Jump to content

Izvele pa 700Ls


Pionieris
 Share

Recommended Posts

Budžets 700Ls priekš LCD TV.

 

Izvēle ir par Phillips 37PFL7603.

 

Ko sakiet par šo izvēli šajā cenā?

 

ā un vēl: skatījos pēc paziņas ieteikuma veikalā brivi.lv, bet tagad paskatījos, ka euroshop to pašu teļuku pa 23 latiem lētāk piedāvā (sanāk HDMI vads pa to cenu). Kādas atsauksmes par šo kantori, vai normāls, un vai var ņemt pie viņiem?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mafijs

    9

  • MartiniB

    11

  • Prime

    30

  • Pionieris

    18

TO Pioniers

 

Atbilde:

 

Ņem kur gribi, tā jau tava izvēle kurā pirkt e - bodē pirkt.

 

Vienīgais ko tev varu teikt,tas ir ŅEM CIET, TV tiešām ļoti labs. Protam labāks pa viņu ir tikai 37PFL9603D, bet tā jau ir cita klase un cita cena.

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Skaidrs. Paldies!

 

Vēl tāds pastulbāka rakstura jautājums: kāpēc šim 7603 dažiem viekaliem modeļa numurs beidzas ar D, bet dažiem savukārt ar D10 ?? It kā uz pirmā acu skatiena, raksturlielumos nekādas atšķirības neatradu! Tie ir tie paši modeļi?

Link to comment
Share on other sites

"Vēl tāds pastulbāka rakstura jautājums: kāpēc šim 7603 dažiem viekaliem modeļa numurs beidzas ar D, bet dažiem savukārt ar D10 ?? It kā uz pirmā acu skatiena, raksturlielumos nekādas atšķirības neatradu! Tie ir tie paši modeļi?"

 

Man tāds pats jautājums? Vai tie pasī modeļi, vai ir kāda atšķirība starp tiem?

Link to comment
Share on other sites

D tas ir ja DVB-T :)

Cits liek regjionu kuram vinjsh paredzeets cits neliek, 10Baltijas regjions

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs. Bet nu Latvijā gan jau visi veikali piedāvā Baltijas tirgum, arī tie kas nenorāda to 10?!

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Tv pasūtīju. Tagad gaidu, gaidu! Kamēr gaidu, nejauši uzskrēju pēdējām (laikam) žurnāla Next numuram, kurā paspriesti i-neta veikalu servisi utml. Un tur baigi daudz tika runāts, ka veikali konkurējot un lai varētu pārdot lētāk, Latvijā ievedot kreiso preci - t.i., priekš citu valstu tirgiem paredzēto preci. Un pēc tam, kad nedod Dievs kaut kas ar to Tv notiek, tad neviens remontu netaisa, jo tas jātaisa kaut kur ellē ratā, un bieži vien pa to laiku arī pats kantoris, kur Tv pirkts, ir jau sen noklājies.

Tad nu jautājums: kā lai pārliecinos (un kad to var izdarīt: iepriekš, vai pie tv atvešanas), ka man nesmērē melno preci???

Ko vēl varu pārliecināties (piem. vai kurjera priekšā jāizkrāmē tv, un jāpārliecinās, ka nav kādu defektu utml)

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

Ko vēl varu pārliecināties (piem. vai kurjera priekšā jāizkrāmē tv, un jāpārliecinās, ka nav kādu defektu utml)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tieši tā. Kad man atveda portatīvo, kopīgi ar kurjeru izpakojām, piestartējām un man bija pārliecība, ka viss ok.

Jāpārbauda ir, jo kā nekā liela nauda. Tās ir Tavas tiesības. Kurjeram ir pienākums nodot preci lietošanai gatavā kārtībā, bez defektiem.

Link to comment
Share on other sites

Mr.Sports

nu un viņam jābūt Philips garantijai kura darbojas pa visu eiropu

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Ok, skaidrs. O, baigi labi par to izpakošanu viņu klātbūtnē, pie reizes pieslēgs man to Tv.

 

Vēl tikai par to Philips garantiju - tipa Philips izdots apliecinājums, ka viņu TV varu labot jebkuras valsts Philips servisā ?

Link to comment
Share on other sites

Mr.Sports

Nu viņa saucās Philips ''Servisa karte'' , viņā jābūt ierakstītam teļļuka modelim, sērijas nummuram (gan teļļukam gan kartei), pirkšanas datumam, veikala zīmogam un pievieno vēl čeku.

