Pionieris Ierakstīts Maijs 24, 2008 Share Ierakstīts Maijs 24, 2008 Budžets 700Ls priekš LCD TV. Izvēle ir par Phillips 37PFL7603. Ko sakiet par šo izvēli šajā cenā? ā un vēl: skatījos pēc paziņas ieteikuma veikalā brivi.lv, bet tagad paskatījos, ka euroshop to pašu teļuku pa 23 latiem lētāk piedāvā (sanāk HDMI vads pa to cenu). Kādas atsauksmes par šo kantori, vai normāls, un vai var ņemt pie viņiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 25, 2008 Share Maijs 25, 2008 TO Pioniers Atbilde: Ņem kur gribi, tā jau tava izvēle kurā pirkt e - bodē pirkt. Vienīgais ko tev varu teikt,tas ir ŅEM CIET, TV tiešām ļoti labs. Protam labāks pa viņu ir tikai 37PFL9603D, bet tā jau ir cita klase un cita cena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 25, 2008 Author Share Maijs 25, 2008 Skaidrs. Paldies! Vēl tāds pastulbāka rakstura jautājums: kāpēc šim 7603 dažiem viekaliem modeļa numurs beidzas ar D, bet dažiem savukārt ar D10 ?? It kā uz pirmā acu skatiena, raksturlielumos nekādas atšķirības neatradu! Tie ir tie paši modeļi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinamo Maijs 26, 2008 Share Maijs 26, 2008 "Vēl tāds pastulbāka rakstura jautājums: kāpēc šim 7603 dažiem viekaliem modeļa numurs beidzas ar D, bet dažiem savukārt ar D10 ?? It kā uz pirmā acu skatiena, raksturlielumos nekādas atšķirības neatradu! Tie ir tie paši modeļi?" Man tāds pats jautājums? Vai tie pasī modeļi, vai ir kāda atšķirība starp tiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 26, 2008 Share Maijs 26, 2008 D tas ir ja DVB-T Cits liek regjionu kuram vinjsh paredzeets cits neliek, 10Baltijas regjions Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinamo Maijs 26, 2008 Share Maijs 26, 2008 Skaidrs. Bet nu Latvijā gan jau visi veikali piedāvā Baltijas tirgum, arī tie kas nenorāda to 10?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 27, 2008 Author Share Maijs 27, 2008 Tv pasūtīju. Tagad gaidu, gaidu! Kamēr gaidu, nejauši uzskrēju pēdējām (laikam) žurnāla Next numuram, kurā paspriesti i-neta veikalu servisi utml. Un tur baigi daudz tika runāts, ka veikali konkurējot un lai varētu pārdot lētāk, Latvijā ievedot kreiso preci - t.i., priekš citu valstu tirgiem paredzēto preci. Un pēc tam, kad nedod Dievs kaut kas ar to Tv notiek, tad neviens remontu netaisa, jo tas jātaisa kaut kur ellē ratā, un bieži vien pa to laiku arī pats kantoris, kur Tv pirkts, ir jau sen noklājies. Tad nu jautājums: kā lai pārliecinos (un kad to var izdarīt: iepriekš, vai pie tv atvešanas), ka man nesmērē melno preci??? Ko vēl varu pārliecināties (piem. vai kurjera priekšā jāizkrāmē tv, un jāpārliecinās, ka nav kādu defektu utml) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Maijs 27, 2008 Share Maijs 27, 2008 Ko vēl varu pārliecināties (piem. vai kurjera priekšā jāizkrāmē tv, un jāpārliecinās, ka nav kādu defektu utml) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tieši tā. Kad man atveda portatīvo, kopīgi ar kurjeru izpakojām, piestartējām un man bija pārliecība, ka viss ok. Jāpārbauda ir, jo kā nekā liela nauda. Tās ir Tavas tiesības. Kurjeram ir pienākums nodot preci lietošanai gatavā kārtībā, bez defektiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Sports Maijs 27, 2008 Share Maijs 27, 2008 nu un viņam jābūt Philips garantijai kura darbojas pa visu eiropu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 28, 2008 Author Share Maijs 28, 2008 Ok, skaidrs. O, baigi labi par to izpakošanu viņu klātbūtnē, pie reizes pieslēgs man to Tv. Vēl tikai par to Philips garantiju - tipa Philips izdots apliecinājums, ka viņu TV varu labot jebkuras valsts Philips servisā ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Sports Maijs 28, 2008 Share Maijs 28, 2008 Nu viņa saucās Philips ''Servisa karte'' , viņā jābūt ierakstītam