Devil_Inside Ierakstīts Jūnijs 29, 2004 Share Ierakstīts Jūnijs 29, 2004 Hardware Analysis Tie kam kādreiz ir piederējis Voodoo2 akselerators, jeb precīzāk sakot 2xVoodoo2 sapratīs par ko ir runa. Bija jāpaiet gandrīz 4 gadiem, lai nVidia beidzot sāktu izmantot kaut ko no 3dfx (nu jau 7 gadus vecās!) tehnoloģijas. nVidias izpildījumā SLI vairs nav Scan Line Interleaving, bet gan Scalable Link Interface, tomēr ideja ir tā pati. Ja vēl aizvāktu tos stulbos putekļusūcējus no kartēm un nomainītu nosaukumu no GayForce uz Voodoo, tad man šīs kartes varētu pat iepatikties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 Ar to arī apsveicam. Man patika 77% ātrdarbības pieaugums pie neoptimizēta slodzes sadalīšanas algoritma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilo Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 Ooj- man kkur maajaas veel meetaajas vecais, labais Voodoo2 3dfx 8Mb akselerators.... sentiments riktiix uznaaca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R21vo Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 Devil_Inside: tu gadiijumaa pa 3dfx forumiem aarzemees neseedi (3dfxzone.it, falconfly.de) ka samaaciijies taadas gudriibas kaa GayForce un Scalable Link Interface nVidias izpildiijumaa? Vismaz es personiigi citur taadas lietas neesmu redzeejis (btw es chakareejos ar 3dfx karshu draiveriem, tjuuneeshanu, utt..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 29, 2004 Author Share Jūnijs 29, 2004 3dfxzone.it vienīgais normālais cilvēks ir amigamerlin. Es pārsvarā dzīvojos pa X-3dfx Comunity forumu. Tā kā liela daļa TDHQ troļļu tika padzīti, tad tur tagad ir mierīgi un citos forumos nemaz neprasās līst. Ar draiveriem arī kādreiz ņēmos, bet nu jau gandrīz gadu kā esmu nolicis savas 3dfx kartes plauktiņā. Vienīgi muterei vēl kompi (rakstāmmašīnu) saliku ar Voodoo5. SLI nVidias izpildījumā tiešām tā saucas. Vari apskatīties GamersDepot, TechReport, NeoSeeker u.c. saitos. Domāju ka viņi neatstāja 3dfx izdomāto Scan Line Interleave patenta dēļ vai vienkārši negribēja zīmēties ka tikai tagad sāk izmantot jau sen zināmu tehnoloģiju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 Šeit vēl būs viens raksts: Anandtech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R21vo Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 par to SLI patentu es lasiiju falconfly.de forumaa - imho arii sakariiga vieta, ieksh 3dfxzone.it ir veel arii citi sakariigi cilvji (dborca, koolsmoky, sfft), nav tik traki. pa x-3dfx forumu maz esmu staigaajis, buus jaapapeeta tuvaak. man pashem te uz vietas ira VooDoo 3 3000 AGP un VooDoo 4 4500 AGP - testeeju, chakareeju, utt. latvijaa 3dfx fanaatus (ja taa to var nosaukt) nemaz nekur neesu redzeejis. cik lasiiju tad izraadaas nvidias nv30 2d core esot no 3dfx rampage taisiita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 29, 2004 Author Share Jūnijs 29, 2004 koolsmoky nav ne vainas, tikai x-3dfx forumā viņu sāka lamāt pēc pāris neveiksmīgiem izteikumiem un viņš laikam apvainojās. SLI patentam tagad pēc idejas vajadzētu piederēt nVidia, jo to izstrādāja 3dfx kopā ar Quantum3D, bet patentēja 3dfx. nVidia pārpirka visu intelektuālo