Jump to content

Viss par numura saglabāšanu / number portability


Guest zero
 Share

Recommended Posts

Nu tai pašā dienā jau nē, SIM tik sāk darboties pēc 10dienām, ja nē - nebija tolka nemaz pāriet uz to operatoru uz ko tu "itkā šodien" pārgāji... :D

 

HMM, LMT šo pakalpojumu ietestējām, pēc dažām dienām paskatīsies kā Bitei veiksies pieņemt manu numuru :D

Nez, viņi viņu man atvedīs uz mājām? SIM tur tak ar manu numuru uztaisīt uz vietas nevar... :D

Link to comment
Share on other sites

Tauta! Numura saglabāšanas pakalpojums nav domāts, lai čakarētu operatorus. Jūs tik padomājiet cik daudz laika tērējiet uz pārejām, SIM karšu maiņām u.t.t. Par šo laiku var izdarīt kaut ko lietderīgāko un godīgāku. Pastāv vēl tāda lieta, ka ētiskums, cerams ka kādam ir pazīstams šis vārds.

 

Es jau nesaku, ka nav jāizmanto akcijas piedāvājumi utml. (pats izmantoju), bet mainīt operatoru katru mēnesi, mainīt SIM kartes dēļ dažiem santīmiem (latiem) gan izklausas nenopietni (kaut gan Noteikumi ļauj to darīt). No dažiem šādā veidā iegūtajiem latiem turīgāki nekļūsiet. Gan jau arī operatori ar laiku liks ierobežojumus tiem, kas pārmērīgi bieži pārvieto numurus turp-atpakaļ dēļ atlaidēm un tās vairs nepiešķirs.

 

Atruna, ka tiem ir milzīga peļņa nav attaisnojums - izdomājiet paši tik pat veiksmīgu biznesu un tik pelniet :)

 

Domāju, ka pat ir vērts noteikt ierobežojumu, ka vienu numuru var portēt ne vairāk kā 2 reizes gadā - klasiskai lietošanai pilnīgi pietiekošs skaits.

Labāk sakiet (kurš zin vai ir pieredze šajā jomā) vai dēļ pēdēja nesamaksāta rēķina vai uzkrāta parāda donoroperators ir tiesīgs atteikt numura atbrīvošanu? Kā ir pēc noteikumiem un kā ir dzīvē?

Labots - Shampuns
Link to comment
Share on other sites

nu lēkāt no operatora uz operatoru sporta pēc tiešām ir stulbi un šeit pilnībā jāpiekrīt Shampunam! Agru vai vēlu cietēji jau tikai paši vien būsim! :p

Link to comment
Share on other sites

Piekriitu jums, bet es ceru, ka shiis 10 darba dienas daudzus arii atturees no shaadiem soljiem, jo jaunieshi ir diezgan nepacietiigi.

 

Personiigi es, esmu noleemis kaadas 3 reizes gadaa pastaigaat no viena uz otru operatoru, man patiik visi tie liigumi un process. Kaadam liksies tas jociigi, bet taa nu tas ir.

 

Ik pa 4 meen. mainiit operatoru ar vienu sim manipuleejot ir normas un eetikas robezha.

Link to comment
Share on other sites

Kur rakstīts, ka nav tiesīgs?

Man LMT tā arī pateica, ka nelaidīs prom, ja klients ir parādnieku sarakstā. (Un es to nejautāju par sevi, ja nu kāds iedomājās.)

 

Bet par tiem, kas taisās dzīvot uz bonusiem, var teikt tikai vienu – "kapeiku pisēji".

Operatoriem būs viegli ar tādiem cīnīties – nekur nav teikts, ka viņam noteikti jāpieņem pārnācēju, tāpat arī var dot karti bez avansa (oh noes!) vai noteikt nelielu maksu par numura portēšanu.

Ja privātpersona vēlas pārnest vismaz 10 numurus uzreiz no cita operators, tad tur nekas godprātīgs nevar būt. Shampuns jau iepriekš labi pateica.

