sn1per Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 iframes ir vairāk mīnusi nekā plusi. protams, viņus var lietot, bet nafig? ir 21. gadsimts un jaunas tehnoloģias. ja uzreiz nesāksi ar ajax bāzētu risinājumu, tad to būs jādara vēlāk un būs vēl lielāks čakars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilo Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 meh, meh, sasmējos vietā, kur sna1p1m nav galva jālaiza ((: Bet freimota karte ir riktīga huiņa - tici man. Un sn1per. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bērzs Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 iframes ir vairāk mīnusi nekā plusi. protams, viņus var lietot, bet nafig? ir 21. gadsimts un jaunas tehnoloģias. ja uzreiz nesāksi ar ajax bāzētu risinājumu, tad to būs jādara vēlāk un būs vēl lielāks čakars. Atkārtoju vēlreiz. Ar ajax nav sakarīgi iespējams attēlot karti, runājot tieši par IE6 un tādu lietotāju diemžēl ir ļoti daudz. Ja ar ajax tiek iesūtīta 5x5 kartes apraksts, tad, lai šo karti attēlotu ir dinamiski jāmaina img tagu souerces, bet lieta tāda, ka IE6 nemāk paņemt no cache bildes un tāpēc pieprasa tās serverim, protams serveris var atbildēt ieliekot bildes headerī expire parametrus, utt, bet tik un tā, ja kartē būs 25 kartes gabali + uniti + pilsētas, tad uz katru IE6 lietotāja gājienu būs lieki ap 30 pieprasījumi serverim - tas nav jauki, jo tieši navigācija pa karti būs spēles galvenā darbība, tas nozīmē, ka IE6 lietotāji noslogos serveri vairākas reizes, nekā citu browseru lietotāji. Vienīgais risinājums ir Ifreims, jo tur tiek atsūtīti gatavi img tagi, kuru bildes IE6 māk paņemt no cache. Runājot par google maps ir tā, ka google maps nav atkārtojošu elementu un nav vajadzība ņemt viņus no cache, bet man kartē būs piemēram 50 dažādi grafiskie elementi, kuri pēc pāris gājieniem jau būs kešā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Pirms meklēt koderu komandu, jāsāk ar specifikāciju. JA tā būs laba, gan jau lielais vairums vēlēsies būs viens no šīs blices. Jautājums pārdomām: kādēļ klientu neizveidot kā lejupielādējamu aplikāciju, kas tikai komunicē ar webu. Rezultātā redzu ieguvumu servera galā, jo nav jāģenerē grafiskais interfeiss. Attiecīgi klienta galā potenciāli ir iespējamas dažādas grafiskās izvirtības, it sevišķi, ja padara klienta gala kodu brīvi pieejamu un labojamu. Labprāt palasītu pārdomas par šādu aspektu, īpaši no projekta autora puses. P.S. Es nepiedāvāju savu kandidatūru šim projektam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bērzs Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 1) Daudzi negrib instalēt nekādus klientus, grib vienkārši ieiet browserī paspēlēt un viss. Piet am var brīvi spēlēt no jebkuras vietas, nav jāuztraucās vai klients ir vai nav. 2) Klienta aplikāciju uzbūvēt manuprāt ir nedaudz grūtāk. 3)Klienta aplikācījā nevar izvietot standarta reklāmas risinājumus. Jo šādu projektu blakusmērķis vienmēr ir arī finansiālā labuma gūšana. 4) Klienta aplikācija prasa arī daudz smalkākus risinājumus un precīzāku tiešsaiti, tas nozīmē, ka būtu nepieiciešams arī jaudīgs TCP/IP serveris, kurš pavilktu paralēli mazāk spēlētāju, nekā web risinājums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gReenS Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 galvenais bonuss web speelei ir tas ka jaa klients nav vajadziigs, ej dajebkur, ievadi savu login, psw, un viss notiek!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bērzs Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 P.S. Vēl joprojām meklēju kādu, kurš gribētu piedalīties projektā ar grafikas izveidošanu, ja neviens neatradīsies nāksies jums šito spēli spēlēt ar paintā zīmētu grafiku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirnoff Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Iespējams, varētu palīdzēt ar grafikas izveidi... bet... ir diezgan ierobežoti laika resursi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobiksons Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Bērzs, tieši tā... vispirms uztaisi, tad jau redzēs, ja projekts ir labs, tad to varēs izkrāsot un tas būs vēl smukāks. Vēlu veiksmi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sn1per Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 kāpēc gan jāmaina img tagu sources? izmanto Prototype un spēlējies ar elementiem uz nebēdu. liekos pavāc malā, jaunos pievieno. un jā - zinu, ka FF skaisti iekešo bildes, bet IE velk pa jaunam. un tu uztrauksies par bw? ja runa ir par n-tajiem useriem, tad tici man, tas extra 10% bw neko nemainīs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokko Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 bobiksons ir pilnīga taisnība, web spēlēm grafika ir sekundāra šobrīd web spēļu tirgū lai piesaistīti lietotājus galvenais ir ideja grafika ir sekundāra. pēdējo 2-3 gadu laikā esu pasekojis līdzi kādiem 60 projektiem varu pateikt kā speciālists uz augšu ir izsitušies tikai tie kam ir jēdzīga ideja toties visi ar smukām bildītēm sākumā savāc tautu kura pēc meneša šo projektu pamet Link to comment Share on other sites More sharing options...