 

ā un manējā garantijā norādīts ka varu remontēties Lv;Lt;Ee

Link to comment
Share on other sites

Pionieris
(labots)

Pi&%*ec - 1dien pasūtīju TV veikalā euroshop.lv, pateicu menedžerim, ka nav pat tik steidzami (pēc mājas lapas noteiktā: piegāde 1-2 dienu laikā), ka var arī uz 4dienu atvest. Vēl vakar sazvanījos, un norunājām, ka šorīt sazvanāmies, lai sarunātu konkrētU laiku kad ieved, un ko šorīt ieraugu savā meilā: atvainojot, preces nav, iespējams parādīsies 2 nedēļu laikā!!!!!!!! Tas ir vienkārši pizd**c!!!! Nekad NEKAD nesadarbojoties ar to kantori euroshop.lv!!!!!!!!!

 

Karoč tagas skatos citu lavačku kur nopirkt -gribēju pajautāt, kāpēc tām lapām pie parametriem konkrētajam vienam modeli ir tik atšķirīgi parametri - vienam savādāka skaņas jauda, citam izmērs, citam punkta nodzišansa ātrums utml??? Vai tad konkrētam modelim nevajadzētu būt vienādiem parametriem, ja vien nav paredzēts kaut kādam kresajam tirgum ???

 

P.s. runa iet par Philips 37PFL7603

Labots - Pionieris
Link to comment
Share on other sites

Pionieris

sveiks prime!

 

Ok, tad taš ir tikai kļūdas, un reāli TV ir jāatbilst Philips mājas lapā noteiktajiem parametriem?

 

(vienkārši gribu lai kāds gudrs cilvēks nomierina)

Link to comment
Share on other sites

Murmulis

Topika autors kā no Mēness nokritits. Variants, ka preces nav noliktavā ir ļoti izplatīts. Un parasti, ja nav vienam tad nebūs arī citiem veikaliem, jo gandrīz visi ņem no veiniem un tiem pašiem vairumniekiem. Euroshop te galīgi nav pie vainas. Parametris vienam un tam pašam modelim ir vienādi t.i. no ražotāja datiem paņemti. Vienkārši ne visos i-neta veikalos tie tiek rūpīgi savadīti. Vajadzētu tā sakot mazliet atslābt.

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Man liekas murmuli, ka Tu pārāk gudrs jūties aiz kaut kāda virtuālā nika paslēpies. Tas ir viens.

Tas, ka Tev visu laiku čakarē un laiž pa apli, nenozīmē ka tas ir normāli. Tas ir otrais.

Tas ir normāli, ka preces nav noliktavā, bet vēl normālāk ka par to paziņo uzreiz arī klientam. Tā man ir bijis ar daudziem kantoriem, un visi kas kaut ko saprot no klientu apkalpošanas servisa – par to maksimāli laikus informē klientu. Nevis ka tu preci pasūti pirmdien (turklāt noskaidroju, ka prece vēl nedēļas sākumā ir bijusi, vienkārši darbinieki to nav norezervējuši) sarunā uz 4dienu, ka prece būs. Vēl 3dien sazvanies, ka viss kārtībā, un ka nākamajā rītā jāsazvanās par precīziem laikiem kad preci pievedīs, un tikai 4dienas rītā saņem ziņu ka preces nav. Ja tev murmuli tas liekas normāli, tad man par tevi viss ir skaidrs, dzīvē tu noteikti daudz ko sasniegsi ;)

Link to comment
Share on other sites

Murmulis

Pats jūties pārāk gudrs!!! Gribi teikt, ka tev nav nika un Pionieris ir tavs mātes dotais vārds? Ja tā tad man Tevis žēl. Pats arī iepostēji, ka veikalam pateici, ka nav steidzami. Tāpēc arī neviens noteikti nepasūtīja. Iesaku mazliet vairāk iepazīties ar Latvijas datortehnikas un interneta veikalu reālo darbu un nefantazēt par kaut kādiem mistiskiem klienta apkalpošanas ātrumiem un pārzvanīšanām. Sprēgājot Tu toč neko nesasniegsi.Psc!!!

