VIL Ierakstīts Septembris 3, 2008 Share Ierakstīts Septembris 3, 2008 Avots: http://www.tvnet.lv/zinas/lasitaju/article.php?id=560717 (TVNET, 2008.09.03) SIA "Tele2" bijušie klienti, esiet uzmanīgi! Vēlos padalīties sadarbības ar SIA "Tele2" pieredzē. Nesen nomainīju mobilā tālruņa operatoru, saglabājot numuru. Iepriekšējais operators bija Tele2. Ar pēdējā Tele2 rēķina starpniecību tiku informēts, ka operatora maiņas rezultātā ir radusies pārmaksa par Tele2 pakalpojumiem. Proti, rēķins bija ar negatīvu atlikumu. Sapriecājos ka drīz manā kontā iebirs naudiņa no Tele2 un sāku gaidīt. Pagāja mēnesis, tad vēl nedaudz - bet no naudiņas ne vēsts! Saņēmos un uzdevu jautājumu Tele2 klientu servisam. Lūk atbilde! "Labrit! Tele2 velas izteikt pateicību, par Jūsu izrādīto interesi par Tele2 sniegtajiem pakalpojumiem. Atbildot uz Jūsu jautājumu, vēlamies informēt, ka pārmāksāto naudu Jūs varat izņemt uzreiz jebkurā Tele2 klientu apdrošināšanas centrā (http://www.tele2.lv/kontakti.html), līdzi ņemot pēdējo rēķinu un personu apliecinošu dokumentu - pasi vai autovadītāju apliecību. Vai arī sūtiet rakstisku iesniegumu uz Tele2 - Mūkusalas iela 41b, Rīga, LV-1004- norādot personas datus un Jūsu bankas konta numuru, nauda tiks pārskaitīta mēneša laikā. Ar cieņu, Jolanta Batova, Tele2 klientu apkalpošanas daļas pārstāvis" Rodas vairāki retoriski jautājumi: 1. Kādēļ šīs informācijas saņemšanai bija jāraksta īpaša vēstule Tele2? 2. Kas būtu noticis, ja es vai cits klients šādu interesi nebūtu izrādījis? 3. Kādēļ Tele2 nevar vienkārši pārskaitīt naudu uz bankas kontu, no kura tika apmaksāts pēdējais rēķins, tā vietā liekot doties uz savu biroju vai rakstīt atsevišķu vēstuli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Septembris 3, 2008 Share Septembris 3, 2008 VIL, vot davai izbeidz vienreiz! jau bik piegriezjas... tavs LMT arii ir pilns ar utiim, dazjbriid pat vairaak nekaa citi operatori.... un tevis citeetaa veestule ir neparko! man domaat, ka tele sniedza ljoti korektu paskaidrojumu un liigumaa nekas nav mineets par automaatisku paarmaksaataas naudas atgriezsjanu... pie kam taa ir klienta vaina, ja izveidojas sjaada bilance.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Septembris 3, 2008 Share Septembris 3, 2008 Neesmu Tele2 fans, bet ja Tele2 pats uzprasās adot naudu un vēl slikti, tad pie cita operatora labāk pat neiet. Automātiski naudu gan mūsdienās neviens nekur neskaita, taks takš pat man skaidrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marciss Septembris 3, 2008 Share Septembris 3, 2008 a naudu neskaita automatiski atpakalj no kurienes sanjemts taa iemsla deelj, ka varbuuut par tevi ir maksaajis kaads cits, taadeejaadi to paarmaksu sanjem 3shaa persona, vai varbuut tu vispaar skaidraa kautkur maksaaji. un to visu chekot vinjiem ir lieks chakars, kas galiigi nav vinju vainas deelj. un galu galaa tu tak vairs neesi vinju klients, iipashu pretiimnaakshanu nevajadzeetu gaidiit Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Septembris 3, 2008 Share Septembris 3, 2008 Kad es vienam numuram pirms ~2viem gadiem veicu ZZ-->T2 Brīvais-->LMT Formula.. pēdējais rēķins no T2 bija ~-5ls ar kaut ko.. nodomāju.. tipa atlaidi iedevuši, lai nav jāmaksā un likos mierā.. a tagad sanāk, ka varēju iet uz T2 un prasīt lai man to naudu atmaksā? nu nē.. nafig man tas vajadzīgs ar T2 tik sapīties Biju priecīgs, kad tiku vaļā.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Oktobris 23, 2008 Share Oktobris 23, 2008 Mani vairaak fascinee kad atnaak opiitis un suudzas ka vinjam kaut kaads jociigs reekjins ... raada savu Nokia 3210 un reekjinaa 8Ls par GPRS lietoshanu Peec intereseeshanaas LMT veica paarreekjinu... Vai arii situaacija kad atnaak 7 gadus vecs reekjins Utt... visiem ir savi gljuki. Es pipem uzskatu, ka visi 3 operatori ir apkaaseeji NEVIENS nav korekts pret klientiem liidz galam, bet cena muusdienaas nosaka visu - attieciigi katrs izveelas sev leetaako Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!