teļļuka modelim, sērijas nummuram (gan teļļukam gan kartei), pirkšanas datumam, veikala zīmogam un pievieno vēl čeku. ā un manējā garantijā norādīts ka varu remontēties Lv;Lt;Ee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 29, 2008 Author Share Maijs 29, 2008 (labots) Pi&%*ec - 1dien pasūtīju TV veikalā euroshop.lv, pateicu menedžerim, ka nav pat tik steidzami (pēc mājas lapas noteiktā: piegāde 1-2 dienu laikā), ka var arī uz 4dienu atvest. Vēl vakar sazvanījos, un norunājām, ka šorīt sazvanāmies, lai sarunātu konkrētU laiku kad ieved, un ko šorīt ieraugu savā meilā: atvainojot, preces nav, iespējams parādīsies 2 nedēļu laikā!!!!!!!! Tas ir vienkārši pizd**c!!!! Nekad NEKAD nesadarbojoties ar to kantori euroshop.lv!!!!!!!!! Karoč tagas skatos citu lavačku kur nopirkt -gribēju pajautāt, kāpēc tām lapām pie parametriem konkrētajam vienam modeli ir tik atšķirīgi parametri - vienam savādāka skaņas jauda, citam izmērs, citam punkta nodzišansa ātrums utml??? Vai tad konkrētam modelim nevajadzētu būt vienādiem parametriem, ja vien nav paredzēts kaut kādam kresajam tirgum ??? P.s. runa iet par Philips 37PFL7603 Labots Maijs 29, 2008 - Pionieris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Kljudas ir daudzos i shopos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 29, 2008 Author Share Maijs 29, 2008 sveiks prime! Ok, tad taš ir tikai kļūdas, un reāli TV ir jāatbilst Philips mājas lapā noteiktajiem parametriem? (vienkārši gribu lai kāds gudrs cilvēks nomierina) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmulis Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Topika autors kā no Mēness nokritits. Variants, ka preces nav noliktavā ir ļoti izplatīts. Un parasti, ja nav vienam tad nebūs arī citiem veikaliem, jo gandrīz visi ņem no veiniem un tiem pašiem vairumniekiem. Euroshop te galīgi nav pie vainas. Parametris vienam un tam pašam modelim ir vienādi t.i. no ražotāja datiem paņemti. Vienkārši ne visos i-neta veikalos tie tiek rūpīgi savadīti. Vajadzētu tā sakot mazliet atslābt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 29, 2008 Author Share Maijs 29, 2008 Man liekas murmuli, ka Tu pārāk gudrs jūties aiz kaut kāda virtuālā nika paslēpies. Tas ir viens. Tas, ka Tev visu laiku čakarē un laiž pa apli, nenozīmē ka tas ir normāli. Tas ir otrais. Tas ir normāli, ka preces nav noliktavā, bet vēl normālāk ka par to paziņo uzreiz arī klientam. Tā man ir bijis ar daudziem kantoriem, un visi kas kaut ko saprot no klientu apkalpošanas servisa – par to maksimāli laikus informē klientu. Nevis ka tu preci pasūti pirmdien (turklāt noskaidroju, ka prece vēl nedēļas sākumā ir bijusi, vienkārši darbinieki to nav norezervējuši) sarunā uz 4dienu, ka prece būs. Vēl 3dien sazvanies, ka viss kārtībā, un ka nākamajā rītā jāsazvanās par precīziem laikiem kad preci pievedīs, un tikai 4dienas rītā saņem ziņu ka preces nav. Ja tev murmuli tas liekas normāli, tad man par tevi viss ir skaidrs, dzīvē tu noteikti daudz ko sasniegsi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmulis Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Pats jūties pārāk gudrs!!! Gribi teikt, ka tev nav nika un Pionieris ir tavs mātes dotais vārds? Ja tā tad man Tevis žēl. Pats arī iepostēji, ka veikalam pateici, ka nav steidzami. Tāpēc arī neviens noteikti nepasūtīja. Iesaku mazliet vairāk iepazīties ar Latvijas datortehnikas un interneta veikalu reālo darbu un nefantazēt par kaut kādiem mistiskiem klienta apkalpošanas ātrumiem un pārzvanīšanām. Sprēgājot Tu toč neko nesasniegsi.Psc!