Link to comment
Share on other sites

nu kush,kush satikaas + ar - un aiziet zibenjoshana, Murmuli tev kaa gudraakam vajadzeeja saprast,ka cilveeks ir shokaa no e-bodes atbildes unn vilcinaashanaas, nu a kam negadaas.

 

p.s. bljaus uz visiem,kas tagad vinju aizskars :D

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Nu murmuli - saņemies! Ja jau cilvēks saka, ka gudrs esi, tad gan jau esi!

 

Protams, man arī ir niks, bet ne jau par to es runāju - tu jau savā pirmajā teikumā, sāki runāt par mēnesi un citām muļķībām, kas ir uzbrauciens, un tādā sakarībā arī pateicu par potences nespējas dzīvē aizstāšanu ar varoņdarbu izrādīšanu virtuālajā telpā!

 

Es saku vēlreiz - šis man nav pirmais i-neta veikals, un ne pirmo reizi prece nav noliktavā, bet VIENMĒR man ir atzvanījuši tajā pašā dienā, un par to pateikuši. Par to ir arī stāsts! Un kā jau minēju - vaina ir darbiniekos, kas nerezervēja man to TV (un tas ka teicu, ka piegādāt varēs vēlāk nekā viņu pašu noteiktajos termiņos nenozīmē, ka man to preci nevajag. rezervēt viņiem po hodu to tik un tā vajdzēja).

 

Tā ka chill out un saņem sevi rokās!

Link to comment
Share on other sites

Murmulis

Ņem vērā, ka es teicu kā. Tas ir salīdzinājums un liecina par to, ka es centos izteikties saudzīgi. Bet Tu uzreiz par palaišanu par apli. Šitie uzbraucieni nav salīdzināmi. Apmēram tā kā auto pret iepirkuma ratiņiem. Ok. Visi tagad chill out. Gan jau dabūsi to savu TV un varēsi laimīgs skatīties. Tā ka beidzam cepties.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

Topika autors kā no Mēness nokritits. Variants, ka preces nav noliktavā ir ļoti izplatīts. Un parasti, ja nav vienam tad nebūs arī citiem veikaliem, jo gandrīz visi ņem no veiniem un tiem pašiem vairumniekiem. Euroshop te galīgi nav pie vainas. Parametris vienam un tam pašam modelim ir vienādi t.i. no ražotāja datiem paņemti. Vienkārši ne visos i-neta veikalos tie tiek rūpīgi savadīti. Vajadzētu tā sakot mazliet atslābt.

 

e-shopi atshkiras!

pirms nedeeljas suutiiju moni (Philips 220XW8FB) -

the story:

pieteicu iex euroshop.lv, puss dienu pagaidiijis pietecu neostore.lv,

peec stundas atzvaniija neostore ka jaaierodas pie vinjiem veikt priekshapmaxa man tas nelikaas konfortabli

naakamaa dienaa turpinaaju ar m79.lv

atzvaniija arii diezgan operatiivi un pastaastiija ka monis aatraakais var ierasties naakoshaas dienas peecpusdienaa, atnaaca dienu veelaak kas ir visai pienjemams piegaades terminjsh

shoriit, kad pagaajusi nedeelja, euroshops atsuutiija e-pastu ka moni varot dabuut

Link to comment
Share on other sites

ei nu cilveeks sasprindzis :mrgreen:

tak beidziet kljuudas gadaas visiem da i tieshaam gribi tai pashaa briidi aizej uz kaadu bodi un nopeerc ;)

Link to comment
Share on other sites

piekriitu marsam chill out, relax

 

kljudas gadaas visiem

Labots - Prime
Link to comment
Share on other sites

Tur jau ir tas prieks sadarboties ar ē-veikaliem. Maksā, kad gribi + vienīgā iespējamā neērtība, ka jāgaida un jāgaida ilgi.

Savukārt kompensācija ir līdzekļu ekonomija.

 

Kam nepatīk atteikuma vēstule, iet uz elkoru un izņem no plaukta. Tā kā bez stresa. Galvenais, lai čeki un garantijas taloni ir aizpildīti.

Link to comment
Share on other sites

Outsider

euroshop ar to klienetu apkalpošan utā ir kā ir, sen sen atpakaļ pirku cd pleyeri, zvana saku, ka var vest 16, ok 16 nav, 18 ar vēl nav, ta nu domāju, ja nē ta nē, būs nākošajā dienā, bet šie neko nepaziņojot ap kādiem 22 atved, laikā, kad es pat iespējams jau guļu un negribu vilkties no mājas ārā.