īpašumu, kas uz to brīdi vēl bija palicis. AFAIK vienīgais ko Quantum3D sev dabūju bija kaudze ar Voodoo5 6000 kas bija paredzētas AAlchemy profesionālajām kartēm, bet kaut kādā mistiskā veidā tika nospertas un tagad tiek tirgotas pa netu. cik lasiiju tad izraadaas nvidias nv30 2d core esot no 3dfx rampage taisiita. Nosacīti. Tikai daļai 2D engine pamatā ir Rampage dizains. Klīst baumas ka tieši tāpat FX līnijas kartēm apakšā esot kaut kas no Fear, bet tās ir tikai baumas ko neviens nevar apstiprināt. Man ir aizdomas ka nVidia to dara speciāli, lai pārvilinātu bijušos 3dfx lietotājus pie sevis. Manā īpašumā ir/bija :: Creative Voodoo (4MB) <- šīs vairs nav :: Diamond Monster3D II (12Mb) <- aizceļojusi kaut kur pie draugiem :: STB Voodoo3 3000 PCI (16MB) :: STB Voodoo3 3500 AGP (16MB) :: STB Voodoo5 5500 PCI (64MB) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R21vo Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 AFAIK vienīgais ko Quantum3D sev dabūju bija kaudze ar Voodoo5 6000 kas bija paredzētas AAlchemy profesionālajām kartēm' date=' bet kaut kādā mistiskā veidā tika nospertas un tagad tiek tirgotas pa netu. [img']http://www.boot.lv/forums/public/style_emoticons/default/icon_smile.gif[/img] mjaa, redzeeju ka tirgo par astronomiskaam sumaam taas kartes. Man ir aizdomas ka nVidia to dara speciāli, lai pārvilinātu bijušos 3dfx lietotājus pie sevis. par shito man ar bij ienaacis praataa, visdriizaak ka speciaali neizplata tachu arii neko nedara lai aptureetu baumas, kaa nekaa par sliktu jau taas nenaak.. kaa tev taa VooDoo 3500 uzvedaas, t.i. es domaaju TV skatiishanaas noluukos - straadaa/nestraadaa/gljuko ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 29, 2004 Share Jūnijs 29, 2004 Ir jau variants paturēt šo iespēju prātā. Kartes individuāli pie 150Ls tiks noņemtas no ražošanas. Ap to laiku, ja vēl vēlme būs, varēs paķert pārīti + derīgu mātes plāksni, un geimu zvērs par puslīdz ciešamu cenu rokā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 30, 2004 Author Share Jūnijs 30, 2004 Ir jau variants paturēt šo iespēju prātā. Kartes individuāli pie 150Ls tiks noņemtas no ražošanas. Ap to laiku, ja vēl vēlme būs, varēs paķert pārīti + derīgu mātes plāksni, un geimu zvērs par puslīdz ciešamu cenu rokā. Tu laikam nepiefiksēji ka tās ir PCI-Express kartes un nevis AGP vai PCI. Vēl aizmirsu piebilst... baumu līmenī nVidias 6800 SLI ir plānota uz septembri un dīvainas sagadīšanās pēc uz to pašu laiku ir plānota jaunās nForce4 mātes relīze, kurai (brīnamies vēlreiz) būs tieši divi PCI-Ex sloti. Pieļauju ka māte varētu būt diezgan liela, jo tās kartes (katra) ir divu slotu risinājumā - tātad starp PCI-Ex slotiem ir jābūt vēl vienai brīvai vietai Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Ir jau variants paturēt šo iespēju prātā. Kartes individuāli pie 150Ls tiks noņemtas no ražošanas. Ap to laiku' date=' ja vēl vēlme būs, varēs paķert pārīti + derīgu mātes plāksni, un geimu zvērs par puslīdz ciešamu cenu rokā.