Jump to content

Canon EOS 350D KIT (EF-S 18-55) leeca


Guest zhuninjo
 Share

Recommended Posts

Guest zhuninjo

nu luuk...tad es ar beidzot nopirku 350D par spiiti daudzajiem kritikjiem...kaa nekaa it kaa iesaaku shito topiku jautaajot par KIT leecu...taatad iisi secinaajumi par to...aperaats protams ir varen labs (vismaz man). Daudzi te runaa par to ka rokaas neguljot utt...nezinu...nav man roka no taam mazaakajaam bet iegulj tiiri ok...protams katram gaume sava...taa kaa neesmu pro fotograafeeshanaa tad tikai saaku apjaust ko veelos un kaadu vajadzeetu naakamo objektiivu...taa kaa nevaru suudzeeties par KIT...vareeja buut mazliet gaishaaks...bet nu to var bikiit pakorigjeet ar PS...nu ar AF vieniigaa shaize ir taa ka tumsaa ilgi fokuseejas un nemaz beigaas nenokjer asumu...droshi vien ka taa ir arii mana vaina jo nemaaku veel pilniibaa kontroleet to mashiinu bet nu...uzliekot lielaaku shutter speed lai bilde buutu labaak izgaismota ar MF ir gruuti taas rokas notureet netriicoshas :D protams ka to var salabot nopeerkot statiivu...taa kaa vaina maza...visaa visumaa esmu ljoti apmierinaats...veel tik gribeeju pajautaat (paluugshu buut iecietiigiem pret amatieri) ko labaak njemt macro vai platlenkji ja veelos fotograafeet, piemeeram, http://jansons.artlibitum.net/kartjinki/pi...res.php?pic=712 sorry ja jautaajums galiigi tizls vienkaarshi gribeeju pajautaat kaadam gudraakam cilveekam. Paldies !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ezis666

    22

  • Kunz

    14

  • nbinc

    45

bobiksons

1.) Esmu daudzās vietās teicis.. uzliec niknāku stiklu (smagāku), tad tu sapratīsi ko nozīmē `ērti rokā turēt` pa-īstam.. tad spļaudīsies un klaigāsi visās vietās

 

2.) Jebkuru stiklu var pataisīt par makro stiklu.. tavā piemērā bildi var uztaisīt ar jebkuru stiklu (fish-eye neskaitās)...

Link to comment
Share on other sites

zhuninjo, apsveicu tevi ar pirkumu, es patiesībā vakar arī kameru nopirku :) proti tas ir EOS20D... Interesanti tas ka pērkot to Internetveikala izdevās notirgoties uz zemāku cenu un galu galā paņēnu kameru ar KIT objektīvu praktiski pa to pašu cenu kā bez KITa (tā sakot bonuss stikls) :) esmu visumā apmierināts, jo kā jau minēju topikā agrāk, biju nopircis pirms tam EF 100-300 stiklu un pērkot tikai Body man Wide galā nebūtu nekā :(

 

Par to 350D ērtumu.. nu katram savs, bet es piebiedrošos bobiksona teiktam ka to zināmo "neērtumu" tu iespējams (es nesaku ka tas tā būs obligāti) sajutīsi kad uzskrūvēsi masīvāku stiklu. Es kad testēju 350D lietoju to ar to savu 100-300 un jāsaka ka kamera diezgan "krita" uz priekšu jo objektīvs bija smagāks.... galu galā piekūst roka tā cenšoties nobalansēt to konstrukciju....

 

Bet nu nepārdzīvo... nav patiesībā TIK traki... ja nav lielas ambīcijas fotografēšanā tad var iztikt arī ar lētākiem objektīviem..... teiksim lētais Zooms 90-300mm ir vairāk plastmasīgs un arī ir vieglāks (maksā 125 Ls). Saprotams ka par tādu cenu izcilu stiklu nevar nopirkt bet ja konkrēti tevi pilnībā apmierina KIT objektīvs tad neredzu jēgu tērēties uz L klases stikliem..... moš ka to vēlāk varēsi nopirkt kad sapratīsi kad lētā stikla iespēju tev pietrūkst.

 

Runājot par to tavu vēlmi fočēt Macro un neziņu vai pirkt speciālu macro objektīvu vai Zoom'u ar macro iespējām..... nu es ieteiktu Zoomu paskatīties jo tam būs arī plašāka pielietošana...... .sliktākā gadījumā varam kaut kur saskrieties un es tev iedošu uzskrūvēt to savu 100-300 un pamēģināsi kaut vai zariņus parkā ieksh Macro pafočēt... tad jau arī domāsi tālāk vai tā "Zoom Macro" iespēju tev pietiek vai nē.

