Jump to content

degvielas taupītājs - magnēts!


Varonis
 Share

Recommended Posts

- 2006 gada janvāra žurnālā Auto Bild ir veikts tests par šo mīklaino ierīci, un kas jo interesanti - tas tiešām darbojas:) -

ierosinu diskusiju par šo, un līdzīgiem projektiem, kas palīdz taupīt degvielu, un samazina kaitīgos izmešus, kā jūs domājat?

 

konkrētais brīnums redzams te: http://www.optimalfuel.com/

vai iekš lv:

http://ss.ss.lv/msg/lv/39/1904/76143/VHUJG0lgSA==.html

 

cik var saprast, tad tas ir parasts magneta klucis, kas apliekās ap degvielas šļauciņu, degviela tāda veidā (Dīzelis vai benzīns) magnetizejas - un degvielas pateriņš samazinās no 6-10% (ražotaji sola ka no 7-10%)

 

protams, kārtīga latvieša štuks ir tāds, ka jāpasūta internetā kāds brangāks supermagnēts, un jāprovē pašam tādu verķi dabūt gatavu, lai arī šis nav dārgs (24Ls) bet ko zin, varbūt pašam tādu taisot efektivitati var dabūt vēl lielāku??? un ja šitos pašus saver uz tās degvielas šlauciņas kādus 5 gab???"

 

kā jau žurnālā rakstīts, ar jaunajiem vāģiem var būt tizlāka tā lieta, ja tur benzīna padeve tiek kontrolēta elektroniski, utml, tad tur varbūt patēriņš pat var pieaugt. nu sazin, testets tika uz Audi 100, sasniedzot to 6% ietaupījumu, kas ar nebūt nav slikti, ja to iespējams iegūt haļavnā veidā, ar vienreizējiem izdevumiem par pašu verķi (24ls)...

 

varbūt iegūtie 7-10% ir tikai tāds veselīgs kompromiss starp naftas ražotāju un šī verķa izplatītāju interesēm??? varbūt ar taisnām rokām to efektivitāti var pastiept lielāku?:)

Link to comment
Share on other sites

sounDDesign

Oops... līdzīgus "izgudrojumus'' uzņēmīgi vīriņi tirgoja vēl "soviet" laikos ,apmēram pirms gadiem 25 (darbojās tīri psiholoģiski) :D

Link to comment
Share on other sites

pigors jau tāds, ka konkrētais verķis darbojas NEtikai psiholoģiski, bet dod reālus 6% ietaupījuma (uz tā Audi 100 kas žurnālā autobild) - iepirkt iekš LV var pirmajā postā dotajā linkā uz ss.lv...

 

sabērt pilnu baku jau var ar visko, netikai magnētiem. sazin. derētu atrast kādu aptentu vai ko, par konkrēto verķi, tad jau tur varētu izvēsties, šķiet, arī ar jaudīgāku padarīšanu:)

 

 

iečekot es arī plānoju:) - kāreiz braukšana sanāk ar veciem vāģiem... godīgsakot tur tās lietas ko iečekot degv. taup. jomā ir vesels lērums - piemēram ļoti daudzsološs variants:

http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/

un kas pavisam sajūsmina - tie daudzie realizētie projekti, traktori un zālespļāveji un vieglie auto....

Link to comment
Share on other sites

Apliekot magnētu ap neta kabeli varot samazināt interneta abonēšanas maksu...

Vai arī ap elektrības vadu - samazīnāt elektrības rēķinu, runā, ka piemontējot elektribas skaitītājam vispār nekas vairs nav jāmaksā...

 

 

Nez, ko tas magnēts dara tam benzīnam, ka tas mazāk rijas? Uztaisa jamo agresīvāku? Samazina blīvumu? Aizspiež trubu ciet? Tufta no tuftām tas viss...

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, tas tiešām darbojas tikai tīri psiholoģiski. Ja tas tiešām samazinātu degvielas patēriņu kautvai par 5%, tad sen jau būtu integrēts jaunajiem auto. Diezkā Lexus (toyota) un citi luxus auto ražotāji pamanījās pat izstrādāt hibrīdauto, kas pārmaiņus darbojas uz degvielas un elektrības (kad motors darbojas ar degvielu, tiek uzlādēts akumulators, kad uzlādējas, tad auto pārslēdzas elektrības režīmā, tiek darbināts tikai ar elektrību), bet šitādu sūdu gan nav pamanījies uzlikt!

