Jump to content

Kas tieši ir anizotropā filtrācija?


Guest viesis
 Share

Recommended Posts

Ir bilineārā, trilineārā un anisotropiskā filtrācija.

 

Bilineārā - tuvumā tekstūras ir skaidras, bet tad ir tāda līnija, aiz kuras tekstūras ir miglainas.

 

Trilineārā - tas pats, bet ir divas šādas līnijas. Kopā trīs lauki, skaidras tekstūras, miglainākas, un pavisam tālu vēl miglainākas.

 

Anisotropiskā - jo labāks uzlikts līmenis (2x,4x,8x) jo tālāk "atspiež" šo miglaino zonu. Visas tekstūras rāda skaidras.

Link to comment
Share on other sites

Bono gan vairāk runāja par mipmapping, kas izmanto jau iepriekš samazinātu un nogludinātu oriģinālās tekstūras kopiju, vecās spēlēs var manīt, ka, atkāpjoties no sienas, pēkšņi tekstūra kļūst nedaudz savādāka, vai arī joslu līnijas uz ceļa noteiktā attālumā izplūst (nāk atmiņā Carmageddon TDR2000). Trilineārā filtrācija vēl piedevām samiksē kopā blakus esošos mipmapus, tāpēc šo pāreju ir grūtāk pamanīt.

Anizotropā filtrācija gādā par to, lai skaisti izskatās asos leņķos novietotas tekstūras (piem., stāvot pie sienas un skatoties gar to tālumā), jo sapludināšanai izmanto nevis tikai 4 vai 8 blakus pikseļus ap pikseli esošajā kvadrātā, bet nestandarta formas - taisntūri, trapeci u.t.t., ievērojot tekstūras perspektīvu un telpisko novietojumu. Uhh, nu gan gudri izteicos icon_rolleyes.gif

Šeit glezna - var uzskatāmi apskatīt piemērus.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...