Jump to content

DirectX 10


Tomz
 Share

Recommended Posts

smartdevil

es shaubos ka shie "nezinaataaji" ir veteraani. ;)

cik jau es tur saprotu anglju meeli, tad MaurI linkaa kaa reiz ir teikts, ka cilveeka acs var uztvert liidz pat 120 kadriem, sor, vai tik tur pat nav teikts kaut kas par 200 :D

P.S. un veelreiz palaboshu, tur ir teikts ka acs var interpreteet pat 1 kadru no 220

te buutu jaasaka "myth busted" :D

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

nu lab atziistu, kljuudiijos, 30 fps nav limits, paldies par saiteem uz info, ...bet 100, manupraat, nav jaauzskata par minimumu, lai vispaar vareetu saakt speelet. un uz dx10 veel labu laicinu nevarees taa briivi dabuut virs 100fps.

 

Par to refresh rate un fps, ja arii vkarte var saziimeet virs 100fps, tad monitors, kuram refresh rate ir 60 tik un taa nevarees paraadiit vairaak par 60 fps. Veel jaanjem veeraa apstaaklis, ka monitoriem (crt) parasti ir interlaced reziims, kas noziimee, ka vienaa ziimeeshanas reizee saziimee tikai paara liinijas, otraa nepaara, kas noziimee 60hz saziimee tikai 30 pilnus freimus.

 

Kaa arii parasti FPS speeleeshanai par normaalu uzskata ap 60 fps un uz augshu, jo tas samazina iespeeju, ka grafiski intensiivaas ainaas fps vareetu nokrist liidz liimenim, kad vareetu redzeet atskiriibu.

 

manupraat, par tiem 200 freimiem, ko acs var it kaa interpreteet, gaismu acs uztver ar nuujinjaam, kuras ir ljoti juutiigas pret gaismu, bet kuraam nepiemiit detalizaacija, kraasu atteeloshana...par taam atbild otrs shuunu veids - cones (iisti neatceros kaa latviski tas bija). jaa piekriitu varbuut tu vareesi atskirt, ka tur kaut kas nozibeeja, bet tu nevareesi noteikt, kas tas bija, jo par to atbild otrais shuunu veids (veel joprojam neatceros), kas straadaa leenaak, bet speej vairaak informaacijas smadzeneem pievadiit.

 

aptuveni taa es saprotu.... papildiniet ar veel kaut ko, bet ar argumentiem, nevis uzbraucieniem, lai veidojaas konstruktiiva diskusija :)

Labots - MrGreen
Link to comment
Share on other sites

Saistībā par FPS spēlēšanu, jā, piekrītu, ka pietiek ar 60 fps, pats visu spēlēju ar 60, jo ir ieslēgts Vertikālais Sinhronizeišons un parcik ir uzlikti monitoram 60 herci, tad augstāk nekāpj. Atzīšu, ka 100 tiešām nav minimums, lai varētu spēlēt, bet tomēr ir patīkami spēlēt, kad tu nerausties un esi vienlīdzīgs ar citiem, protams, izņemot jau gūtās iemaņas un prasmes spēlē.

 

Okej, CS spēlēju ar 100fps, jo speciāli šai exe'i ir izslēgts Vsync nVIDIA Kontrol Paņeļī.

Link to comment
Share on other sites

MrGreen - patiesi mazāk pīpē! Un pārējie arī. Nariki atradušies... :evil:

 

Es jau biju cerējis, ka te kāds tomēr būs iepostējis, kas kaut ko zin, bet - nekā. Tad, nu - saliksim vienreiz punktus uz I. Tātad:

 

CRT monitori neko nezīmē Interlaced. Visi zīmē progressive. Interlaced mūsdienās izmanto tikai lētie CRT televizori. Par to, kā pārzīmē LCD es nezinu - bet vai tam maz ir nozīme? Ir reakcijas laiks, un āmen.