Link to comment
Share on other sites

a shito verkji reaali var paarbaudiit...ielej baakaa puslitru un iedarbini mashiinu un uznjem laiku cik ilgi darbojaas mashiina tukshgaitaa..un peec tam uzliec shito uzparikti uz sljaukas un atkal puslitru benzhas iekshaa un aidaa...un saliidzinaam vai ar magneetu vai bez darbojaas ilgaak taa mashiina... :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Auto Bild tests ir neobjektīvs. Varēja jau testiem paņemt vairākas mašīnas, un kādu jaunāku arī. Man 90-tā gada sieram degvielas padevi kontrolē elektronika, bet žurnālā runā par problēmām ar jaunām mašīnām. :( Tam audi stāv Monika. Bet vispār jēga no tā magnēta ir apšaubāma.

Link to comment
Share on other sites

aha un ja dabuu tik lielu magneetu, ka var aplikt kompim rinkjii, tad vinjsh darbojas 2x aatraak, maneekais domaa, ka shitas vis ir bulju kakas :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tas vis ir riktigs Suuds,citu vardu nezinu,izdomats lai apkastu leeticigo tautu,labaak ielej degvielu pa to naudu vai nomazgaa masinu,taa vismaz busi lietderigi izmantojis naudu nevis to fufelmaxi :evil:

Link to comment
Share on other sites

jaunieši pieejiet lietai objektīvi - kā kaut kāds mazs magnētiņš var ietekmēt automašīnās motoru - nu kā ? nu muļķības tās visas ir ...

Link to comment
Share on other sites

Vienreiz biedram teicu, ka zāģim uzasināju ķēdi kaut īstenībā to neizdarīju. Šis zāģē un saka: "Nu pavisam cita lieta tak!"

Šis ir tieši tas pats variants :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.boot.lv/forums/index.php?showtopic=...ght=magn%E7t%2A

šeit arī (jānovelk video) - ir jauks acīmredzams pigors ar magnētu...

 

Auto Bild jau protams arī var būt neobjetīvs, ar vairākiem vāģiem būtu ticamāks tas tests.

 

bet tiem skeptiķiem - par magnētiem - izpētat kā darbojas kautvai parastākais auto ģenerators, elektromotors utml. un pēc tam sakiet ka nekāda magnētiskā lauka un tā iedarbības nav un nevar būt :lol:

laikam bārstīt muļķim argumentus ir tāpat kā cūkai dimantus, jeb otrādi:))

(ps. Šoreiz beidzot es arī sajutu ko nozīmē tīņu bars kam ļauts postēt kur ienāk prātā:)

 

2 treneris - jaudu droši vien ietekmēs tikai teorētiski, tas ka degviela tiek patērēta mazāk, tie nieka 7% - šo var pārvērst kā palielinātu jaudu (tēŗejot tikpat degvielas) - tipa degviela sadeg efektīvāk (statiskā el vai sazinkas taml) tai liek sadalīties smalkāk, efektīvāk sadegt, līdz ar to - efektīvāk sadeg - iegūst lielāku jaudu ar to pašu degv daudzumu, jeb to pašu jaudu ar mazāku degv daudzumu:)

Link to comment
Share on other sites

da nu motoram protams vinjsh neko neietekmee, vienkkaarshi degviela labaak sadeg

man gan domaat, ka kautvai nieciigi, bet tomeer ietekmee degvielas pateerinju un man domaat, ka buutu jaaietekmee arii izmeshus, ja jau sadeg labaak

Link to comment
Share on other sites

Nu ko tad tu pats te raudi,perc to dranki un liec virsuu,aizej uz www.iauto.lv un uzdod par so brinumu jautajumu vai forumaa pameklee Fuelmax,tad redzesi ko tauta par to domaa un ja vins tiesam ietekmetu degvielas paterinju tad jau sen visiem tadi butu salikti.

Runajot par to autobild testu,degvielas paterins var mainities atkaribaa ka brauc,kads taja diena bijis vejs vai pretvejs,kada kaaja un kadas kvalitates degviela pagadijusies un ta ari rodas tas ietaupjums.

Bet perc tik nost,varu apgavot ka sliktaak nepaliks un varesi tad padalities savaa pieredzee :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Digital

iespejams tas kautka iedarboja uz kautnecik degvielas piemaisijumu un tiri molekulara limeni padara blivaku lidz ar to efektivaku un mazak nepieciesamu..

Link to comment
Share on other sites

jā jā, izmeši arī bija solīti mazāk, autobild gan testēja ka liels samzinājums nebij jūtams, ogļūdeņraži vai taml samazinājušies par 20% tas arī viss, par tiem pašiem - ogļūdēņražu ķēdē - minēts ražotaju aprakstā - ka tie jonizejas, un līdz ar to sadalās samlkāk, tapēc sadeg ef. utt..