Link to comment
Share on other sites

Nu re, kā jau raksta Myth, arī Bite beidzot aicina lietotājus kļūt par Toxic lietotājiem. Taču laikam pārcentusies :)

 

Paskatījos info mājas lapā un ieraudzīju vienu interesantu lietu - zvans uz Bites info tālruni 25850110 citu operatoru klientiem ir bezmaksas!

 

Vai tiešām tā ir? Interesanti ja tā nav, vai Bite kompensēs cita operatora klienta izdevumus, jo bieži vien gaidīšanas laiks uz līnijas var ilgt vairākas minūtes :)

 

Iespējams, protams, ka Bite vienojas ar pārejiem operatoriem, ka numurs ir bezmaksas, kaut gan izskatas vienkārši pēc kļūdas.

post-71030-1203107351_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Man LMT tā arī pateica, ka nelaidīs prom, ja klients ir parādnieku sarakstā.

Atbilstoši noteikumiem parādsaistības, ilgtermiņa līgumi (mazcenas vai subsidētie tālruņi) nevar būt par pamatu numura neatbrīvošanai.

Neatkarīgi no tā, cik pēdējie rēķini nav samaksāti, numurs operatoram ir jāatbrīvo.

 

Ja abonents ir nodzīvojies tik tālu, ka iekļauts Creditreform uzturētajā parādnieku sarakstā, tad šī cilvēka numurus tiešām nebūs iespējams pārcelt uz citu tīklu vienkārša iemesla dēļ: šo pieslēgumu līgumi ir sen jau lauzti un numuriem sen jau ir citi lietotāji.

Link to comment
Share on other sites

Tad kamēr līgums nav anulēts, operatoram numurs ir jāatbrīvo viennozīmīgi, vai ne?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Black Napalm

Paga, paga...

Tad sanaak, ka es varu aiziet pie operatora 1, izmantot iipasho paarejas piedaavaajumu, nosleegt liigumu uz n gadiem, nopirkt taalruni par 1Ls, un jau naakamajaa dienaa rakstiit iesniegumu operatoram 2, lai paarcelj numuru pie vinjiem?

 

Un kas tad notiks taalaak? Operators 1 man suutiis n gadus reekjinus uz liiguma pamata numuram, kursh nav vinjeejais?

Link to comment
Share on other sites

Black Napalm

šodien pārgāju no bites pastāvīgā pieslēguma uz Okarti.

Pie bites apnika, tas pats, kas TELE2 - jaunajiem lietotājiem visu pasauli par velti pie kājām noliks, bet par vecajiem aizmirst.

Vienīgi, kad 2 gadu līgums sāka iet uz beigām - tad gan zvanīja un piedāvāja "supertarifus" - 6 mēnešus 5 sant. uz visiem tīkliem, tikai līgums jāslēdz vismaz uz gadu... nē, paldies.

Un viņu "godīgās cenas, bez slēptiem maksājumiem" arī apnika - cik nu tas godīgi, ja izrādās, ka par SMS atskaiti jāmaksā extra 5 sant. un paņemot izdevīgu akcijas telefonu (slēdzot līgumu uz 2 gadiem) izrādās, ka tos 2 gadus būs vēl 2Ls mēnesī papildus jāmaksā. Visam punktu pielika tas, ka NC (ja jaucu cilvēkus, piedodiet) dabūja krutu dāvanu kā ilglaicīgs klients, bet es ne (lai gan biju apmēram tik pat ilgs klients).

 

Biti paņēmu tāpēc, ka man patika viņu pārklājums pirms 2 gadiem - aizbraucu atpūsties pie jūras vai citur, un neviens mani netraucē - nav zonas.

 

Un arī šodien nesmuki izrīkojās - ne brīdinājuma/atvadu īsziņas, nekā - vienkārši pēkšņi ap 10:00 (varbūt agrāk) pazūd zona.. Ielieku Okarti - ir. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu es arii padaliishos savaa pieredzee ar visaam paarejaam.

Vaardu sakot lietoju Amigo liidz shim, deelj nu ljooooti smukaa numurinja.