 

Tālāk - DirectX 10 ir bibliotēka programmētājam ar 3D programmēšanas funkcijām. Ķipa kā draiveris. Kā gāmerim Tev ir pilnīgi PO, ko Tava gāme izmanto! DX10 vai DX9 - no tā nemainās grafikkartes jauda vai gāmes efektivitāte! Ir gan viena mazliet cita nianse - grafikkartes mēdz implementēt šīs funkcijas hardwarē. Tātad, ja Tev ir DX9 hardware atbalstoša karte, bet Tava spēle izmanto kādu īpatnēju DX10 funkciju, kas nebija DX9 - tad šī funkcija tiks emulēta softwarē, un tas būs mazliet lēnāk nekā, ja Tev būtu DX10 karte. Taču CS, kurš vispār izmanto kaut kādu DX8 vai vecāku, tas ir pilnīgi pofig. Arī CS:S iznāca ilgi pirms DX10, tā kā viņš noteikti nevar izmantot neko vairāk kā DX9. Tāpēc aizmirsti un neuztraucies par šo jautājumu.

 

Nākamais - par FPS fleimu. Jā, ar 25fps var redzēt uz kompja raustīšanos. Jā, tas ir par lēnu, ja grib būt hardcore šūteris. TV, kuram ir tikai 25fps, ir viena atšķirība no PC - motion blur. Ja Tu apstādināsi kadru uz TV, tad redzēsi, ka viņš ir tāds kā "izplūdis" tajās vietās, kur notiek kustība. Uz PC šis kadrs būs ass. Tāpēc arī uz TV nevar redzēt atšķirību, bet uz PC var. Ja arī uz PC uzliktu šo motion blur (nekas dižs mūsdienās), tad arī pie 25fps viss kustētos gludi. Taču tad būtu grūti pietēmēt, jo pretinieks būtu izplūdis.

 

Lielāks FPS šūteros palīdz vēl vienā veidā - lielāka jūtība. Laika posms starp Tevis izdarīto kustību, un brīdi, kad tas attēlojas uz ekrāna, kļūst mazāks. Patiesi, tēmēt kļūst vieglāk. Lai arī ar aci šo atšķirību tā tīri sajust nevarēs, tomēr spēlēt būs vieglāk.

 

Taču tās ir pilnīgas muļķības, ka kāds tagad sāks skriet ātrā, lodes lidos taisnāk, un vispār parādīsies Dievišķs oreols ap spēlētāju. Spēles jau vairāk kā 10 gadus visas taisa tā, lai kustība spēlē būtu neatkarīga no tā, cik ātri tas izzīmējas uz ekrāna. Var teikt, ka ir 2 daļas - pati spēle (tās pasaule), un tās attēlojums uz monitora. Un tam, kas notiek pasaulē, nav nekāda sakara ar to, cik tas ātri vai lēni attēlojas uz monitora.

 

Ja Tu multiplayer spēlē kādreiz redzi, ka kāds pārvietojas "raustoties", tad tam ir cita vaina - lēns tīkls Tev vai viņam. Rezultātā, informācija no viņa datora par viņa atrašanās vietu līdz Tavam datoram atnāk daudz lēnāk. T.i. Tavs kompis atjauno viņa pozīciju nevis, teiksim, 30 reizes sekundē, bet gan 2 reizes sekundē. Un tad viņš itkā "raustās".

 

Tā. Āmen. Ja kāds grib šitam oponēt - ar argumentiem, lūdzu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Kā likums.. spēles zem DX10 iet ar mazāku FPS kā ar DX9. Labākajā gadijumā vienādi. Otrādi nekad.

Neesmu dzirdējis ka vecāks DX emulētu jaunākus.. pirmā dzirdēšana. Otrādi jā, bet ka DX8 karte darbinās DX9 pergu caur emulāciju.. atļaušos pašaubīties.

Link to comment
Share on other sites

Ehh... mēģināšu vēlreiz (vienkāršoti) apstāstīt...

 

DIRECTX IR MICROSOFT RADĪTA PROGRAMMA

 

Tā, sapratāt? Ja ne, vēlreiz:

 

DIRECTX IR MICROSOFT RADĪTA PROGRAMMA

 

Tātad, tā ir tikai un vienīgi programma. Nekādas saistības ar dzelžiem. Software. Baitu blāķītis. Punkts.

 

DirectX programma nodrošina to, ka spēļu (u.c. multimēdijas programmu) programmētāji var izmantot vienotu funkciju kopumu, lai realizētu zīmēšanu/skaņu/ievadi/utml. Viņiem nav jāuztraucas par to, kas reāli datoram ir par grafikkarti, skaņas karti utml. Par to uztraucas DirectX. Programmētāji tikai dod komandas DirectX, kurš ar tām kaut ko tālāk izdara.

