Jump to content

Viss par numura saglabāšanu / number portability


Guest zero
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Manā gadījumā "atrunāšanas" laikā LMT operatore piedāvāja pagarināt ackiju "5 Ls sarunām", bet AR abonēšanas maksu. Kad uzprasīju, kāpēc attieksme pret tiem, kas nāk no citiem operatoriem ir labāka (NAV abonēšanas maksas) nekā pret vecajiem LMT klientiem, operatore teica: "Es uz šo jautājumu atbildēt nevaru". Ar to arī tā saruna esot beigusies... Pārgāju pie Bites; mierīgi palietoju dažas dienas un atkal aizpildīju šablonu "Nāc pie LMT ar savu numuru", sim kartes jau piegādāja, drīz pieslēgs.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Shampuns

Ja pareizi atminos, numura atbrīvošana tiek veikta 6. darba dienā - uz to brīdi, visticamāk, arī jābūt aktīvam numuram.

Link to comment
Share on other sites

ātrāk par ko?

 

papīru iesniedzām - klāt nulltā diena.

pozitīvas atbildes gadījumā 10. dienā pāreja.

negatīvas atbildes gadījumā pārejas nav vispār.

Link to comment
Share on other sites

Shampuns

Cik es zinu pēc 6. darba dienas parasti pāreju atcelt nevar, tāpēc jau man šķita ka kaut kāda pārbaude notiek tieši tajā brīdī. Tas tik pieņēmums.

Link to comment
Share on other sites

Pāreju atcelt var jebkurā brīdī, kamēr tā nav notikusi. Vienīgi pēc donora operatora sniegtās apstiprinošās atbildes [3.dd pēc iesnieguma] pārejas apturēšanas procesa ķēpīgums ievērojami pieaug. Katrā ziņā lietotājam pārdomāt agrāk ir interesantāk.

Link to comment
Share on other sites

10 dienas.

pieteikuma saņemšanas diena ir nulltā.

jau pieteikumā tiek noteikts pārejas datums kā desmitā dd.

 

VIL, es biju domājusi tehnisko algoritmu, nevis papīra burtu :)

Tu domā, ka melnais tūkstotis Latvijas operatoru spēs vienoties par tehnisko algoritmu, kas atšķirīgs no likuma burta? Ko darīt kašķu gadījumā?

//šie noteikumi ir ļoti ok

Link to comment
Share on other sites

0-tā diena: saņēmējs iemet kaudzē cilvēka atnesto papīru.

0., 1., 2., 3. diena - kaut kad aizsūta donoram

3.,4.,5.,6. diena (t.i., 3dd laikā) donors atbild "jā vai nē"

Link to comment
Share on other sites

Paskatījos noteikumos un ievēroju, ka jaunā versija ir nedaudz dīvaina. Protams, ka donors nevis saņēmējs novērtē, vai pāreja notiks.

 

Par datumiem strīda nav. Cilvēks tos uzzin, tiklīdz piesakās pāriet = 10.dd kopš šodienas.

attiecīgi jautājums donoram skan nevis "vai mani laidīsi", bet "vai mani laidīsi datumā X". Viena no iespējamām atbildēm "nē, nelaidīšu - pārāk agri mūc prom".

Link to comment
Share on other sites

gandrīz trāpīts.

 

>>31.augusts — VIL atnāk pie LMT ar pieteikumu pārcelt viņa numuru uz LMT no Bites. Uz manis parakstītā līguma parādās iespējamais pārejas datums 12. septembris. (10.dd. kopš 31.AUG)

 

>>ok, lmt bitei 3. sep pasaka: viena trana mazāk

>>bitei līdz 8. sep jāapstiprina vai jānoraida pāreja [!!! kā minēju, saņēmējs neietekmē pāreju. To dara donors.]

>> ja bite 8.sep dod jāvārdu, 12. sep 3:00 bites sim beidz strādāt

Link to comment
Share on other sites

dlja osobo tupih :)

1) es kā topošais abonents atnāku pie operatora

2) es esmu gudrs uz zinu par 10 dienām

3) es parakstu papīru "pārceļam manu numuru pēc 10 dienām no šodienas".

--> jau šajā brīdī pārejas datums ir nofiksēts.