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 nu kush,kush satikaas + ar - un aiziet zibenjoshana, Murmuli tev kaa gudraakam vajadzeeja saprast,ka cilveeks ir shokaa no e-bodes atbildes unn vilcinaashanaas, nu a kam negadaas. p.s. bljaus uz visiem,kas tagad vinju aizskars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Maijs 29, 2008 Author Share Maijs 29, 2008 Nu murmuli - saņemies! Ja jau cilvēks saka, ka gudrs esi, tad gan jau esi! Protams, man arī ir niks, bet ne jau par to es runāju - tu jau savā pirmajā teikumā, sāki runāt par mēnesi un citām muļķībām, kas ir uzbrauciens, un tādā sakarībā arī pateicu par potences nespējas dzīvē aizstāšanu ar varoņdarbu izrādīšanu virtuālajā telpā! Es saku vēlreiz - šis man nav pirmais i-neta veikals, un ne pirmo reizi prece nav noliktavā, bet VIENMĒR man ir atzvanījuši tajā pašā dienā, un par to pateikuši. Par to ir arī stāsts! Un kā jau minēju - vaina ir darbiniekos, kas nerezervēja man to TV (un tas ka teicu, ka piegādāt varēs vēlāk nekā viņu pašu noteiktajos termiņos nenozīmē, ka man to preci nevajag. rezervēt viņiem po hodu to tik un tā vajdzēja). Tā ka chill out un saņem sevi rokās! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmulis Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Ņem vērā, ka es teicu kā. Tas ir salīdzinājums un liecina par to, ka es centos izteikties saudzīgi. Bet Tu uzreiz par palaišanu par apli. Šitie uzbraucieni nav salīdzināmi. Apmēram tā kā auto pret iepirkuma ratiņiem. Ok. Visi tagad chill out. Gan jau dabūsi to savu TV un varēsi laimīgs skatīties. Tā ka beidzam cepties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Topika autors kā no Mēness nokritits. Variants, ka preces nav noliktavā ir ļoti izplatīts. Un parasti, ja nav vienam tad nebūs arī citiem veikaliem, jo gandrīz visi ņem no veiniem un tiem pašiem vairumniekiem. Euroshop te galīgi nav pie vainas. Parametris vienam un tam pašam modelim ir vienādi t.i. no ražotāja datiem paņemti. Vienkārši ne visos i-neta veikalos tie tiek rūpīgi savadīti. Vajadzētu tā sakot mazliet atslābt. e-shopi atshkiras! pirms nedeeljas suutiiju moni (Philips 220XW8FB) - the story: pieteicu iex euroshop.lv, puss dienu pagaidiijis pietecu neostore.lv, peec stundas atzvaniija neostore ka jaaierodas pie vinjiem veikt priekshapmaxa man tas nelikaas konfortabli naakamaa dienaa turpinaaju ar m79.lv atzvaniija arii diezgan operatiivi un pastaastiija ka monis aatraakais var ierasties naakoshaas dienas peecpusdienaa, atnaaca dienu veelaak kas ir visai pienjemams piegaades terminjsh shoriit, kad pagaajusi nedeelja, euroshops atsuutiija e-pastu ka moni varot dabuut Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 ei nu cilveeks sasprindzis tak beidziet kljuudas gadaas visiem da i tieshaam gribi tai pashaa briidi aizej uz kaadu bodi un nopeerc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 (labots) piekriitu marsam chill out, relax kljudas gadaas visiem Labots Maijs 29, 2008 - Prime Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Tur jau ir tas prieks sadarboties ar ē-veikaliem. Maksā, kad gribi + vienīgā iespējamā neērtība, ka jāgaida un jāgaida ilgi. Savukārt kompensācija ir līdzekļu ekonomija. Kam nepatīk atteikuma vēstule, iet uz elkoru un izņem no plaukta. Tā kā bez stresa. Galvenais, lai čeki un garantijas taloni ir aizpildīti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 Piekrītu VIL 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outsider Maijs 29, 2008 Share Maijs 29, 2008 euroshop ar to klienetu apkalpošan utā ir kā ir, sen sen atpakaļ pirku cd pleyeri, zvana saku, ka var vest 16, ok 16 nav, 18 ar vēl nav, ta nu domāju, ja nē ta nē, būs nākošajā dienā, bet šie neko nepaziņojot ap kādiem 22 atved, laikā, kad es pat iespējams jau guļu un negribu vilkties no mājas ārā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Jūnijs 4, 2008 Author Share Jūnijs 4, 2008 Caur pazīšanām nokārtoju, lai TV dabūtu pēc iespējas ātrāk un caur Philips centru, un tā nu brīnums ir ieradies mājās! Pirmais iespaids, protams, ir Wow!, pēc standarta