 

DirectX savukārt skatās - ja viņš var, tad viņš komandu izpilda ar hardware palīdzību. T.i. padod šo komandu tālāk attiecīgam dzelzim, kas to izpilda. Ja tas nav iespējams, tad DirectX šo komandu izpilda pats. Retos gadījumos tikai DirectX atmet atpakaļ, ka komandu vispār nav izdevies izpildīt. Pārsvarā viņš to kaut kā nebūt izpilda (vai arī klusējot ignorē).

 

Katra nākamā DirectX versija ir atpakaļsavietojama ar iepriekšējo. T.i. tā tikai liek klāt jaunas funkcijas, vecās nost neņem. Tāpēc, ja Tev ir DirectX 5 paredzēta programma, Tu vari būt drošs, ka tā strādās arī tad, ja Tev būs uzinstalēts DirectX 25.

 

Grafikkartes daļu no šīm DirectX funkcijām (kas attiecas uz grafiku) spēj izpildīt dzelžu līmenī. Tā kā dzelži ir speciāli pielāgoti šīm funkcijām, tad šādi funkcija izpildās daudz ātrāk, nekā uz procesora, kur tai būtu jāizpildās ar universālo CPU. Kā saka - kas der visam, neder nekam. Tā arī ar CPU. Viņš dara visu, bet ne tuvu tik ātri, kā to dara specializētie dzelži.

 

Tālāk - Ja grafikkarte rakstīts virsū "Direct X 9 support", tas nozīmē to, ka viņa hardwarē spēj izpildīt (gandrīz) visas funkcijas, kuras atrodas DirectX 9. versijā un attiecas uz tēmu "grafika". T.i. DirectX 9 gandrīz neko nevajadzēs darīt pašam - viņš tikai pados šos izsaukumus grafikkartei, kas tos izpildīs. Ja tagad Tu uzinstalēsi DirectX 8, tad grafikkarte arī to pilnībā spēs izdarīt, jo DirectX 9 satur visas DirectX 8 funkcijas. Ja Tu uzinstalēsi DirectX 10, tad daļu no funkcijām grafikkarte nemācēs izpildīt, un DirectX tās nāksies izpildīt pašam uz CPU. Vēlreiz uzsveru, ka tā būs tikai daļa funkciju - tās, kuras nākušas klāt DirectX 10, un kuras vēl nav DirectX 9. Lielāko vairumu grafikkarte tāpat atbalstīs dzelžu līmenī, un DirectX tās izpildīs ātri.

 

Tātad, DirectX 10 priekšrocības varēsi sajust tikai tad, ja Tev būs uzinstalēts DirectX 10, Tev būs DirectX 10 atbalstoša karte, un DirectX 10 izmantojoša spēle.

 

DirectX 9 spēlēm arī nav nekāda iemesla iet lēnāk, ja Tev ir uzinstalēts DirectX 10. Ja Tava karte atbalsta vismaz DirectX 9, tad visas tās funkcijas, kuras izmantos Tava DirectX 9 spēle, tiks izpildītas dzelžu līmenī. Tātad, ātrdarbība dēļ uzinstalētā DirectX 10 necietīs. Ja Tev būs pat DirectX 10 karte, arī īpašu uzlabojumu nejutīsi, jo spēle jau izmantos tikai DirectX 9 daļu.

 

Tāpēc, izvēloties grafikkarti, daudz vairāk vērts ir uzmanību pievērst tādām lietāk kā GPU ātrums, RAM daudzums un ātrums, GPU fīčas (pipeline skaits, shaderu skaits un modeļi, u.t.t.), u.c. fiziskie parametri, nekā tas, kādu DirectX tās spēj hardware uzturēt. Šīs fīčas Tavam CS dos daudz lielāku FPS pieaugumu, nekā DirectX atbalsts - jo CS to tāpat nespēs izmantot.

Link to comment
Share on other sites

vilx a piemeeram speele call of duty

visaadus sarezhgjiitus leecienus var veikt tikai ar fps 125 250 333 vai 666

ar fps 333 666 cilveeks skrien bez skanjas

ar ko tas ir saistiits?

tomz, kur ir elle?