Link to comment
Share on other sites

taa kaa nevaru suudzeeties par KIT...vareeja buut mazliet gaishaaks...bet nu to var bikiit pakorigjeet ar PS...

Interesanti' date=' kādā veidā? Varbūt būšu kautko palaidis garām? :shock:

 

uzliekot lielaaku shutter speed lai bilde buutu labaak izgaismota

drošvien gribēji teikt mazāku speed (ilgāku ekspozīciju)

 

ir gruuti taas rokas notureet netriicoshas :D protams ka to var salabot nopeerkot statiivu...

...vai arī palielinot ISO' date=' teiksim līdz 1600, un atverot diafragmu līdz galam. Statīvs protams ir ļoti laba lieta nepietiekamas gaismas gadījumā.

 

ko labaak njemt macro vai platlenkji ja veelos fotograafeet, piemeeram, http://jansons.artlibitum.net/kartjinki/pi...res.php?pic=712

Macro ir diezgan specifisks objektīvs, ja runājam par īstu makro (nejaukt ar close up, ko parasti piedāvā kā papildfunkciju dažiem objektīviem) un diezgan neērts, jo tam ir fiksēts fokusa attālums, piemēram, šis un šis. Man domāt - iesācējam labāk pieturēties pie normāliem zoom objektīviem ap 50mm. Kad sapratīsi, ko gribi, tad varēs domāt tālāk.

Link to comment
Share on other sites

Ja grib pamēģināt lielāku bildi uzbildēt ar standarta objektīvu, taču naudas maz, tad var pamēģināt pieskrūvēt objektīvam galā makro filtru-lēcu ar papildus dioptrijām. Teiksim, man samērā labi iet pie sirds makro fotografēšana, bet ne vienmēr var kameru tik tuvu piebāzt objektam, cik gribētos. Tad kaut kā sanāca vienā tusiņā pablēņoties ar palielinātu dioptriju filtru (Hoya +4 dioptr. HMC 58 mm) - iepatikās, jo attēls bildē sanāk lielāks, arī no tuvākas distances var fokusēties. Ilgi nedomājot pasūtīju, tagad gaidu ierodamies. Nav jau gluži makro, taču lēti. Var jau būt, ka kombinējot tādus filtrus, var panākt vēl interesantākas lietas.

Link to comment
Share on other sites

Guest zhuninjo

nu shopaa var ar leveliem bikiit pakorigjeet gaishumu...protams nav jau tas kas original bet tomeer...nu par to shutter pareizi..paarteicos...bet tomeer gruuti. pemeeram gribeeju focheet bazniicu kas ir izgaismota, tachu nekadi nevareeju normaali nokjert skaidru kadru (protams arii mesitariiba dara savu ;) liidz 20D tomeer sakapinaat nesanaca ;) paliku griboshs ;) tomeer prieksh iesaaceeja es domaaju ka tiiri ok...arii ar 350D...bet ir reizes kad gribas kaut kam pieliist tuvu tuvu :) :) :) un tad patiesi gribeetos makro, bet nu gan jau ar laiku...pareizi jau sakat...jaasaprot ko veelaas...vienkaarshi zinu ka negribu skudras 0,5 km ataalumaa kjert...respektiivi baigo zumu nevajag...ok paldies par info

Link to comment
Share on other sites

Objektīva gaišums (dažreiz arī runā par objektīva ātrumu) IMHO nozīmē to, ka gaišākam objektīvam būs iespējams bildēt ar relatīvi lielākiem slēdža ātrumiem pie tās pašas gaismas nekā tumšākam objektīvam, būs lielāks diafragmas atvērums. Turpretī, ja bildes sanāk tumšas, tas nozīmē, ka kadrs nav pietiekami izgaismots (underexposed), respektīvi, ekspozīcija ir par mazu. To var koriģēt Photoshop'ā (līdz zināmam līmenim protams).

 

Par to baznīcu runājot, ja tiešām tā ir bildēta tumsā un izgaismota, tad tiešām būtu nepieciešams statīvs un pareizi eksponējot (nedaudz pāreksponējot) var iegūt diezgan superīgu kadru.

 

Piekrītu Kunz par close-up lēcām. Lēts un pietiekami labs risinājums.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki biedri fotogrāfi....

 

To NetCat:

Paldies, paldies :) esmu bezgalīgā sajūsmā par kameru....

 

To All:

Runājot par Macro - te tika minētas Close-Up lēcas... nu un es atcerējos ka man ir viena tāda, pirku vēl priekš 2 Mpic Casio kameras.

Kā izrādās Canon KIT lēcai arī ir 58 mm vītne :)... nu es ātri to uzskrūvēju uz tā 18-55 un AK TU BRĪNUMS !!! Kita lēta pārvēršās par lielisku Macro lēcu :shock: .... lēti un samērā kvalitīvi (nu uz Kit objektīva fona protams).