 

noteikumu 11. punktā ir ieviesusies kļūda:

11. SaņēmējaDonora tīkla operators ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā pēc galalietotāja pieteikuma saņemšanas rakstveidā vienojas ar galalietotāju par tam lietošanā nodotā numura pārvietošanu vai atsaka nodrošināt numura saglabāšanas pakalpojumu.

Atteikšanas privilēģija ir donoram nevis saņēmējam.

Link to comment
Share on other sites

tieši tā - galalietotājam.

Vai pa epastu atsūtītie dati atbilst numura galalietotājam vai ir izdomāti, to var pārbaudīt tikai un vienīgi donora operators.

 

Ja saņēmējam nevajag jūzeri, viņš to vienkārši nelaidīs iekšā pa durvīm. :)

 

P.S. Šī ir noteikumu versija, kas radās, pievienojot priekšapmaksu. Ir vēl viena vecāka versija, kur ir tikai pēcapmaksa. Tur, manuprāt, šāda misēkļa nebija.

Link to comment
Share on other sites

OK, varbūt tur ir domāts ar zvaigznīti: saņēmējs vienojas par pāreju, bet nepieciešamo papildinfo uzzin no donora. Tad punkts ir korekts.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pagājušo sestdien ( 20.09.2008) pieteicu pāreju no Okartes uz Bites pieslēgumu. Teica, ka 6 dienu laikā atnāks sms ar precīzu datumu, kad būs jāsāk lietot bites sim karte. Sms vēl nav atnākusi. Vai ir iemesls uztraukties? :D

Link to comment
Share on other sites

Nu nez, esmu gājis no BiFri uz OK,no LMT uz Tele2,no Tele2 uz OK un problēmu nav bijis, vienmēr zvana un pasaka, kad atbrauks kurjers un notiks pāreja.VIL- lai pārietu no LMT uz OKarti, man jābrauc uz tuvāko klientu apk.centru 80 km un vēl pieslēguma maiņa Ls 3.54 laikam.Pienācās darīt tā -LMT-Tele2-Okarte, kurjers visu pieved klāt.Ja kāds man paskaidrotu, kāpēc šeit http://www.bite.lv/lv/about/network/present nav Balvu rajona, tad labprāt pārietu arī uz Biti.Vēl viens trūkums šiem ir, ka nevar Inetā pie viņiem pāriet.

Link to comment
Share on other sites

kāds vēl kurjers? Viņš atnāks un pateiks, ka varu likt bites SIM karti iekšā? :D

Bites SIM karte man jau ir un tagad jāgaida, kad nobloķēs Okartes SIM karti.

Link to comment
Share on other sites

Rudiger, mēnesis ķēpas vai 3.54

 

Tuvāko LMT dīleri, neapšaubāmi, var atrast tuvāk par 80 km.

http://www.gsm.lv/lat/kontakti/dileri

 

Piem., Balvos ir tāds kantoris kā "SDA", Bērzpils iela 11/13, Tālruņi: 26650506, 64522250

 

skrachs, piezvani bites info meitenēm vai arī apjautājies kādam aci:aci, kas spēj atbildēt uz šo jautājumu.

Link to comment
Share on other sites

VIL-Pie dīleriem šo operāciju nevar veikt, tikai otrādu- no OK uz pieslēgumu.Un tuvākais KAC ir Rēzeknē diemžēl.Skrachs- nedzīvoju Rīgā, tāpēc arī Biti man nevajag, bet abiem pārējiem operatoriem kurjers atved SIM kartes mājās un atnāk SMS ar pārejas datumu.Pats dīvainākais, ka neviens ne prasīja, ne pārbaudīja, vai man tā Simkarte ar attiecīgo numuru vispār pieder un ir derīga.Arī līgumi ar Tele2 stāv neparakstīti un vairs nevajadzīgi.