Labots - marazms
Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Vilx-

Paņem vecu Vga kurai ir kaut kāda DX7 supports un palaid kaut ko, kas prasa DX9..

Neticu ka DX draiveri tur kaut ko emulēs.

Ja spēlē ieslēdz DX10 modi viņai, kā likums ir MAZĀK FPS, kā DX9 modē.

Ej.. skaties google. Pa pilnam testu.

Labots - Velis
Link to comment
Share on other sites

Dabūju uz PM:

paaraak liels tur penters :D

kaapeec atshkjiriiba FPS no90-110 pret PFS no50-70 ir redzama speeles gala rezultaataa, pie nosaciijuma,ka viss ar HW ir kaartiibaa un speeleetaaji ir vienaada liimenja?

Vilx- izskaidro ;)

Atbilde - teicu jau - reakcijas laiki. Un varbūt vēl kaut kas. Jā, super top-līmeņa geimeriem šie FPS ir svarīgi, nekur to neesmu noliedzis (pārlasi manus postus, ja netici). Cits jautājums gan ir, cik šeit patiesi ir tāda līmeņa spēlētāji... taču ne man par to spriest. :p

 

Marazms: Tas saistīts ar līmes daudzumu asinīs, kā arī spēles gļukiem. Iekš Quake2 arī bija Double-Jump, kas patiesībā bija gāmes bugs. Tam tā nevajadzētu būt. Un neesi pārsteigts, ja pēkšņi kādā spēles updeitā tas tiek salabots.

 

Velis: Elementāri. Ja Tev ir spēle, kura atbalsta DirectX 10, tad viņa noteikti arī izmanto DirectX 10 specifiskās fīčas. Citādi jau nebūtu jēga izmantot to DirectX 10. Ja šai spēlei ieslēdz DirectX 9 režīmu, tas nozīmē, ka viņa atslēdz daļu savu specefektu (kas ir panākami tikai ar DirectX 10 palīdzību). Rezultātā, protams, ka viss kļūst ātrāk.

 

Labāk parādi man kādu šādu testu: spēle kura atbalsta tikai DirectX 9 (vai vēl labāk - pats CS), un divi identiski kompji - viens ar uzinstalētu DirectX 9, otrs ar DirectX 10. Un kāda tur ir FPS atšķirība!

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Bled.. skaidrs ka elementāri.

Tikai tu te beztolkā stāsti un stāsti, kas tas tāds DX.

Vienu brīdi stāsti ka DX ir tikai perga otrā brīdi.. nu jā tur efekti turpu šurpu (pa to cik tie efekti ir uz aci redzami varētu atsevišķi pa diskutēt.. Manās acīs DX tas ko redz uz ekrāna ir huiņa un tautas apdiršana. Visu to var izdarīt arī ar to pašu DX9) nu jā.. DX10 grafika protams zīmēsies lēnāk.

 

Ja runa ir pa spēli kura izmanto DX9..

Edz.. vienīgā OS kurai var uzlikt DX10 ir Vista.

Uz vistas ir DIVI DX..

Uz vistas ar DX9 spēle var iet lēnāk kā uz XP un tā nebūs DX vaina.

Uz Vistas DX9 aplikācijas neiet caur DX10..

 

Tože mņe.. DX speciālisc.

 

Un neticu ka DX8 karte tagad softiski zīmēs DX9 efektus..

Un DX9 karte softiski zīmēs DX10 efektus.. aga

Ir viens puikiņš kā atsevišķu sūdu uzģenerējis ka DX9 var emulēt DX10.. bet tas ir izņēmums nevis prakse.

 

Un starp citu.. DX NAV tikai SW kuram nav nekāda sakara ar HW.

DX mērķis ir unificēt darbu ar dzelžiem.

DX ir domāts lai SW nebūtu jātaisa sava perga priekš katras konkrētās VGA, priekš katra prieka kociņa un skaņaskartes.

Tā ka DX ir ļoti tiešs sakars ar HW.

Labots - Velis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Niks jau pats par sevi izsaka. Lielāku sviestu neesmu dzirdējis.

 

vilx a piemeeram speele call of duty

visaadus sarezhgjiitus leecienus var veikt tikai ar fps 125 250 333 vai 666

ar fps 333 666 cilveeks skrien bez skanjas

ar ko tas ir saistiits?

tomz, kur ir elle?