izmēra CRT šis ir kaut kas!, sievai gan liekas ka par lielu, bet ar laiku pieradīs. Nu pagaidām vuss liekas riktīgi super! Gribēju pajautāt, kā ir ar uzstādījumiem – vai rūpnīcas uzstādījumi nebūtu jāpārstāda, un ja jā tad kas tieši – kontrasts, spožums, krāsu daudzums, backlight ? Varbūt kādam jau ir optimālie uzstādījumi šim konkrētajam modelim, un tas varētu iemest tos šeit vai uz PM ?! Būtu pateicīgs. Un vēl tāds jautājums – par ekrāna formātu – kādu jūs izvēlieties? Man pašlaik ir auto format, un tad nu viņš filmas vai klipa laikā n-tās reizes maina to formātu, vai labāk nebūtu izvēlēties vienu formātu, lai attēls nekustētos – piemēram, super zoom? Un vēl tāds padīvaina tipa jautājums: skatoties kādu filmu visu laiku nepamet sajūta, ka kaut kā tas attēls neizskatās „īsts”, tas varētu būt tāpēc ka vēl neesmu pieradis pie jaunā TV (gan pie LCD, gan pie izmēriem), vai arī tā paša attēla formāta dēļ – lai uzliktu pa visu ekrānu, attēls tiek pārveidots, un neatbilst patiesajam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 serivsia menu tev dariit nav ko, tapeec NELIEN Izveelies valsti vaaciju. Paareejo regulee kaaa pasham patiik man staav auto format, ar laiku pieradiisi. ka kaut kā tas attēls neizskatās „īsts” ar laiku pieradiis, jo tas ir no reakcija un augstaa kontrasta deelj. Ja pirms tam ir bijis CRT tad tagad jaapierod pie LCD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionieris Jūnijs 4, 2008 Author Share Jūnijs 4, 2008 Ok, paldies.! Man jau ar liekas - ka vienkārši pie tā brīnuma jāpierod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 taa arii ir, vajag pierast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yozz Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 Pirms pērc, uzzvani un palūdz, lai pārbauda vai konkrētā prece viņiem noliktavā ir pieejama. Tad arī vienojies par piegādes termiņiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 yozz jau izmelts temats prece ir pie sava iipashnieka un straadaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 Attēls ir jāskatās tādā formātā, kādā nāk iekšā televizorā. ja ir 4:3, tad tādā arī skaties, vai kādu zoom režīmiem, nevis wide vai smart. Un tad attēls neliksies neīsts. Un te nemaz lai nemēģina istāstīt, ka 4:3 attēlu var peirast skatīties wide režimā, tās nu ir muļķibas. Tāpec jau ir tie attēlu formāti lai varētu pielāgoties. Diemzēl veikalos neviens neko vairāk par smart vai wide nezin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 Kaa tad paliek ar auto format? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Jūnijs 4, 2008 Share Jūnijs 4, 2008 Auto format ... nedomāju ka kāds kanāls to raida. Vismaz analogā TV jau nē. Neesmu neko tādu manījis. Un tā kā mūsu TV ir de facto 4:3 , tad nozīme no tā autoformāta būs nulle ) Ja kļūdos - labojiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 5, 2008 Share Jūnijs 5, 2008 To mafijs Mazliet kljuudijies auto format ir ieksh TV,kas pats bildi iztiepj un neradot kropljojumus, bet atstaajot subtitrus Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Jūnijs 5, 2008 Share Jūnijs 5, 2008 @Prime ne jau visi izveelas Philips, Sunjsungam pat 14:9 nav Philipsa autoformat rihtiigi ierullee tikai zhel ka opcija nav iespeejama HDMI ieejas gadiijumaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 5, 2008 Share Jūnijs 5, 2008 What a f*** kaa nav pieejama? MartiniB iedzer kafiju un pamodies, to es no tevis negaidiiju!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Jūnijs 5, 2008 Share Jūnijs 5, 2008 kameer es nevaru sagaidiit savu 42PFL9703H apciemoju choma 42PFL9603D (ar dm800 padusee) ja izveeleets HDMI inputs bildes formaata sadalja bija neiespeejama, aciimredzot Philips uzskata ka pa HDMI dos pilnu 1080 bildi nevis 4:3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!