[/quote']Tu laikam nepiefiksēji ka tās ir PCI-Express kartes un nevis AGP vai PCI. Vēl aizmirsu piebilst... baumu līmenī nVidias 6800 SLI ir plānota uz septembri un dīvainas sagadīšanās pēc uz to pašu laiku ir plānota jaunās nForce4 mātes relīze, kurai (brīnamies vēlreiz) būs tieši divi PCI-Ex sloti. Pieļauju ka māte varētu būt diezgan liela, jo tās kartes (katra) ir divu slotu risinājumā - tātad starp PCI-Ex slotiem ir jābūt vēl vienai brīvai vietai Es, protams, rēķinos ar PCI express slotu nepieciešamību. Tā kā mātesplate būs jāpēta Xeon un Opteron lauciņā, bet ir arī "lēti serveri". Manuprāt, pēc pāris gadiem būs cerība sakrāmēt tādu dzelzi par cenu <=1200 Ls. Šis jautājums ir līdzīgs divu procesoru arhitektūrai. Ir iespējams tādu kompinokomplektēt, bet vairums mājas lietotāju pārsvarā cenas dēļ izvēlas viena procesora risinājumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrlobber Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Es' date=' protams, rēķinos ar PCI express slotu nepieciešamību. Tā kā mātesplate būs jāpēta Xeon un Opteron lauciņā, bet ir arī "lēti serveri". [img']http://www.boot.lv/forums/public/style_emoticons/default/icon_wink.gif[/img] Manuprāt, pēc pāris gadiem būs cerība sakrāmēt tādu dzelzi par cenu <=1200 Ls. Šis jautājums ir līdzīgs divu procesoru arhitektūrai. Ir iespējams tādu kompinokomplektēt, bet vairums mājas lietotāju pārsvarā cenas dēļ izvēlas viena procesora risinājumu. Pagaidām no PCI-Express vēl nav nekāda labuma... kur nu labuma, ja vēl tirgū nav produktu, kas to izmanto. Pēc pāris gadiem, protams, situācija varētu būt pavisam pavisam citādāka. 2-procesoru sistēmas mājām parasti nozīmē zvirbuļa šaušanu ar lielgabalu, it sevišķi, ja cilvēks spēlē spēles, kuras lielākoties 2 procesoru spēku izmantot neprot, tādējādi 2 procesoru sistēma (Xeon, Opteron) spēlēs būs lēnāka par attiecīgi Prescott vai AMD64 FX sistēmām. Tikai, ja vismaz pusprofesionāli nodarbojas ar grafiku un tamlīdzīgām lietām, ir jēga būvēt sev 2 procesoru sistēmu, ievērojot arī tos līdzekļus, ko par to būtu jāizdod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 30, 2004 Author Share Jūnijs 30, 2004 ...Tā kā mātesplate būs jāpēta Xeon un Opteron lauciņā, bet ir arī "lēti serveri"... Neesmu dzirdējis par serveru risinājumiem ar PCI-Ex un domāju ka tuvākajā 5-gadē (nu varbūt 2-gadē) arī nedzirdēšu. ...2-procesoru sistēmas mājām parasti nozīmē zvirbuļa šaušanu ar lielgabalu, it sevišķi, ja cilvēks spēlē spēles, kuras lielākoties 2 procesoru spēku izmantot neprot... Pilnīgi pareizi. AFAIK vienīgās spēles kas saprot vairākus procesorus ir Quake 2/3. Grafiskie softi arī reti kurš saprot tādu lietu. IMHO divprocesoru sistēmas ir jēdzīgas programmēšanai (un uzreiz paralēlai debugošanai) vai arī kaut kādām simulācijām/paralēliem aprēķiniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Mans domu gājiens ir šāds: 1) ja cilvēks var iegādāties kompis par 1000 Ls, tad viņam ir stabili ienākumi 2) ja viņam ir stabili ienākumi, tad viņš strādā (vai kaut ko dara) 3) ja viņš kaut ko dara, tad viņš nav dīkdienis 4) ja viņš nav dīkdienis, tad spēles paspēlē pa retam 5) ja spēles paspēlē reizēm, tad kompis nodarbojas ar nopietnu skaitļošanu 6) ja kompis nodarbojas ar nopietnu skaitļošanu, tad divus pročus var lietot. Piemērs: uz vienas kastes db serverītis un