 

Reku pie fps 666 sākas elle - datorā pie šāda fps rodas melnais caurums un iesūc smadzenes iekšā

Mjā, pat kaprons nav tik iedarbīgs...

Link to comment
Share on other sites

Ehh, viss, ko es gribēju pateikt ir, ka CS ir pofig, vai Tev uz kompja ir DX9 vai DX10 uzinstalēts - ātrdarbība no tā necietīs.

 

Un, starp citu - neredzu konfliktus manis teiktajā, un Tevis teiktajā. Izņemot tajā par to emulēšanu. Tiesa - tur neesmu spēcīgs. Taču, IMHO, esmu darbinājis arī DX9 spēles uz DX8 kartes bez problēmām. Varbūt Tu domā par Pixel Shader emulatoriem? Tas ir mazliet kas cits, un ar DX tam maz saistība...

Link to comment
Share on other sites

njaa, kapeec jums liekaas, ka es ostu liimi vai piipeeju??

vilx, es nestaastiiju par dx, bet par fps vispaar.

un piedod, ja manas zinaashanas par crt bikin ieruuseejushas....

 

ok, es paarvietojos uz lasiitaaju grupinju, rakstiitaajos paliek pa biistamu :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Parasti spēles neuztur TIKAI konkrēto DX.

Parasti ir iespēja izvēlēties starp vairākiem variantiem.. tip DX8,DX9,Software, OpenGL.

Tā ka tas, ka spēle māk izmantot DX9, nenozīmē ka viņa to pieprasa.

Neesmu spēļu speciālists, bet kaut kā neatceros ka būtu bijušas spēles kuras iet tikai uz DX9 vai jaunākām kartēm. Tiesa jaunās spēles (Crysis utml.,) gan varētu principiāli neiet uz DX8 kartes. Te pat nav runa pa to cik jaudīga ir tā DX8 karte. Neies tāpēc ka tā ir DX8.

 

Runājot pa DX un DX10

Kā jau teicu..

DX10 ir tikai uz Vistas.

Uz vistas ir divas DX versijas.

DX10 un DX9E

DX9E ir bik pieķūnēta DX9.

Kad geimu palaiž DX9 modē jams izmanto to DX9E nevis DX10.

DX10 neuztur atpakaļ savietojamību ar DX9.

Tu nevari palaist tādu CS lai viņš ietu caur DX10.

 

Vismaz es tā saprotu.. pēc tā, kas savulaik tika izlasīts gaidot Vistu.

 

Galvenais pa ko te bija runa.. DX10 kartes ir lēnākas kā DX9.. tb ne tā ka karte būtu lēnāka, bet grafika ko viņa zīmē noved pie zemākiem FPS pa ko arī izteicās pavediena autors.. uz ko Tu savukārt iebildi ka DX nevar ietekmēt FPS.

 

MrGreen

Man šķiet ka tev kaut kas cits ir ierūsējis. Pie kam pamatīgi.

Labots - Velis
Link to comment
Share on other sites

Hmm... palasījos, ko Wikipēdija raxta par DirectX. Izskatās, ka tur M$ ir uztaisījis sviestu ar DirectX 10. Viņiem tur kaut kādi jauni draiveru modeļi parādās, kā rezultātā patiesi DirectX9 uz Vistas tiek emulēts. Tas gan varētu būt par iemeslu nelielam FPS kritumam.

 

OK, tad man arī grūti atbildēt, kā tieši DX9 un DX10 atbalstošas kartes un spēles uzvedīsies zem Vistas. Labi, whatever... pārāk tālu sāku braukt iekšā lietās, par kurām esmu tikai 50% drošs. Savu viedokli esmu pateicis, lai topika autors tālāk domā pats.

 

Plus, man apnikās strīdēties. :p

 

Pievienots: Starp citu - es ĻOTI sen neesmu redzējis nevienu spēli, kura ļautu izvēlēties dažādas grafikas engines (DX9, DX10, OpenGL). Software mode vispār nav redzēta kopš UT laikiem. :p

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

Vilx- tieši tagad kautkādām30% jaunajām spelēm parādas iespēja likt vai nu uz dX9 vai uz DX10 dažam spelēm esmu redzējiskad drctx shaderus var uzlikt vai noņemt speles setingos takā vecie laiki atgriežas :D

Link to comment
Share on other sites

Ahā. Nu, skatoties, ka starp DX9 un DX10 patiesi ir tik liela atšķirība, tad tam laikam sāk parādīties jēga. :)

 

Kaut arī es labprāt uzzinātu, kura spēle bez izvēles starp šiem diviem piedāvā arī OpenGL vai software! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Es laikam esmu senīls..man acu priekšā stāv tās izvēlnes.