Bet taa kaa mana sieviete lieto ZZ, lai buusu savaa starpaa leetaak, izleemu paariet uz ZZ. Gandriiz viss noriteeja peec plaana: taghad veiksmiigi zvanos utm, meitenei un vinja man suutam bezmaz pa velti sms un sazvnamies pa leeto, bet... ir afigennijs BET... 1. es vairs nesanjemu SMS no LMT, ko Tele2 jau 4x "piefikseeja un teica atzvaniit", bet izmainju nekaadu. LMT abonentam atkariibaa no trubas atmet atpakalj - zinju neizdevaas nosuutiit, zinja nav piegaadaata utt. Karoche no LMT sms es vairs nesanjemu. 2. ar GPRS... lietoju HTC TyTn II, automatiskaa konfiguraacija nestraadaa, manuaali taa arii neiebraucu kur vadiit visu to varzu ko man sasuutiija ko jaasavada, servisa centraa peec 20min pateica ka lai griezhos pie trubas paardeveeja - tjipa Trodeksaa baigie guru buutu...

 

Nu jau praatoju, ka jaapaariet uz Tele2 piesleegumu lai uzreiz paarietu uz Bite piesleegumu. Cik redzu biteniekus probleemu nav... vismaz ne shaadu. Jeb tas nav no taa atkariigs?

Link to comment
Share on other sites

galalietotājs pieteikumā uzrāda MSISDN + SIM numuru

operatora pārstāvis pārliecinās par norādītās SIM kartes esamību.

 

Pretējā gadījumā jebkurš skolas bērns var smalki iznest cauri neiepatikušos klasesbiedru, uz 5min palienējot viņa tālruni.

 

P.S. Zinu, Bite grēko ar šo pārbaudi.

Link to comment
Share on other sites

Aj.. shitaas paarbaudees visi greeko. Baltijas Datoru Akadeemijaa var mieriigi jebko pieteikt uz exaamenu un peec tam to cilveeku ieliek paraadnieku saraxtaa jo vinjsh redz neieradaas uz exaamenu. Meklee to cilveeku tikai peec eksaamena nenotikushaa :) attieciigi ja jau tu nezinot kljuusti par paraadnieku, kas tad te - sim karte ;)

 

Iisteniibaa briizhiem gribas lai birokraatija ir lielaaka. Tele2 man lika i atraadiit SIM karti i noraadiit taas Nr utt. Arii pinkodus lika atraadiit origjinaalos.

Link to comment
Share on other sites

Kaadeelj lieki?

Nee nu man jau ari nebija skaidrs nafig vinjiem tie kodi, bet nu ja jau prasa tad raadu :) censhos buut tik godiigs cik vien var buut :)

Link to comment
Share on other sites

A kāds/a nav lietas kursā - ja man nozaudēta sim karte (MTS GSM), tad nepietiek ar līgums, bet jādodas vēl uz Master Telekom "parunāties"? Ir doma pārmājot uz LMT...

Link to comment
Share on other sites

SIM karte kā obligāts pārejas nosacījums ir priekšapmaksai. Pēcapmaksas abonentam perskods/Reģ.Nr + VUzv/Nosaukums.

 

P.S. MTS tūliņ klapējas ciet + ir diezgan kaprīzs uz šo datumu, tādēļ līdz 1. martam uz LMT var nesanākt pāriet. Prātīgākais, ko šobrīd var darīt, ir parunāties ar operatoru (MTS) un noskaidrot, vai un kur šis numurs darbosies pēc 1. marta, un tad portēties uz LMT.

Link to comment
Share on other sites

Tikko szinājos ar supportu:

 

1. Jāgaida, kamēr MTS beigs mobilo sakaru pakalpojumus;

 

2. Steidzīgi jāvēršas pie Bite Latvija ar iesniegumu;

 

3. Stedzīgi jāvēršas pie LMT, lai šie sniegtu pieprasījumu Bite Latvija...

 

Vienvārdsakot, čakars baisākais, bet numurs pārāk smuks, lai izmestu mis Kastē...