 

Tātad, uzskrūvējot Cokin Close-Up +4D un mēģiāju "macroties":

1. Nofokusēties var tuvāk ne kā bez Close-Up lēcas (nebiju mērījis bet liekas ka kādi 10-15 cm)

2. Ja "pieZoomot" tad noklājamais laukums ir pat mazāks ne kā sērkociņu kārba....

 

Zemāk daži sampļi:

IMG_0378.jpg

EOS20D Kit objektīvs (55mm) + Close-Up, 1/125s, f/13.0, ISO1600

Izgriezums no kadra centra (tipa lai ir kā "iespaidīgs Demo ar KITa stiklu")

Sērkociņi ir uz rūtiņu lapas no parastas birtnīcas (nu tas lai palielinājuma mērogu galvā izkalkulēt vienkāršāk), fonā otiņa objektīva tīrīšanai (drusku nedagaismota)....

 

Un tē tā pati augšējā bilde

IMG_0378full.jpg

 

IMG_0384.jpg

EOS20D Kit objektīvs (55mm) + Close-Up, 1/80s, f/5.6, ISO200

Pilns kadrs (proti resaizots lai nav pārāk liels).

 

Visumā var panākt pat labāku rezultati ne kā bija manā vecā testā ar Casio kameru (tai kamerai man viss vairāk patika Macro režīms) - http://www.nbinc.lv/data/v0031.htm (tur beigās ir bildites).

 

Vārdu sakot zhuninjo netērējies uz Macro lēcām, bet paņem kādu Close-Up lēcu (man tās izmaksāja 7 Ls) un nopērc vēl Zoom objektīvu putniņu un vāveru fočēšanai.

Link to comment
Share on other sites

Vēl papildus par tam Close-Up lēcām.

Paņēmu lineālu un pamēriju tos fokusēšanās attālumus prieksh Kit (EF-S 18-55mm) objektīva:

Minimālais ~ 9cm

Maksimālais ~30 cm

Tas ir, ja objekts atrodas tālāk par 30 cm tad vairs nevar nofokusēties... objektīvā viss izplūdis.

 

Prikola pēc uzskrūvēju Close-Up lēcu uz 100-300....

Nu ko lai saku 1,5m vietā objektīvs sāka fokusēties no kādiem 20cm, bet fokusa zona ir kādi 5 cm. Jābildē tikai no statīva un fotografējamais objekts burtiski jāiebīda normāla fokusa zonā, no rokām ietrāpīt tajā diapazona praktiski nav iespējams... bet nu kaut kādas bildes protams ka var dabūt (zemāk izgriezums no pilna kadra... pārējais vienkārši galīgi vairs nav fokusā)

IMG_0389.jpg

EOS20D EF 100-300 objektīvs (100mm) + Close-Up, 1/125s, f/9.0, ISO200

 

Vienīgi Zoomoties nevar, tas ir ja uzliek max Zoomu tad attēls tāds ļoti izplūdis un bildes malas it kā miglā ir.... a'ka glow efekts.

Vārdu sakot Close-Up laikam noder tikai uz KIT un līdzigu mm stikliem.

Link to comment
Share on other sites

nbinc: tieši tā, tas pats ir ar macro objektīviem, jo garāks fokusa attālums, jo seklāks asuma dziļums. Te ir praktiski jāaizver ciet diafragma, lai dabūtu max DoF, kas jau tā ir minimāls. Pamēģini nobildēt pie f/22 ;)

Link to comment
Share on other sites

nbinc: tieši tā' date=' tas pats ir ar macro objektīviem, jo garāks fokusa attālums, jo seklāks asuma dziļums. Te ir praktiski jāaizver ciet diafragma, lai dabūtu max DoF, kas jau tā ir minimāls. Pamēģini nobildēt pie f/22 ;)[/quote']

Es jau mēģināju - objektīvs pie tāda f baigi izsmērē bildi, nav skaisti :(

Link to comment
Share on other sites

bobiksons

normāls makro sākās no f/10 (ja grib visu sīko subjektu `asumā`)..

protams dažreiz taisa kadrus tikai kādai ķermeņa daļai - tiek izmantota max-diafragma...

 

Max-diafragma jau tad noder portretniekam... Macro objektīvi super-asi (ko nepateiksi par Close-up, kuri taisa miglu...)

Link to comment
Share on other sites

Palaidnieks

Nezinu ka canonam, domaju ka vajadzetu but ta pat, bet starp objektivu un aparata bajoneti var ielikt vai nu reizinataju, un tele paliek x reizes garaks, vai ari ielikt rinkji un objektivs parvershas par makro! Vismaz nikonam ta ir!

_________________

Ziņojums pievienots no BOOT.LV WAP

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...