Un vēl bija tad voodoo VGA variants.. kā viņu tur sauca.. :)

Spēlu nosaukumus gan neatceros :)

Unrealā toč tāda fīča bija. :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/CryENGINE

Moders dzinējs.. strādā ar DX8/9 kartēm.

Tā ka tb ja ir DX8 karte tad DX draiveri neko neemulēs, bet spēle ies DX8 modē.

Saprot arī OpenGL..

Tas ka spēles meņucī nav tādu opciju.. nu tas jau ir cits jautājums.

Labots - Velis
Link to comment
Share on other sites

nelasot tās stulbības pa vidu atļaušos piemest vēl vienu stulbību klāt...

nu labi viņam viss uz hight 30fps viss smuki iet a te pēķšņi kaimiņš Pēcis ar darugu Žani un biedru Valoģu izlec un sāk ar rocketlauņčeriem bērt kā ar mašinegun un viss fps pa stāstiu aiziet, tikai dēļ tā ka kompis nespēj sagremot tos visus efektus ko sniedz krutais cs:s vai UT3 kad visapkārt sprāgst un šķīst.... tākšto tam ir liela nozimē vai tev spēle iet uz 30 fps un kad notiek boja nokrīt uz 16 fps vai kad tev ir 100 fps un kaujas laikā nokrīt uz 50-60... tas arī viss ko gribeju pateikt....

Labots - Rainy
Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

Pirmais, kas iekrita acīs, un vairāk arī nekomentēšu ģeniālos komentārus.

 

"un ar smartdevil tu esi kapitāls un nelabojams d**nis"

 

Vārds "slims cilvēks" ir iespējams kā uzvārds (redzēts), bet nekā garīgi slima cilvēka sindroma termins. Pareizais būtu "dauns". To atceries savā atklāti aprobežotajā vārdu krājumā. Un skatos tu neesi vienīgais, kas vēl nav izaudzis no trešās klasītes. ))

 

P.s. - par tēmu runājot. Ar 30-40 fps vajadzētu visam iet gludi, bet diemžēl bieži vien tie fps mānas. Tam pašam cs:s engine ir izd*āzts kategoriski, un saprast nevar, ja rāda 70 fps, bet sajūta, ka šķirsti lapas. Taisnība bija tiem, kas saka, ka cilvēka acs nespēj redzēt vairāk kā 25 kadrus/s.

Labots - Renārs
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

marazms, kaut kā par tiem 666 fps esi kaut ko saklausījies, ko droši vien esi domājis kā feets per second.

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Renāru laikam bērnībā nolaupīja mazie zaļie un kaut ko baigi eksperimentēja ja jau viņam ir limits uz 25fps :)

Link to comment
Share on other sites

nelasot tās stulbības pa vidu atļaušos piemest vēl vienu stulbību klāt...

nu labi viņam viss uz hight 30fps viss smuki iet a te pēķšņi kaimiņš Pēcis ar darugu Žani un biedru Valoģu izlec un sāk ar rocketlauņčeriem bērt kā ar mašinegun un viss fps pa stāstiu aiziet, tikai dēļ tā ka kompis nespēj sagremot tos visus efektus ko sniedz krutais cs:s vai UT3 kad visapkārt sprāgst un šķīst.... tākšto tam ir liela nozimē vai tev spēle iet uz 30 fps un kad notiek boja nokrīt uz 16 fps vai kad tev ir 100 fps un kaujas laikā nokrīt uz 50-60... tas arī viss ko gribeju pateikt....