Link to comment
Share on other sites

Gan Amigo, gan OKartes parstavji prasija uzradit esosas SIM kartes, un no vinam ari rakstija serijas numurus, kad piegadaja savas SIM kartes. Varbut, kadam ari nebija prasits, man prasija tiesi SIM, lai gan man bija ertak uzradit tas lielas kartinas, no kuram SIM izlauz...

Labots - Myth
Link to comment
Share on other sites

Es gan pazvanitu, kapec ta ir, un kad plano aktivizet.

Man ZZ -> Amigo pagaidam ipasu problemu nav, vienkarsi mazliet aizkave. Vakar zvaniju noprecizet parejas laiku, itka notiks sonakt 0:00. ZZ vel darbojas, numuri.lv uzrada jau ZetCom.

Link to comment
Share on other sites

Patiesiba man Amigo jau bija aktivizeta sonakt, sanaca interesanti - ZZ stradaja, kamer nebiju izsledzis telefonu, lai ieliktu Amigo ieksa. Amigo pieregistrejas tikla. joka pec atliku atpakal ZZ - nav tikla. Ar to ari goodbye, goldfish...

Link to comment
Share on other sites

Nu re, vienai pazinai ir atteikta portacija no ZZ uz OKarti. Sis numurs neskaitoties ZZ, tas bija, netiek apkalpots. Kada veida tada gadijuma SIM veiksmigi registrejas Tele2 tikla, un kada suna pec naudina-ta aiziet...

Link to comment
Share on other sites

Myth, es Tavā vietā apjautātos tele2 info meitenēm, kamdēļ viņas Tevi nelaiž.

Link to comment
Share on other sites

SIM karte 100% aktiva, cilveks lieto gan personiskam, gan darba vajadzibam. Deriguma termins noteikti nav beidzies. Ar numuru kludijies neesmu, pats ievadiju online pieprasijumu, saimnieces klatbutne. SIM kartes numurs ari tika salidzinats, kad piegadaja OKarti. Uz to pasu ZZ zvanija no Tele2 paintereseties par iemesliem, kapec pariet. Jadoma, soreiz kluda ir izslegta, jo tas pats numurs tika uzradits ari ka kontaktnumurs. Ja, numuri.lv parada Tele2.

Taja pasa diena starp citu nosutiju pieprasijumu ari vinas dela numuram, ari ZZ uz OKarti. Vins nu jau nedelu lieto OKarti, lai gan LMT parstavis teica, ka bija noradits nepareizs numurs. Sini gadijuma man japiekrit, vareja but kluda, jo mazais man dikteja savu numuru, kad es veicu online pieteikumu. Un ar to atri un veiksmigi tika skaidriba, sarezgijumu nebija.

Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze pagaidam ir cetras portacijas, visas no ZZ, katram no mums ir piezvanits ar jautajumiem kapec.

Kad laicinu atpakal zvaniju partraukt ligumu Tele2 piesleguma numuram, kadu pusstundu mani varija ar visadiem piedavajumiem, lai tik palieku. Mani pierunat neizdevas, bet zinu vismaz divus cilvekus, kuri padevas, viens panema subsideto aparatu, otrs vienkarsi sez talak uz piesleguma, reali lietojot kadu prieksapmaksas karti.

Link to comment
Share on other sites

Vēl jo vairāk: ja Tev pat atzvanīja un Tu atteici, tad ir vēl vēl lielāks iemesls pajautāt, kamdēļ nepalaida.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

zvanija no Tele2 paintereseties par iemesliem, kapec pariet

 

Starp citu, kādi operatoriem ir atzvanīšanas kriteriji? Jo man, cik nu ir staigāts no LMT / Tele2 / Bites / TGmobile / MTS, neviens nekad nezvanīja un neinteresējās & nepiedāvaja labumus, lai palieku.

 

tāpēc, ka helpdesku darbinieki pēc pirmā tava zvana ieraksta tavos kontos komentārus kautkādus apmēram šitādus: UZMANĪGI, ZANUDA!!! ko gan vēl var ierakstīt tādai staigulei un santīmp*sējai, kura gatava čakatrēt sev un puspasaulei smadzenes ar pārreģistrācijām, iesniegumiem, salīdzinājumiem, sūdzībām u.t.t. laikam jau katrs pašapmierinās kā nu māk...

