Jump to content

LCD garantijas sviests m79 :(


Recommended Posts

Tātad, situācija krietni nepatīkama...

 

Cik bij lasīts, tad samsungs bija gadu atpakaļ paziņojis 0 pixel warranty... Iekš Latvijas (sazinoties ar Samsung), kā izrādās tā gluži nav -> pie mums tirgo arī Calss II monitorus, kam pieļaujamie "Hot Pixels" ir līdz 2 :shock: Wiki ISO standarts

 

M79 telefoniski atmeta -> sazinaties ar garantijas servisu...

 

Sakontaktējoties ar atbilstošo servisa centru - ServiceNet telefoniski -> nekas daudzsološs neizklausījās - maz ticams, ka apmainīs... (mazākā problēma - nedēļa garantijā kā minimums, bet tas nebūtu tas trakākais), viena pikseļa robežās kaut kā neatminās mainām...

 

Cik lasīts par tādu lietu kā distances līgums un rakstiskie iesniegumi - īsti nevelk uz tādu pasākumu :?

 

M79 mājas lapā kaut kā nebij minēts pie monitora apraksta, ka tas tiks atsūtīts ar vizuāli redzamu defektu, dzeltenu, pastāvīgi spīdošu pixeli nedaudz virs centra uz labā augšējā stūra pusi... Ideāli kretinējoša vieta gan filmas skatoties, gan bildes... Dead pixel vēl būtu pieciešams, bet pretīgi spīdīgs... :evil:

 

Girbētos jautāt klātesošajiem kā labāk risināt problēmu :?:

Link to post
Share on other sites

PTAC - ar ieteica to nešanas pasākumu... Jo ja došu garantijā, kur izredzes ir mazas, tad uz nešanu atpakaļ vairs necerēt :roll:

 

Pameklējot ārzemēs - šo konkrēto modeli, lielākā daļa interneta veikalu mainīja momentāli... taču LV ir kā ir...

Link to post
Share on other sites

Ražotājs nosaka, cik beigti pikseļi ir garantija.

 

Ja tas pikselis sāp, stiep uz garantijas servisu. Rezultātā vai nu labos, vai arī atteiks.

Link to post
Share on other sites

Ražotājs var noteikt ko grib, bet ir tāda lieta, kā LV likumdošana ar (lai gan samudžināta konkrēti).

 

Neatbilstošs preces apraksts ar ir zināma preces diagnoze, nebij minēts ka šis ir ClassII monitors, kā tas vēlāk izrādījās esam :(

Link to post
Share on other sites

Ja pirkts jau ēšopu.. dod atpakaļ.

Tur nav variantu.

Jaunu moni odt garantijas serivisā ir besis. Pie kam tev viņu atņems uz zināmu laiku. Kam tev tās klapatas ?

Izmanto savas tiesības 15 dienu laikā atteikties no darījuma un miers.

Link to post
Share on other sites

Jāpiezīmē ka te vispār ir tāds pretīgs gadījums abām pusēm.

Likums paredz ka klients var atdot preci un pieprasīt atpakaļ naudu.

A ko lai pārdevējs dara ar to lūzni ?

Jau izpakots.. ar sistu pikseli.. kam tu jamo pārdosi ?

Sanāk ka pārdevējs ir ielidojis uz zināmām naudiņām.

Tur jau tā peļņas procents smieklīgs.. un tad vēl šādas šaizes..

Pie kam.. pārdevējs ko.. vainīgs ka monim pikselis ? Ražotāji uzgrūž savas problēmas patērētājam un mazumtirgotājam.

 

Protams.. arī klienta pozīcija ir skaidra.

Es nopērku JAUNU mantu un netaisos momentāli kā izpakoju uzreiz nest uz garantijas servisu ABSOLŪT JAUNU preci un gaidīt mēnesi kamēr JAUNU preci saremontēs.

 

No klienta viedokļa distances līgums šādos gadījumos ir ļoti izdevīgs, jo ļauj atdot preci un dabūt atpakaļ naudu nevis kasīties ar garantijām. Priekš bodes tā i katastrofa.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Njā, šitāda ģela ir beigtu pix ir pasmaga. Tūlīt samuldēšos, bet ar distances līgumu bija nianses - obligāta prasība ir preces piegāde klientam mājās, nevis klients pats aizstaigājis pēc preces uz veikalu. Citādāk atteikums nestrādā. Maybe kļūdos.

Link to post
Share on other sites

CAP

Tad tas vairs nav distances līgums :)

Nu.. ja vien tu pasūti caur internetu un pats ierodies pakaļ, bet cik es esmu redzējis tad tur kur paši var aizbraukt pakaļ tur ne vienmēr ir iespēja uz vietas kaut ko pārbaudīt.

Da i kad piegādā, kāds aizliedz pārbaudīt?