 

rainy ja domā pa manu postu es norādīju kautkādi 27-40< tas nozīmē kad 30 fps ir kā minimums tieši tajās vietās kur ierodas tas kaimiņu Pēcis un Žanis... par tik maz prasīgām spēlēm kā cs:S neiet runa tur jau katram kam ir dual core procis ietu uz 100fps protams ja monis vsp ir tik ātrs

Link to comment
Share on other sites

Mhm, FPS pēc idejas nevajadzētu likt tev skriet ātrāk, ložu trajektoriju izmainīt un ko vēl ne. BET realitātē, tas gluži tā nav. Ir dzinēji, kur tik tiešām FPS dod tev zināmu pārsvaru, piemēram Call of Duty 2, Call of Duty, Quake 3, visiem ir viena dzienēja bāze, un redzi dzinējā, speciāli, vai ne - speciāli, ir tadi maģiskie FPS cipari, kas tev dod tik tiešām zināmas priekšrocības, kā, šaujot tev recoils, jeb atsitiens ierocim ir mazāks, pacelt ieročus no zemes var ātrāk, un viss kas cits, uz Qauke 3 bāzētajām spēlēm ir vairāki šie "maģiskie" fps cipari tie ir, 125,250,333 un tādā garā, 125x8 = 1000 , 250x4 = 1000, 333x3 = 999, jeb tas pats 1000 +- 5 kadri.

Un kas attiecas uz CS, tad kādēļ visi šie pro dzenas pakāl tiem 100+ fps ? Tapēc viņi zin kādas priekšrocības tev dod spēle, kad ir 100FPS un pāri tam, tas ir dzinējs kas to izdara, piemēram CS ja tev ir 100FPS, tev mērķis atrāk "savelkas" atpakaļ pēc šaušanas, ieročiem atsitiens ir mazāks, kas ietekmē ložu trajektoriju. Spēlēs tas ir daudz savādāk nekā televīzijā, vai video failos. Skatoties video galvenais lai ir 25-30 FPS, un viss, jo tu tur neko nekontrole, bet gan skaties, bet Multiplayer spēlēs, tas viss ir savādāk, jo viss notiek on the fly režīmā, un katrs spēles dzinējs uz to atsaucas savādāk. Piemēram Operation Flashpoint spēlējot uz 30fps nav nekādas atšķirības starp 100fps, bet paspēlē to pašu CS uz 25fps un pēctam uz 100, mhhhh..... oj kādu starpību tu redzēsi, tas ir katras spēles individuālais dzinējs. Un itīpaši spēles kurās beiži sanāk situācijas, kad viens pret otru saskrienas un ir 1m attālumā, kā Unreal Tournament, Call of Duty, Quake 3, CS, tur ir šīs tuvās apšaudes, kur 10FPS atšķirība ar labu pingu, var mainīt daudz ko. Bet spēlēs kur pāršaudes notiek no vidēja vai liela attāluma, tas nav tik būtiski, kā piemēram Operation Flashpoint, vai Battlefield 2.

 

Un kas te gudri muldēja, ka World in Conflict ir, tas, un tā, WiC ir Real Time Startegy spēle, tur viss ir savādāk, startēģijās var pat mierīgi spēlēt uz 20 - 30 fps, un lielāks FPS tev tik tiešām nedos priekšrocības, jo redzi tu jau neej 1v1 pret spēlētaju 1m attālumā, un pats nekusties, kā tas notiek Shooter žanra spēlēs.

 

tas nozīmē kad 30 fps ir kā minimums tieši tajās vietās kur ierodas tas kaimiņu Pēcis un Žanis.

 

Nē tu galīgi kļūdies, tieši tajās vietās vajag vis augstāko FPS cik iespējams, jo redzi kaimiņa Pēcim un Žanim varbūt abiem ir 125FPS un tev ir tikai 30, dizien kurš tad vinnēs ? Ja runa iet par Shooter spēli. un Kā jau minēju tieši šajās situācijās FPS daudzko izšķir, tapēc jau visiem kas normālā līmenī spēlē kādu Shooter spēli Mutliplayer'ā ir viss uz LOW, 800x600, un vel visādi konfigi kas nonem visu smukumu. Varbūt viņam ir tikai tie 50fps, bet viņam varbūt tas 50fps ir tik stabils, ka pat cīnoties tuvā apšaudē pret Pēci un Žani ir tie 50fps, līdz kamēr Pēcim un Žanim ir tie 125fps, bet viņiem ir tik nestabils tas, ka tuvā apšaudē tas nokrītas uz 20, un kā jau minēju, There is a big difference.