klients. Optimāli gan ar p4HT, gan ar jebkuru 2 proču sistēmu. Piemērs #2: ja vēl pats programmē, pastāv iespējas savos softos ielikt daudzprocesoru atbalstu. Protams, priekš viena proča kodēt ir vieglāk. Izteikšu drosmīgi prognozi: domāju, ka gadu 2-3 laikā nopietnu ātrdarbības pieaugumu varēs iegūt, audzējot CPU skaitu, nevis skrienot pakaļ MHz. Es arī tikai tagad, pabeidzis semestri, mazliet pieķēros Deus Ex2. Kad nākamā reize būs, nezinu. Varbūt ap jauno gadu. Bet videokarti ieliku salīdzinoši normālu. Kādu gadu mainīt nevajadzēs. (iepriekšējā kalpoja no 1998.JAN-2004.JAN). Pie sekmīgi izplānotas datora slodzes nav obligāti jāņem divi vismodernākie proči duālajā sistēmā. Var ņemt arī gana vecus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrlobber Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Mans domu gājiens ir šāds:1) ja cilvēks var iegādāties kompis par 1000 Ls' date=' tad viņam ir stabili ienākumi 2) ja viņam ir stabili ienākumi, tad viņš strādā (vai kaut ko dara) 3) ja viņš kaut ko dara, tad viņš nav dīkdienis 4) ja viņš nav dīkdienis, tad spēles paspēlē pa retam 5) ja spēles paspēlē reizēm, tad kompis nodarbojas ar nopietnu skaitļošanu 6) ja kompis nodarbojas ar nopietnu skaitļošanu, tad divus pročus var lietot. Piemērs: uz vienas kastes db serverītis un klients. Optimāli gan ar p4HT, gan ar jebkuru 2 proču sistēmu. Piemērs #2: ja vēl pats programmē, pastāv iespējas savos softos ielikt daudzprocesoru atbalstu. Protams, priekš viena proča kodēt ir vieglāk. Izteikšu drosmīgi prognozi: domāju, ka gadu 2-3 laikā nopietnu ātrdarbības pieaugumu varēs iegūt, audzējot CPU skaitu, nevis skrienot pakaļ MHz. Es arī tikai tagad, pabeidzis semestri, mazliet pieķēros Deus Ex2. Kad nākamā reize būs, nezinu. Varbūt ap jauno gadu. Bet videokarti ieliku salīdzinoši normālu. Kādu gadu mainīt nevajadzēs. (iepriekšējā kalpoja no 1998.JAN-2004.JAN). Pie sekmīgi izplānotas datora slodzes nav obligāti jāņem divi vismodernākie proči duālajā sistēmā. Var ņemt arī gana vecus. Neņem ļaunā, bet tavu drosmīgo prognozi principā jau pirms vairāk kā mēneša par savu stratēģiju ir izvēlējies Intel (t.s. dual core cpu) Tava loģisko secinājumu virkne izskatās pietiekami labi, izņemot 5) punktu, kura loģisko saikni starp "ja" un "tad" atļaušos apšaubīt. Tas, ka cilvēks nespēlē spēles, nebūt nenozīmē, ka dators nodarbojas ar "nopietnu skaitļošanu". Vispirms gan, protams, būtu jādefinē, ko nozīmē "nopietna skaitļošana". Jebkāds skaitļošanas uzdevums, kas ir galvenokārt atkarīgs no procesora jaudas un prot izmantot vairāku procesoru atbalstu vienlaicīgi, labāk strādās divprocesoru nekā vienprocesora sistēmā (kaut vai tas pats dambretes partijas galotņu aprēķins). Savukārt datorspēles kā viens no skaitļošanas uzdevumiem, kas, uzdrošināšos apgalvot, ir viens no resursus prasīgākajiem un visbiežāk izmantotajiem mājas datora uzdevumiem, ir krietni atkarīgas arī, piemēram, no videokartes jaudas. Starp citu, par interesantām tendencēm runājot, Xtremesystems.org forumos pamanīju ideju, ka, tā kā jaunie grafiskie procesori (NV40, R420) ir tik ātri, drīzumā varētu parādīties pielietojumi, kad lietotāji lieko GPU jaudu varēs