 

:mrgreen::mrgreen:

Labots - r5.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Principā numuri.lv tika dizainēts, lai ļaudīm bez maksas būtu iespēja noskaidrot veicamā zvana tarifu.

Portēšanai pieteiktais numurs atrodas sākotnējā tīklā līdz pat pārejas brīdim.

 

P.S. Kamdēļ Tev ir šāda vēlme?

Link to comment
Share on other sites

Ahā. Šā kā tā neredzu problēmu. Ja Tu rakstveidā noformē līgumu un tiec, prasti izsakoties: piekrāpta, iesniegums policijā. Vainīgais pie dziesmas un blakām lembim.

 

P.S. Iesaku iegādāties kartes un numurus ar pieslēgumu pie operatora vai dīleriem, tad šādu pārsteigumu nebūs.

Link to comment
Share on other sites

Ja sim-karte vēl nav izņemta no rāmīša, tad tas ari varētu derēt par apliecinājumu, ka numurs nav portēts.

Labots - stirol
Link to comment
Share on other sites

>> 1. SIM numurs tiek rakstīts uz pašas kartes.

 

Nesapratu, ko nozīmē SIM numurs: telefona numurs vai sim-kartes numurs?

Man ir ~80 BiFri kartes un, ja es pats nebūtu ar markeri uzrakstījis uz katras telefona numuru, tad es pats nevarētu atšķirt, kur kāds ir.

 

>> 2. Nelietojuma apliecinājums tas arī nevar būt, jo eksistē tālriņi, kas domāti pilnizmēra kartēm.

 

Labi, šajā gadījumā iespējams, ka numurs bija lietots, bet jautājums ir, vai tas bija portēts. Kāda ir portācijas procedūra, kā operatora pārstavis pārbauda telefona numuru, kas ir ierakstīts dotajā sim-karte: vai viņš to ieliec savā aparātā vai uzticas klienta aparātam (kas, laikam, pēc Nokias "ķieģeļa" izskatās)?

Labots - stirol
Link to comment
Share on other sites

Guest ADEX

Šķiet, vienīgais risinājums - rakstisks līgums starp pircēju un pārdevēju. Krāpšanas gadījumā būs, uz ko atsaukties.

Link to comment
Share on other sites

TokRa:

Bl**, neesmu nekāds drozofils. Bet tu esi ZANUDA (citēju r5., raksts #316), varēji vienkārši posta numuru uzrakstīt (ne visiem ir laiks 7 lapas pētīt) - man nebija zināmi visi sīkumi portācijas procedūrā. Izradījās, ka tas, vai karte darbojas/nedarbojas, nevienu neinteresē - pietiek ciparus sarakstīt un dažreiz kādu plastmasas gabalu parādīt.

 

Secinājums: laikām tiešam vajag rakstisku līgumu. Kaut gan neviens pircējs man vēl tādu nav prasījis.

 

Bet, manuprāt, tev TokRa (cik sapratu, tu pierodi darboties pēc principa "доверяй, но проверяй" un gribi būt 100% droša) labāk vispār nepirkt "smūku" numuru no rokām (kā tev VIL jau ieteica rakstā #320), jo var arī sanākt, ka numurs neizradīsies "svaigs" (neskatoties uz to, ka pārdevējs rāda sim-karti, neizņemtu no rāmīša un dievojas, ka tikko šo numuru piereģistrēja). Par numura "svaigumu" (vēsturi) tu gan no numuri.lv nekad neuzzināsi. Ja numurs ir palietots, tad, kas zina, kas tev zvanīs, ko teiks, ko piedāvās un cik bieži viņš to darīs...

Link to comment
Share on other sites

Vienmer var pazvanit attiecigi kartes operatoram pa bezmaksas telefona numuru un paintereseties, vai numurs nav pieteikts portacijai.

Labots - Myth
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...