Jump to content

Pasūtījums pazudis?


Baigais Janka
 Share

Recommended Posts

Pasūtīju monitoru čerez m79 mājas lapu. Bija viņš tur pasūtījumu vēsturē, atnāca meils, ka pasūtījums ir pieņemts. Šodien skatos - pasūtījumu vēsturi - pazudis, pasūtījumu skaits 0. Zvanījis ar neviens nav sakarā ar šito pasūtījumu, kaču kas serverī nogļukojis jebšu kā? Pats zvanīt negribu, jo tur tik mobīlais numurs, skops esmu :)

Link to comment
Share on other sites

a tu esi pameiģinājis pazvanīt uz to info tālruni, kas ir tai lapā? Parasti šādos gadījumos arī ir pirmais ko dara.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Es tacu teiču - tur i mobīlais, uz kuriem šobrīd nezvanos.

Link to comment
Share on other sites

tur i mobīlais, uz kuriem šobrīd nezvanos.

Man jau patīk, a skype arī tur ira, neesi pamanījis :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Būsi pārsteigts uzzinot, ka ne visi skaipu lieto :)

Ja šeit ir sadaļa 'm79 lietas', tad saprotu, ka kāds no m79 to arī lasa un var sniegt atbildi - viss OK, jāgaida, vai kaucu kas šķērsam bij sagajis.

Link to comment
Share on other sites

elxnis

Vispār mobilais ir dots tikai tam M79 Online, pārējie ir fiksētie numuri...

Link to comment
Share on other sites

a lavakaru.. cik tad mūsdienās maksā minūte zvanot uz mobilo? santīmi kaut kādi.. :shock:

Nu jā un tur tak ir arī meils: online@m79.lv gan jau ka to apskatīs ātrāk.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Negribās zvanīt....ta nu gan tauta izlaidusies, ka pat runāt neprot, vai taupa katru santīmu uz telefonu.

 

Vispār es pats neciešu parastos telefonus, tur mūžīgi aizņemts vai neviens neceļ trubu.

Link to comment
Share on other sites

connected

Menedzers nav vainiigs pie taa ka cilveeks nav sazvanaams un peec tam bljauj ka neviens nezvana.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Boldrik bet kā veikals var zināt ka jāzvana tam klientam ja pasūtijums ir pazudis? Nezvanīs tak katru dienu visiem un nevaicās atvainojiet vai jūs neesast ko pasutijis pie mums. Cita lieta būtu ja tas pasutijums tur stāvētu neapstrādāts divus gadus tad gan veikalam atieksme sūdīga, bet šjā situācija. :-?

Labots - tnt
Link to comment
Share on other sites

connected

ieksh m79 sisteemas cik zinu pasuutijums pazuud, tajaa briidii kad menedzeris apstraadaa vinju.

Link to comment
Share on other sites

Nu dator sitēmas diemžēl ir izņēmusm kur var arī tāpat vien pazust dati. diemžēl bet fakts. Ja tā nebūtu es būtu bezdarbnieks :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Vot, bļin, tauta, ka tik pa tukšo muldēt :) Pārējie telefoni sūta uz to online mobīlo, ja kas. A es negribu pa mobīlo zvanīties, un u-sjo :) A no darba uz mobīlo piezvanīt nevar.

 

->connected

"Menedzers nav vainiigs pie taa ka cilveeks nav sazvanaams un peec tam bljauj ka neviens nezvana." - a vot muldēties gan nevajag, sazvanāms es ir 24 h :)

 

"ieksh m79 sisteemas cik zinu pasuutijums pazuud, tajaa briidii kad menedzeris apstraadaa vinju." - Vot, tas arī ir tas, ko gribēju dzirdēt, jo likās dīvaini, ka pēkšņi no vēstures pasūtījums, kā nebijis :)

Link to comment
Share on other sites

locoone

Menedzers nav vainiigs pie taa ka cilveeks nav sazvanaams un peec tam bljauj ka neviens nezvana.

 

Nu pie šitādas attieksmes menedžeris drīz paliktu bez darba, katrs klients ir klients, nevari tagad sazvanīt, tad zvani pēc stundas, tas nekas, ka pērk kkādu pričendālīti pa 5Ls, būs labs serviss, nākammēnes mož nopirks kko pa 500Ls

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka.. pazvani no darba uz 1188 un paprasi lai savieno ar to mobilo.. :)

Link to comment
Share on other sites

Mõbijs

Īsti nav skaidrs - prece vajadzīga vai nē? Laikam jau nē, ja būtu vajadzīga, gan jau nepažēlotu maks. 25 sant.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

"Īsti nav skaidrs - prece vajadzīga vai nē? Laikam jau nē, ja būtu vajadzīga, gan jau nepažēlotu maks. 25 sant." - vot, pie šitādas attieksmes ar klientu zaudē uzreizi :) Pasūtīšu otrā, trešā, ... n-tajā ineta bodē, ta nu gan cacas, kā krievi saka. Vispār te m79 nav uzdevumu augstumos, jo ir pirmā ineta bode (a pasūtu es daudz un regulāri), kur pēc pasūtījuma personīgi neatzvana, lai precizētu - kas ar preci, kad varēs piegādāt utt. Un tā pasūtījuma pazušana no pasūtījumu vēstures pēc pāris dienām - maigi sakot - mulsinoša :)

Link to comment
Share on other sites

Orion7

Vai tad nevarēja pasūtīt vēlreiz, tas tak nemaksā nevienu santīmu. :wink:

Par nezvanīšanu gan piekrītu. Tas ir veikala pienākums zvanīt klientam, jo tieši veikals jau ir ieinteresēts pārdot savu preci.

Bet nu tas, ka pasūtījums pazūd gan nav normāli. Bet nu kā jau teicu, varēja jau pasūtīt otrreiz, ja arī tad pazustu, tad vienkārši jāmeklē cits veikals.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...