izmantot, lai intensīvos aprēķinos palīdzētu parastajam procesoram. Tas varētu izrādīties visai efektīvi, jo, atšķirībā no CPU, GPU ir pilnībā programmējami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Neņem ļaunā' date=' bet tavu drosmīgo prognozi principā jau pirms vairāk kā mēneša par savu stratēģiju ir izvēlējies Intel (t.s. [i']dual core cpu[/i]) Šī intela dual core risinājuma agrākais nosaukums bija Tejas, kurš paguva pat nokancelēties. Intuitīvi dual core ir loģisks hyperthreading turpinājums, bet ne par to ir stāsts... Es domāju reālu divprocesoru sistēmu, piem., to pašu 2xdual core = 4 core Kad krāmēju savu dzelzi, kā opciju izskatīju dual amd athlon mp, bet kaut kā nepatika piedāvājums(fsb tiek šārots uz abiem pročiem). Savukārt opteroni bija padārgi, pagāni. Rezultātā kompromisu atradu iekš p4 ar HT (ļoti lēti priekš tādas idejas). Daudzprocesoru mājas kompju ideja kādreiz dzima ar BeOS parādīšanos, bet, izskatās, ka dažus gadus par ātru. Tagad ir labs brīdis. Cilvēkiem gribas jaudu, bet MHz skrējiens pēdējos gados ir kaut kā piebremzējies. Sāk rādīties tehnoloģiskās problēmas. Cik tad ir tādu 100% secīgi pildāmu uzdevumu, ko nevarētu saskaldīt gabalos? Tava loģisko secinājumu virkne izskatās pietiekami labi' date=' izņemot 5) punktu, kura loģisko saikni starp "ja" un "tad" atļaušos apšaubīt. Tas, ka cilvēks nespēlē spēles, nebūt nenozīmē, ka dators nodarbojas ar "nopietnu skaitļošanu". Vispirms gan, protams, būtu jādefinē, ko nozīmē "nopietna skaitļošana". Jebkāds skaitļošanas uzdevums, kas ir galvenokārt atkarīgs no procesora jaudas un prot izmantot vairāku procesoru atbalstu vienlaicīgi, labāk strādās divprocesoru nekā vienprocesora sistēmā (kaut vai tas pats dambretes partijas galotņu aprēķins). Savukārt datorspēles kā viens no skaitļošanas uzdevumiem, kas, uzdrošināšos apgalvot, ir viens no resursus prasīgākajiem un visbiežāk izmantotajiem mājas datora uzdevumiem, ir krietni atkarīgas arī, piemēram, no videokartes jaudas. Starp citu, par interesantām tendencēm runājot, Xtremesystems.org forumos pamanīju ideju, ka, tā kā jaunie grafiskie procesori (NV40, R420) ir tik ātri, drīzumā varētu parādīties pielietojumi, kad lietotāji lieko GPU jaudu varēs izmantot, lai intensīvos aprēķinos palīdzētu parastajam procesoram. Tas varētu izrādīties visai efektīvi, jo, atšķirībā no CPU, GPU ir pilnībā programmējami.[/quote'] Ar nopietnu skaitļošanu es biju domājis skaitļošanu nopietnos nolūkos. Piemērs: a) nopietna skaitļošana: wordā rakstu vēstuli draugam B) nenopietna skaitļošana: rakstu spama vēstuli Spēlēs līdz HT parādīšanos varētu tikt rupji nodalīti divi procesi: speles loģika un attēla veidošana. Protams, tas paliek uz autoru sirdsapziņas. P.S. Pirms kāda pusgada atradu SDK priekš tolaik jaunajām Nvidia's kartēm, kas ļauj izmantot GPU skaitļošanā. Pie tam flopu tam GPU ir ievērojami vairāk nekā tam pašam P4. Ja PCI express pieļaus normālu divvirzienu komunikāciju, tad dual nvidia vēl kādu oracle serveri griezīs P.P.S. Semestris beidzies. Būs jāatsāk darbs pie dambretes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