Labots - Rudiger
Link to comment
Share on other sites

man pāreju no lmt uz t2 nācās gaidīt 3 nedēļas.sim kartes kurjers gan piegādāja dažās dienās. uz t2 līgumiem stāv datums 02.09., bet kartes sāka strādāt tikai 22. vai 23.09.īsti neatminos. pie kam parakstījos tikai par sūtījuma saņemšanu, bet ne uz pašiem līgumiem nē, tā arī pie manis stāv uz katru numuru 2 eksemplāri no manas puses neparakstīti līgumi. bet sakari strādā. :D

Labots - nono
Link to comment
Share on other sites

VIL-Pie dīleriem šo operāciju nevar veikt, tikai otrādu- no OK uz pieslēgumu.

Jā, man arī šķiet, ka dīleri šeit nevarēs palīdzēt. :nea:

Link to comment
Share on other sites

Piezvanīju Bitei, un teica, ka portācija notikšot 3. oktobrī (tas datums tika norādīts arī līgumā kā paredzamais datums).

Bet kāpēc man tā solītā sms neatnāca?

Link to comment
Share on other sites

Piezvanīju (tas datums tika norādīts arī līgumā kā paredzamais datums).

Kādēļ neticēji līgumā rakstītajam?

Bite pati izvēlas pārejas datumu un apjautājas otram operatoram, vai dosi šo numuru datumā X. Iespējamās atbildes ir jā un nē. Datums nemainās.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc, ka solīja, ka atsūtīs īsziņu ar precīzu datumu.

No pieredzes kāds var pateikt kad mana Okarte nobloķēsies? No rīta? Pa dienu? Vai arī tas nav paredzams?

Link to comment
Share on other sites

Man bija tā, ka izejošie zvani strādāja gan vēl LMT, gan jau T2, bet ieejošie vēl tikai LMT kartei vakarā ap 22.Pārejot no T2 uz OK atnāca SMS , ka tas notiks naktī 3.00.To brīdi, protams, nogulēju...Bet nu dīvaina Bites attieksme, ka nesūta SMS...

Link to comment
Share on other sites

No pieredzes kāds var pateikt kad mana Okarte nobloķēsies? No rīta? Pa dienu? Vai arī tas nav paredzams?

3:00 + delta

Link to comment
Share on other sites

SmS no Bites nāk un pāreja notiek pa nakti,esmu divus numurus pārcēlis un drīz celšu trešo.Ko tur lieki nervozē viss būs štokos.

Link to comment
Share on other sites

Man ir zināma šāda divu lietotāju pieredze.

1. Notikusī pāreja LMT pieslēgums -> BiFri. No Bites sms par pāreju nebija! No LMT - sms ar pateicību par sadarbību.

2. Aktīva pāreja (01.10.) LMT pieslēgums -> Bite pieslēgums. No Bites sms nav. No LMT sms ar pateicību par sadarbību.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Avots: http://www.db.lv/Default2.aspx?ArticleID=b...48-09204d2f8716

 

No viena mobilā operatora pie otra pāries aizvien biežāk

Sanita Igaune, Db, 04.12.2008 08:43

 

Latvijas Telekomunikāciju asociācijas prognozes liecina, ka turpmāk valstī aizvien aktīvāk tiks izmantots numura saglabāšanas pakalpojums.

 

No viena mobilā operatora pie otra pāries aizvien biežākNo viena mobilā operatora pie otra pāries aizvien biežāk

 

Lai gan Latvijā joprojām mazāk nekā citur Eiropā klienti izmanto numura saglabāšanas pakalpojumu, ir paredzams, ka mūsu valstī pakalpojuma izmantotāju īpatsvars pieaugs, Db pastāstīja Latvijas Telekomunikāciju asociācijas (LTA) izpilddirektors Jānis Lelis. Latvijā šobrīd attiecīgais īpatsvars ir apmēram 2%, bet Eiropā tas ir 8-11%. «Mēs ticam, ka arī Latvijas rādītājs tuvināsies Eiropas rādītājiem, bet tos nesasniegs un nepārsniegs,» teica J.Lelis, skaidrojot to ar kopējo migrāciju Eiropā. Savukārt viens no faktoriem, kas Latvijā varētu veicināt numura saglabāšanas pakalpojuma izmantošanu, ir valsts ekonomiskā situācija. Klienti aizvien biežāk un vairāk izvērtēs operatoru piedāvājumus un tarifu plānus. Turklāt arī no operatoru puses ir dažādi interesanti piedāvājumi, norādīja J.Lelis.