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Caur pazīšanām nokārtoju, lai TV dabūtu pēc iespējas ātrāk un caur Philips centru, un tā nu brīnums ir ieradies mājās! Pirmais iespaids, protams, ir Wow!, pēc standarta izmēra CRT šis ir kaut kas!, sievai gan liekas ka par lielu, bet ar laiku pieradīs. Nu pagaidām vuss liekas riktīgi super!

Gribēju pajautāt, kā ir ar uzstādījumiem – vai rūpnīcas uzstādījumi nebūtu jāpārstāda, un ja jā tad kas tieši – kontrasts, spožums, krāsu daudzums, backlight ? Varbūt kādam jau ir optimālie uzstādījumi šim konkrētajam modelim, un tas varētu iemest tos šeit vai uz PM ?! Būtu pateicīgs.

Un vēl tāds jautājums – par ekrāna formātu – kādu jūs izvēlieties? Man pašlaik ir auto format, un tad nu viņš filmas vai klipa laikā n-tās reizes maina to formātu, vai labāk nebūtu izvēlēties vienu formātu, lai attēls nekustētos – piemēram, super zoom?

Un vēl tāds padīvaina tipa jautājums: skatoties kādu filmu visu laiku nepamet sajūta, ka kaut kā tas attēls neizskatās „īsts”, tas varētu būt tāpēc ka vēl neesmu pieradis pie jaunā TV (gan pie LCD, gan pie izmēriem), vai arī tā paša attēla formāta dēļ – lai uzliktu pa visu ekrānu, attēls tiek pārveidots, un neatbilst patiesajam?

Link to comment
Share on other sites

serivsia menu tev dariit nav ko, tapeec NELIEN

Izveelies valsti vaaciju.

Paareejo regulee kaaa pasham patiik

 

man staav auto format, ar laiku pieradiisi.

ka kaut kā tas attēls neizskatās „īsts”

ar laiku pieradiis, jo tas ir no reakcija un augstaa kontrasta deelj.

Ja pirms tam ir bijis CRT tad tagad jaapierod pie LCD

Link to comment
Share on other sites

Pionieris

Ok, paldies.!

 

Man jau ar liekas - ka vienkārši pie tā brīnuma jāpierod. :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms pērc, uzzvani un palūdz, lai pārbauda vai konkrētā prece viņiem noliktavā ir pieejama. Tad arī vienojies par piegādes termiņiem.

Link to comment
Share on other sites

Attēls ir jāskatās tādā formātā, kādā nāk iekšā televizorā.

ja ir 4:3, tad tādā arī skaties, vai kādu zoom režīmiem, nevis wide vai smart.

Un tad attēls neliksies neīsts.

Un te nemaz lai nemēģina istāstīt, ka 4:3 attēlu var peirast skatīties wide režimā, tās nu ir muļķibas.

Tāpec jau ir tie attēlu formāti lai varētu pielāgoties. Diemzēl veikalos neviens neko vairāk par smart vai wide nezin :)

Link to comment
Share on other sites

Auto format ... nedomāju ka kāds kanāls to raida. Vismaz analogā TV jau nē.

Neesmu neko tādu manījis. Un tā kā mūsu TV ir de facto 4:3 , tad nozīme no tā autoformāta būs nulle :))

Ja kļūdos - labojiet.

Link to comment
Share on other sites

To mafijs

Mazliet kljuudijies auto format ir ieksh TV,kas pats bildi iztiepj un neradot kropljojumus, bet atstaajot subtitrus

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

@Prime

ne jau visi izveelas Philips, Sunjsungam pat 14:9 nav

Philipsa autoformat rihtiigi ierullee tikai zhel ka opcija nav iespeejama HDMI ieejas gadiijumaa

Link to comment
Share on other sites

What a f*** kaa nav pieejama?

MartiniB iedzer kafiju un pamodies, to es no tevis negaidiiju!!! :)

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

kameer es nevaru sagaidiit savu 42PFL9703H apciemoju choma 42PFL9603D (ar dm800 padusee)

ja izveeleets HDMI inputs bildes formaata sadalja bija neiespeejama,

aciimredzot Philips uzskata ka pa HDMI dos pilnu 1080 bildi nevis 4:3

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...