josi Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Šī intela dual core risinājuma agrākais nosaukums bija Tejas' date=' kurš paguva pat nokancelēties. Intuitīvi dual core ir loģisks hyperthreading turpinājums, bet ne par to ir stāsts... Es domāju reālu divprocesoru sistēmu, piem., to pašu 2xdual core = 4 core [img']http://www.boot.lv/forums/public/style_emoticons/default/icon_wink.gif[/img] Tejas nekad nav ticis plānots kā dual-core CPU. Tad vēl Intel bija apsēsts ar savu "megahurtz madness":) un plānoja to kā vienkāršu ātru procesoru, kura frekvence sākots ar ~4.5GHz. Tikai nesen, kad Intel saprata ka pāreja uz smalkākiem tehnoloģiskajiem procesiem nenodrošina adekvātu ātrdarbības pieaugumu, toties nodrošina neadekvātu enerģijas patēriņu, tiem nācās strauji mainīt virzienu uz dual-core CPU. Kad krāmēju savu dzelzi' date=' kā opciju izskatīju dual amd athlon mp, bet kaut kā nepatika piedāvājums(fsb tiek šārots uz abiem pročiem). Savukārt opteroni bija padārgi, pagāni. Rezultātā kompromisu atradu iekš p4 ar HT (ļoti lēti priekš tādas idejas). [/quote'] Athlon MP katram CPU ir sava point-to-point bus, nekas tur netiek šārots. Šārotās FSB vienmēr ir bijušas Intel risinājumus, tas arī ir viens no to galvenajiem trūkumiem normālai sistēmas skalēšanai virs 4 CPU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 30, 2004 Share Jūnijs 30, 2004 Tejas nekad nav ticis plānots kā dual-core CPU. Tad vēl Intel bija apsēsts ar savu "megahurtz madness":) un plānoja to kā vienkāršu ātru procesoru' date=' kura frekvence sākots ar ~4.5GHz. Tikai nesen, kad Intel saprata ka pāreja uz smalkākiem tehnoloģiskajiem procesiem nenodrošina adekvātu ātrdarbības pieaugumu, todies nodrošina neadekvātu enerģijas patēriņu, tiem nācās strauji mainīt virzienu uz dual-core CPU.[/quote']Nu, par tejas es pirmo reizi padzirdēju pirms gadiem diviem. Tolaik nopratu, ka tas būs dual core, tiesa, ar augstiem MHz. varbūt būšu ieklīdis kādā baumu lapā... Strauji virzienu nomainīt nevar nevar. Tas dual core jau bija sen ieplānots. Varbūt tikai tagad intels izšķīrās par to oficiāli paziņot? Jā, bet tas karstums kļūst par nopietnu problēmu... P.S. Tejas - dual core? Apparently a total of 10 Tejas samples have been shipped out to various friends of Intel, all running at 2.8GHz. What's also interesting to note is that our sources have informed us that at 2.8GHz Tejas uses around 150W of power - about 50% more than Prescott at the same clock speed. Given that Tejas is still a 90nm part, it would be unlikely that the additional power consumption would be due to a larger cache as that would make the die huge and isn't Intel's style to increase cache size without shrinking the die further. If the power figures we've been given are indeed correct, one possible explanation would be that Tejas is indeed some variation of a multicore CPU. While it is unlikely that Tejas includes two discrete Prescott cores on die, there is a chance that the two cores (if they exist) could be sharing data caches and maybe other units. A multicore Tejas would explain the jump in power consumption, and it is in line with Intel's strategy although it does seem sooner than expected. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!