Lai kurjers sēž un gaida kamēr pieslēdz moni un aplūr.

nepatīk... sorry.. es šo neņemšu.

Link to post
Share on other sites

imho, viens pikselis tak nekas nav, vairums gadījumos tas netraucē. esmu redzējis diezgan daudz LCD ar beigtiem pikseļiem-gan foto gan telefoniem, gan monitoriem.

vai tad tiešām viņš tev ir tik traucējošs?

Link to post
Share on other sites

osscar, autors rakstīja: "dzeltenu, pastāvīgi spīdošu pixeli nedaudz virs centra uz labā augšējā stūra pusi... Ideāli kretinējoša vieta gan filmas skatoties, gan bildes... Dead pixel vēl būtu pieciešams, bet pretīgi spīdīgs..."

 

Es arī nebūtu apmierināts..

 

godzilla.. man liekas, ka pārbaudīt preci pirms esi parakstījies var droši.. tik distances līgumā ir kaut kas minēts par iepakojumu :) tad sanāk, ka viss jādara rūpīgi.. neplēšot plastmasu :D

Edited by CAP
Link to post
Share on other sites

Atpakaļ preci var atgriezt tikai oriģinālajā nesabojātajā iepakojumā. Ar visiem celafāniem, drātiņam ar ko vadi satīti, plastmasas galiņiem uz vadiem, putoplastiem utt... Pretējā gadījumā pārdevējam nav jāņem prece atpakaļ, jo tā atbilst ražotāja specifikācijai un neatbilst defektīvai precei. Nu un protams pirkumu apstiprinoši dokumenti arī ir obligāti.

 

Tā kā tie, kuri vēlas preci nest atpakaļ kādreiz, atcerieties, nesabojāt iepakojumu ņemot preci laukā!!!

Link to post
Share on other sites

Te var cerēt tikai uz bodes pretīmnākšanu, jo pēc likumdošanas šis defekts ir maznozīmīgs (vien pix no cik tur tiem miljoniem), tas nav ne jāremontē ne nauda jāatgriež, ne jāmaina pret citu. Bet - cik zinu Samsungs vienmēr maina pret jaunu, ja servicenetā papildus aktam par pieņemšanu tiek pievienots iesniegums par maiņu uz jaunu. Tas tikai netiek tā reklamēts - iemeslus varam iedomāties :) Atliek vien minēt vai puikas no bodes var to nomenedžēt, vai nē.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tātad, UPDATE's topikam!

Aizvedot -> M79 pārdevējs (vārdu neatceros, nav svarīgi), sāka meklēties un teica, ka jā -> problēma pastāv. Solījās apmainīt pret tādu pašu... Pieņēma monitoru, izrakstīja pieņemšanas aktu (aka: garantijas lapeli), nokopēja čeku un teicās pēc iespējas ātrāk kontaktēties. Pagāja nedēļa (aptuveni), sekoja zvans, ka ir pamatīga problēma, atsūtija otru monitoru, pieslēdza to - bet tam ar visi pikseļi nebij veseli (skāde gan nebij tik liela, kā pirmajā gadījumā). Pēc garās sarunas, ko labāk uz tādu (+/-) summu varētu piedāvāt alternatīvās, galu galā nonācām pie slēdziena, būs nevis 20'', bet 22'', melns Acer ar DVI ieeju (tā kā dažādu atgadījumu pēc neciešu viewsonic). Pagāja divas dienas, aizbraucu, mani laipni apkalpoja, pārrizrakstīja garantijas lapu jaunajam monitoram, teica ka šim problēmu nebūšot, jo pārbaudījuši :) Izskaidroja arī to, ka Latvijā vairāk netiek tirgoti Class I monitori (tie ir tie, kam Samsungs garantē 0 pixeļu un 0 subpikseļu defektu), to, ko samsungs bij rakstījis - attiecās tik uz pāris valstiņām, nu neko - žēl, nedaudz augstāka cena, manuprāt attaisnotu šādu garantiju, bet ko nu padarīs...

 

Noslēgums:

PALDIES, m79 par lielo pretīmnākšanu un atsaucību, šādā gadījumā. Monitors strādā kā nākās! :good:

Veikals godam :clapping:

Link to post
Share on other sites

Tā pasaules daļa, kas bauda visus labumus ir ļoti neliela. Priecāsimies, ka tomēr esam gana tuvu un kaut kas mums tomēr arī tiek - daudziem netiek arī tas, kas ir mums. Cerams, Eiropas tirgus reiz saplūdīs tik tālu, ka ražotāji vairs nevarēs atļauties šādas vaļības ar valstu šķirošanu.

 

Par monitoru pirkšanu - vienmēr palūdzu veikalā monitoru izpakot un ieslēgt . m79 vienmēr ļoti jauki to arī izdara.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...