jomā kopēšana kļuvusi par jaunu tendenci. Tomēr, ja notikušais ir tikai konkurenta radošu ideju iztrūkuma rezultāts, esam gatavi dalīties, – mums to ir daudz,” notikušo komentē “Baltcom” valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns (Nicolas Boissin).

Baltcom_vs_Lattelecom

“Baltcom” uzskata, ka šis nav pirmais gadījums, kad bijušais valsts monopols izvērsis negodīgas un maldinošas reklāmas aktivitātes. Aprīlī “Baltcom” saņēma starptautisko un prestižo “Speedtest” apbalvojumu kā ātrākais interneta sniedzējs Latvijā 2015. gadā. Tas ļāva “Baltcom” uzsākt kampaņu, saviem klientiem piedāvājot ātrāko interneta pieslēgumu Latvijā. Reaģējot uz to, jau drīz pēc tam “Lattelecom” uzsāka kampaņu, kas apgalvoja to pašu. Tiesa, atšķirībā no “Baltcom”, “Lattelecom” nespēja atsaukties uz nevienu avotu, kas pamatotu šo apgalvojumu.

“Mēs lepojamies ar savu darbu, lepojamies ar to, ka saviem klientiem varam piedāvāt ātrāko interneta pieslēgumu Latvijā par vairāk nekā konkurētspējīgu cenu. Skaidrs, ka pašreizējos tirgus apstākļos “Lattelecom” pietrūkst ideju, kā noturēt savus klientus. Mēs esam gatavi palīdzēt, esam gatavi “Lattelecom” par zināmu samaksu nosūtīt mūsu idejas reklāmas aktivitātēm,” gatavību pauž Buasēns.

Izsaki savu viedokli