 

[size=9]При установке Gas Mastera 

на шланге топливоподачи, магнитное поле становится 

источником резонанса в углеводородных цепочках, 

проходящего мимо магнита жидкого или газообразного 

топлива. В результате цепочки углеводородов 

ионизируются и распадаются на более мелкие фрагменты.

В итоге внутрь камеры сгорания молекулы топлива 

попадают максимально отделенными друг от друга, что 

способствует их лучшему сгоранию.



Говоря простыми словами, Gas Master при помощи 

магнитного резонанса "распыляет" топливо на более 

мелкие фрагменты, в результате чего оно лучше 

"усваивается" двигателем.

В качестве источника магнитного частотного резонанса 

используются проводники созданные на основе 

химического элемента "неодим" (в периодической 

таблице Менделеева № 60), создающие магнитное поле.

Gas Master даёт отличные результаты и на бензиновых 

и на дизельных двигателях. Эффективен практически 

на 

любых транспортных средствах - легковых и 

грузовых автомобилях, автобусах, джипах, 

катерах, мотоциклах и т.д. Может с успехом 

использоваться на сельскохозяйственной и строительной 

технике.

Важным фактором, значительно влияющим на 

достигаемый результат, является среднее расстояние, 

которое проезжает Ваш автомобиль в течение дня. 

Чем больше 

Вы ездите, тем быстрее окупится устройство и тем 

больше денег 

Вы, будете экономить.

Gas Master даёт результат практически на любых 

двигателях внутреннего сгорания - карбюраторных, 

инжекторных, дизельных и др.

Cрок службы Gas Master не ограничен (это связано

с отсутствием внутри устройства подвижных частей и 

электроники, сами же источники магнитного резонанса 

не теряют своих свойств в течение десятков лет).

Gas Master может без проблем быть переставлен на 

Ваш новый автомобиль.

Gas Master сокращает Ваши постоянные расходы на 

топливо для автомобиля.

ЛЮБАЯ ЭКОНОМИЯ ТОПЛИВА- ЭТО СОКРАЩЕНИЕ 

ВАШИX

РАСХОДОВ НА ВАШ АВТОМОБИЛЬ ![/size]

Link to comment
Share on other sites

drīzāk jau darbotos kāds magnēts vai cita ierīce, ko novietot uz/pie degvielas uzpildes aparāta benzīntankā. Tu tikai lej, a jams stāv uz nullēm. Nu tāpat kā ar atsevišķu modeļu ūdens skaitītājiem. 2 magnēti un taisi zaplivus karstā vannā kaut katru vakaru :D

Link to comment
Share on other sites

... Nu tāpat kā ar atsevišķu modeļu ūdens skaitītājiem. 2 magnēti un taisi zaplivus karstā vannā kaut katru vakaru :D

 

nu tur jau vecīt, netikai zaplivi jātaisa, bet vēl jāpamanās pa lēto notirgot to silto ūdeni uz blakusdzīvokļiem un mājām, bizness jātaisa :)

Link to comment
Share on other sites

IMHO,pilnīgs fufelis tas viss ir,vienmēr kāds ir atradis kādu jauku veidu,kā nokāst naudiņu.

Link to comment
Share on other sites

1. Es neesmu tīnis.

2. Tajā aprakstā ir pieminēta magnētiskā rezonanse, nu neticās, ka tā iekārta būtu tik lēta, ja tur izmanto tādas tehnoloģijas.

3. Magnētiskā rezonanse tur nedarbojas, bet iespējams ka kautkādā ziņā stabilizēta degvielas padeve zināmu ietaupījumu dod.

Link to comment
Share on other sites

nu laps ir:) - bet nekur jau nebij teikts ka ūdeņraža saite jāpārrauj, bija minēta jonizēšana, bet ej nu sazin.

vispār interesanti - kā sanak izdevīgāk - vairak pelnīt lai vairāk tērētu, vai mazāk tērēt lai varētu mazāk pelnīt? katrā gadienā, ekoloģisks ir tikai viens no šiem variantiem :)

 

PS - atvainojos par tiem tīņiem, Zandis ir aiztinies, tīņu te vairs tikpat kā nav:) hehe - uzradās ideja - varētu uzcept tādu softēnu, kas konkrēta jūzera postus automātiski dzēš 1minūtes laikā pēc iepostēšanas, tas būtu komisks skats, varētu trenēties ātrrakstīšanā :lol:

 

http://www.fuelmax.lv/lv/t5.php

šis man liekas vienlīdz jautrs dokuments, vai tā būtu patiesība vai nē:)

Link to comment
Share on other sites

pamegini pats sadabut kautkadus tadus magnetus un uzliec masinai,jo lai teretutadu naudu delj nezinamas lietas negribetos :idea:

Link to comment
Share on other sites

Varonis

Liecies mierā. Pa krievu internetsaitiem sen iet vaļā tā saucamais lohotrons. Tiek ķerti muļķi uz šādiem sludinājumiem. Šis vēl ir gana prasts. Man bija kolekcija ar saitiem par mobīlo telefonu softiem, kas ļauj pa frei runāt, izmantojot "slēptās" operātoru fīčas. Bija uzlīmītes ar pretradiācijas efektu, bija kaut kāda smidzināmā eļļiņa radio uztveršanas uzlabošanai mobīlajiem, w-lanam, radio un tv. Pie kam tam visam bija skaisti un ļoooooooti sarežģīti "zinātniski" apraksti. Noformētas "lietotāju" atsauksmes, testu rezultāti. Summa parasti nav liela, atrunātas aprobežotas atbildības iespējas, un lieta darīta!

Zviedrijā žurnālisti izmēģināja ko līdzīgu "superlīdzeklim" kas samazina benzīna patēriņu, uzlabo veļas mazgāšanu un baltumu, samazina svaru bez diētas, elektropatēriņu. Atkarībā no tā, kur to ieber. Un zini - pavedās... idiotu nekur netrūkst. Labāk domā pats ar savu galvu. Ko gan magnēts var izraisīt nemagnētiskai videi? Tikai izķerstīt metāla skaidiņas....

Starp citu. Ir tāda lieta kā benzīna sūknis bākā. Līdzstrāvas kolektora elektromotors. Benzīns tek viņam cauri. Kalpo kā elļa... tek cauri motora magnētiskajai sistēmai... paskaties to kosntrukciju... un jēga pēc tam likt magnētu??? Tur veči rezonē tikai baksu dēļ....

Link to comment
Share on other sites

baaac e=d man pilniigi vaardus no mutes izraava.

un veel

9. Vai degvielas patēriņš uzreiz pēc Super Fuel Max uzstādīšanas uz vecām automašīnām var pieaugt?

Jā. Tāda diemžēl ir sākumfāze. Tomēr drīz cikls nostabilizējas un sākas iedarbība Super Fuel Max iedarbība.

manupraat tas viss ir pilniigs fufelis

tas taaapat kaa ar visaam doktoora levina magneetiskajaam saiteem

un magjiskajiem taureniishiem treneejies skatoties tv un dzerot alu lol un tikai pa 29.99ls

lol

Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard
http://www.fuelmax.lv/lv/t5.php

šis man liekas vienlīdz jautrs dokuments' date=' vai tā būtu patiesība vai nē:)[/quote']

tas papiirelis reaali ieper......

22 grami uz 100 km ar volvoF12

taa pat vairs nav zinaatniskaa fantastika.....

lohotrons.

Link to comment
Share on other sites

Nu ko Dzeki :!: man ir vesela chupa ar jaudiigiem cieto disku magneetiem , jamegina tik kraameet virsuu :roll:

Link to comment
Share on other sites

QuickSilver

suuc totaals.. ja ari darbotos, tad sen tiktu uzstaadiits visiem autinjiem jau ruupniicaa... un peec formas izstaas ka vinsh bik aizspiezh to trubu ciet, takaa ietaupiit bik vajadzeetu vareet...

Link to comment
Share on other sites

Vai šeit kāds RTU Transporta un mašīnzinību fakultātes students nelasa šo topiku? Varētu par universitātes līdzekļiem izveikt testu, ieviest skaidrību un pie reizes labu atzīmi nopelnīt! :idea:

Link to comment
Share on other sites

Guest exsesiwe

Degvielas ietaupijums ir maz ticams, bet ja tas pigors spēj samazināt kaitīgo izmešu daudzumu tad dēļ tā vien ir vērts to uzlikt......

Bet vai teiksim magnetizējoties viņi neieķep kautkur iekšā izpūtēja bunduļos vai trubās? Varbūt tie izmeši paliek iekš izpūtēja..vienkārši iemagnetizējās?

Link to comment
Share on other sites

liec ko gribi uz degvielas vada vai lej kaadu skjidrumu klaat bendzam, pateerinjsh nemainiisies vai mainiisies ljoti minimaali. Galvenie degvielas pateerinja ietekmejoshie faktori ir mashiinas tehniskais staavoklis un braukshanas stils.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...