 

Šantāžai — nē

 

Svarīgi ir tas, lai paši klienti sāktu domāt par saviem rēķiniem, izvērtētu operatoru piedāvājumus pēc savām vajadzībām. Tomēr klientiem nevajadzētu šantažēt operatoru, uzskata J.Lelis. Proti, saņemot kāda cita operatora piedāvājumu, uzreiz nevajag ar to iet pie sava operatora un teikt, skatieties, ko man piedāvā, nolaidiet tarifus. Latvijā no 2005.gada 1.decembra telekomunikāciju operatoru klienti, saglabājot telefona numuru, var pāriet pie cita operatora, bet no šā gada 1.februāra šāda iespēja ir arī mobilo sakaru priekšapmaksas karšu lietotājiem. Ieviestais numura saglabāšanas pakalpojums klientam sniedz arī iespēju no izvēlētā operatora atgriezties atpakaļ pie iepriekšējā pakalpojuma sniedzēja. Piemēram, AS Rīgas siltums (RS) no SIA Latvijas Mobilais telefons (LMT) pie SIA Tele2 pārgāja 2007.gada maijā, bet šobrīd RS ir nolēmis atgriezties pie LMT, Db apliecināja RS valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs. Jau šobrīd 12 mobilo telefonu numuru (RS vadības) ir pārreģistrēti atpakaļ LMT tīklā, un nākamā gada sākumā tas tiks darīts ar visiem RS mobilo telefonu numuriem. Šādu lēmumu RS pieņēma, jo uzņēmumu neapmierināja Tele2 sakaru kvalitāte.

 

Maina tarifu plānu

 

Pārejot pie Tele2, operatora piedāvājums RS bija ļoti pievilcīgs - nebija jāmaksā abonēšanas maksa un tika piemērotas bezmaksas sarunas starp uzņēmuma darbiniekiem. «Tajā brīdī mēs izjutām, ka rēķins ir mazāks,» teica Ā.Žīgurs, piebilstot, ka toreiz esošo situāciju RS apsprieda arī ar LMT, un operators uzņēmumam atbildēja, ka par velti nekas nevar būt. Savukārt šobrīd arī LMT uzņēmumam piedāvā analogus noteikumus un sarunām ir piemērojis atlaides. RS saviem darbiniekiem pie Tele2 bija paņēmis arī 485 mazcenas jeb subsidētos mobilos telefonus, bet RS ir aprēķinājis, ka soda nauda, kas RS būs jāmaksā laužot līgumu ar Tele2, tiks kompensēta ar LMT piemērotajām atlaidēm. «Patlaban, saliekot izmaksas kopā, mēs secinājām, ka LMT piedāvājums ir konkurētspējīgs Tele2 piedāvājumam,» sacīja Ā.Žīgurs. Kopumā RS ir reģistrēti aptuveni 550 mobilo telefonu numuru.

 

Sakaru problēma

 

«Šāda veida problēmām ir individuāls raksturs un pateicoties tam, ka palielinās klientu skaits, uzzinām par tām. Jau vairākkārt ar RS vadību apspriedām sakaru problēmu, kurai ir konkrēts iemesls. Sakarā ar to, ka uzņēmuma darbiniekiem darbs bieži vien norit pagrabos, pagalmos, kuri norobežoti ar ēkām, kā arī vecās mūra ēkās, rodas sakaru apgrūtinājumi,» Db norādīja Tele2 biznesa klientu nodaļas vadītājs Juris Aizupietis. «Šādas problēmas ir visiem sakaru operatoriem, tāpēc norit nepārtraukts darbs pie sakaru kvalitātes paaugstināšanas,» atzīmēja J.Aizupietis.

Link to comment
Share on other sites

... "Tomēr klientiem nevajadzētu šantažēt operatoru, uzskata J.Lelis. Proti, saņemot kāda cita operatora piedāvājumu, uzreiz nevajag ar to iet pie sava operatora un teikt, skatieties, ko man piedāvā, nolaidiet tarifus"....

Nez kāpēc nevajadzētu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kā rakstīts augstāk, man bija tieši tāpat.Īsti neatceros, bet, darba dienai sākoties, T2 karte vairs nestrādāja.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...