torch Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 rekur par mašīnām, baigi laba: Spied Te Ja nāc, tad pasaki man arī, es tur mazu team vācu Link to comment Share on other sites More sharing options...
gReenS Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 es tur ieregistreejos, bet nesaprotu kas tur jadara/ kjipa izaicinaaju kaukaadu losi, uzvareeji. izbraucu savas trenninja minuutes un vakar vakaraa ejot majaas atstaaju lai rukaa 8h servisaa. sodien vel nav sanaacis ieiet. pa briiviem briizhiem ielienu thecrims :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bērzs Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Varētu teikt ka spēles izstrāde ir sākusies! To pagaidām var vērot uz: http://wargame.oo.lv/ Pašlaik kad tur ieej visi automātieski tiek ielogoti zem viena jūzera, tāpēc, visas darbības, ko veic kāds novērotājs, radīs izmaiņas visiem. kāpēc gan jāmaina img tagu sources? izmanto Prototype un spēlējies ar elementiem uz nebēdu. liekos pavāc malā, jaunos pievieno. un jā - zinu, ka FF skaisti iekešo bildes, bet IE velk pa jaunam. un tu uztrauksies par bw? ja runa ir par n-tajiem useriem, tad tici man, tas extra 10% bw neko nemainīs.. Var jau protams arī visus img tagus noņemt un uzlikt pa jaunu ar protype freimworku, bet tas būtību nemaina IE tik un tā nepaņems no keša. Par prototype zinu, bet kad man vajag līdzīgu funkcionalitāte es izmantoju paštaisīto freimvorku, jo manam sintakse aptuveni 2-3 reizes īsāka kā prototype. bobiksons ir pilnīga taisnība, web spēlēm grafika ir sekundāra šobrīd web spēļu tirgū lai piesaistīti lietotājus galvenais ir ideja grafika ir sekundāra. pēdējo 2-3 gadu laikā esu pasekojis līdzi kādiem 60 projektiem varu pateikt kā speciālists uz augšu ir izsitušies tikai tie kam ir jēdzīga ideja toties visi ar smukām bildītēm sākumā savāc tautu kura pēc meneša šo projektu pamet Gribētos dzirdēt dziļāku tavu analīzi. Kādi tavuprāt ir tie kritēriji, kuri padara spēli par veiksmīgu projektu un kuri to sabojā. Tādu kopsavilkumu kādai būtu jāizskatās veiksmīgai web spēlei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokko Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 (labots) Ja godīgi tad vius atzinumus es noteikti nerakstīšu, bet drusku jau padalīties var. 1. Spēlei ir jābūt sākumā aizraujošai (lai piesaistītu uzmanību) 2. Tālākai spēlei ir jādūt iteresantai un dinamiskai(lai neiestātos rutīna un apnikums) 3. Jābūt iespējai spēlēt neieguldot reālo naudu, jo spēlētāju masa kas spēlē par brīvu rada intresi tiem kas maksā(ir redzēti projekti kur bez reālās naudas nav ko darīt un diemžēl tādi ātri izčākst jo pamatmasu vienalga parasti rada "našarņiki") P.S. ja gribi tiešām normālu analīzi, tad ir jārunā dzīvajā Labots Novembris 8, 2007 - Rokko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksejs Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Iesaku jaunajiem censoņiem ar Makjaveli cienīgiem prātiem izlasīt šo te grāmatu: http://gettingreal.37signals.com/toc.php Online versija pieejama bez maksas. Teksta maz - viss koncentrēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gReenS Novembris 8, 2007 Share Novembris 8, 2007 Par to maksu tieshi taa piekriitu! Speeleejot hattrick tu vari PILNVEERTIIGI speeleet bez maksas, bet par maksu tu guusti nevis priekshrociibas taadas ka tu