 

Jā Vilx'am ir daļēja tainība par to saucamo FPS gļuku izlabošana, bet daudzās spēlēs, tas ir tik sarežģiti to iz izlabot, ka lai to izlabotu, tad būtu japārraksta viss spēles dzinējs, un ja tas būtu tik viegli, tad jau Quake3, Call of Duty, Wolfenstein, Enemy Territory, Call of Duty 2, u.c. šitie 125, 250, 333 FPS "maģiskie" cipari būtu izlaboti, jo starp spēlēm ir diezgan liela laika starpība, bet ja nav izlabots, tad redzi, ka tas ir pārāk "dziļi", un lai to savestu kārtībā, būtu japāraksta viss dzinējs.

 

Vēl atļaušos pieminēt, par Counter-Strike:Source, un Counter-Strike 1.6

 

Tie kas ir ilgāk spēlējuši CS:S ( Legāli caur steam),drošivien ir pamānijuši, ka serveru nosaukumā tiek minēta frāze, kā 33 Tick rate, 66 Tick rate un 100 Tick rate. Šis Tick Rate nozīmē, to, ka serveris 100 reizes sekunē atjauno serverī notiekošo darbību, tieši netcode ziņā. Un ja tev ir 100FPS un tu spēlē 100Tick Rate serverī tas ir ideālākais tandēms kāds CS:S var būt 100 kadri sekundē atjaunojas, un serveris atjauno 100reizes sekundē netcode ( kā piemēram ložu reģistru, utt). Tātād ja tu spēlē CS:S kur piemēram Tick Rate ir 66, tad ja tev FPS būs augstāks par 66, tad tas tev nekādu pārsvaru nedos, un tas pats ir uz 33 Tick Rate. Bet cik zināms, tad Counter-Strike 1.6, jau defaultā dzinējā ir šie 100Tick rate, un serveris atjauno to Tick rate, tāpat kā CS:S 100 Tick rate, tapēc visi CS 1.6 spēlētaji dzenās pakaļ pēc tiem 100FPS !!!

 

Un es zinu, ko runāju man ir vairāk kā 10 gadu pieredze Multiplayer Shooter spēles, esmu spēlējis visas populārākās Shooter spēlēs, Quake2, Quake3, UT, Call of Duty, Battlefield un citas. Un nobeigumā pateikšu, ka multiplayer Shooter spēlēs IR atškīrība starp 100 vai 30 FPS, tikai katrā spēlē tas izpaužas savādāk, jo katrai spēlei ir savs dzinējs ( ar izņēmumiem protams).

Labots - Trenz
Link to comment
Share on other sites

Trenz, burvīgs raksts! Beidzot kāds izskaidro to kā vajag, ļoti forši, ceru, ka tagad vairākiem pieleks kas un kā.

Link to comment
Share on other sites

Mja. Es, lai arī šūterus brīvajā laikā šad un tad uzspēlēju, tomēr nezinādu šādas atšķirības. Sviests. :p Sanāk, ka šos FPS vajag exploitiem, nevis reālai spēlēšanai. Muļķīgi. :p

Link to comment
Share on other sites

Vilx, tā arī sanāk, bet piemēram Call of Duty 2 tagad, gandrīz visur ir aizliegts izmantot FPS augstāku, kas ir par 250, jo pēc 250 tik tiešām sākas anomālijas, kā piemēram, tu nedzirdi, ka kāds džeks skrien, vienkārši tu viņa soļus nedzirdi, utt. Un esmu redzējis, kā džeks uzsit FPS līdz totālam dzinēja maksimuam - 666FPS, bet pats Punkbuster 666FPS uzskata par čītu, un tu momentāli tiek izmests no spēles ( sātana cipars :p ). Bet iekš CS:S, CS1.6 ausgtāk par 150-200 FPS ir DIEZGAN gŗuti dabūt, un cik zināms, nekādas lielās anomālijas nav novērotas, tapēc, arī neviens neskrien pēc tiem 200FPS, bet gan pēc 100FPS, jo.... (lasit manā iepriekšējā postā)

 

 

Un jā, taisnība jau ir, ka reāli ar aci tīri vairāk par 60FPS neredzi, bet spēles dzinējs, gan to redz, un attiecīgi katrs dzinējs uz to reaģē, un rezultātā sanāk tev dzinēja gļuka dēļ diezgan nozīmīgi bonusiņi :)

Labots - Trenz
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...