kautkaadaa meeraa esi krutaaks (tur labaak sit bumbu vaartos vai kaa liidziigi) bet gan pa naudu var dabuut patiikamus bonusus, atvieglojumus, uzlabojumus. Ja tiek iesaistiita reaala nauda, tad nevajadzeetu buut taa ka par naudu vari kluut krutaaks par jebkuru citu speeleetaaju kursh piemeeram ir speleejis jau 1 gadu, bet tu ar naudas palidzibu to ieguusti 1h laikaa. tas nu neder. es hattrick arii pirmo sezonu nospeeleeju bez maksas, peec tam jau otro gadu esmu maksaajis gada maksu un par to NESANJEMU nekadas priekshrociibas speeleeshanas zinjaa, bet tikai dazhaadus web lapas piedaavaatos bonusus. Gramatzimes, logo, statistika, labaak atspogulota liigas tabula, un tamliidziigaa garaa. Par naudu nedriikst piedaavaat pirkt status, speles naudu, vai ko taadu kas padara tevi momentaali krutaaku par citu. taadaa speelee speletaajs kas nemaksaa, kam nav taadi liidzeklji lai speeles deelj vareetu skjiesties, saprot ka nav veerts te speleet jo speleejot bez naudas nereaali buut krutam speleetaajam. es ar ja redzeetu ka taa ir, pamestu speeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuppio Novembris 20, 2007 Share Novembris 20, 2007 Nu vēl lēnām ripo http://lostland.id.lv, jeb Atlantis PBEM. Būtībā spēle taisīta C++, Turn Based strategy, neko labāku neesmu nekad spēlējis Spēle ne īpaši ātri iebraucama sākumā, bet nu pēc tam nevar atrauties. arī neprasa daudz laika - divi gājieni nedēļā. Kādreiz bija arī latviešu valodā slavenajā Murds serverī, bet tas arī beidzis jau savu dzīvi. Bija doma izveidot web-based, bet nu laika trūkums ir maniakāls. Bija webbased plāni jau pirms gadiem diviem, kad dzima pirmais Lost Land game`s, bet nu tad arī zināšanas php/mysql/JS/html bija mazākas par to, ko zinu tagad. Ir jau liela vēlme Atlantis pārcelt web-based līmenī, bet nu laiks pašlaik pamaz un iedvesmas arī nav diez ko, bet noteikti kaut kad es tam pieķeršos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BenZ Novembris 20, 2007 Share Novembris 20, 2007 Maaku visu ko var maaceet php/mysql/html/css/qbasic/pascal/phptoshop/ajax/ utt... vajag? Zvani - +37126542973 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Novembris 20, 2007 Share Novembris 20, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bērzs Novembris 29, 2007 Share Novembris 29, 2007 Nu tā, iframe karte tika aizstāta ar flash karti un tādējādi kartes vadība tagad ir uz ajax http://wargame.oo.lv Tagad tiek domāts par unitu veidiem armijās un kara matemātiku. Ja kādam ir kāda pieredze vai interesantas idejas kara matemātikai gribētos dzirdēt. Pašlaik domā ir parasts variants ar attack, defense, lifepoints. Bet būtu interesanti paklausīties, ja kādam ir kādi advancētāki kara matemātikas varianti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefisto Novembris 30, 2007 Share Novembris 30, 2007 Autor. iemet aci šajā spēlē : http://www.trollscantsing.eu/ Tur ir tehniskais risinājums gan būvēšanai gan kustībai kartē gan realtime cīņām. Vari pašpikot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gReenS Novembris 30, 2007 Share Novembris 30, 2007 man ir iepatikusies ideja speelei travian.com, ne tur javada individuaali katrs cilveecinsh nekas, viss notiek vienkarhsi un elementaari un labi tas ka nav vsilaik jaseezh pie datora! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!