Jump to content

OBD2 kabelis


juris2
 Share

Recommended Posts

Vienalga, pietiek. Ir gan viens, gan otrs īpašumā , kļūdas lasa un nomet abi visiem diviem autiņiem, viens tik jāslēdz PC klāt, otram pietiek ar Android aplikāciju.

Bet ja nopietnāk, tad ar šādu jautājumu labāk griezties sava auto specializētajā forumā, neaizmirstot pieminēt marku, modeli, gadu, motoru.

Link to comment
Share on other sites

Nu nav gan īsti vienalga. Tie skeneri un kabeļi ir tikpat dažādi. Būtībā - jo lētāks, jo sūdīgāks. Tomēr no svara arī kas par auto, ko īsti vēlamies, utt. Lētākie OSB tūļi maz ko redz, neļauj dzēst kļūdas. Jāsāk ar to ka tiešām - meklējam forumus par attiecīgo marku, un gūstam info tur.

 

Autors varētu pateikt, kas par auto.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , Insekc teica:

Ja gribi tikai apskatīties kļūdas, tad OBDII -> Bluetooth adapteris. Vari lasīt un dzēst kļūdas ar laptopu vai mobilo tālruni. Maksā daži EUR.

Es reiz mēģināju. Nu ok, tiku klāt motora vadības bloka kļūdām, nodzēsu. Un ko tālāk? ABS vadības bloka (un pāris desmitu citu vadības bloku) kļūdas ar viņu nevarēja ne redzēt, ne nodzēst.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , binary teica:

ABS vadības bloka kļūdas ar viņu nevarēja ne redzēt, ne nodzēst.

Tieši tā, kā jau iepriekš rakstīju, ja gribi gar ABS un Airbag grābstīties, tev būs vairāk naudiņas izdot un kādu LAUNCH vai kādu uz automarku specializētu verķi pirkt. Ne ar vienu lētuci klāt netiksi. Nu VAG grupa tur jau cits stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 39 minūtēm , binary teica:

Nu ok, tiku klāt motora vadības bloka kļūdām, nodzēsu. Un ko tālāk?

Piekrītu. Pareizs jautājums - ko tālāk?

Tālak jāsaprot Kāpēc tās kļūdas.Ar kļūdu dzēšanu auto nelabo. Tā ka ja nav dziļākas sajēgas par to visu, tad šitie ODB tādas spīdigas bling blang spēlmantiņas, paskatījās padzēsa un viss. Nekas jau nemainās.

 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , Insekc teica:

Tieši tā, kā jau iepriekš rakstīju, ja gribi gar ABS un Airbag grābstīties

ODB-II ir minumums ko autoražtājiem ir jānodrošina atvērtā veidā, lai jūzers vulgaris un citi rezerves daļu ražotāji var piekļūt un lietot.

ABS/Airbag droši vien tur nav iekļauti, tapēc ka jūzerim vulgaris tur nav ko līst, sadomās vēl dzēst ABS vai Airbag kļūdas un pārdot auto kaimiņam vai palaist sievasmāti izbraucienā. Tamdēļ tas viss ir 'aizvērts' un nesertificētam servisam nemaz tos tūļus nepārdod (nu vai atfiltrē ar milzīgu cenu). Nu ja nu vienīgi kriesie ražotāji atkož un tirgo.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

13.02.2023. , 17:15, juris2 teica:

Mašīnai vēlos nopirkt OBD2, lai nolasītu kļūdas. Ir OBD2 kabeļi un OBD2 skeneri. Ko lai izvēlas? Varbūt pietiek ar OBD2 uz USB?

Vispirms uzraksti ,kas tev par auto,jopcik☝️

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Murlo teica:

Man jautājums kā nokautu turbīnu vai cauru airbag var salabot ar dīlerservisa līmeņa OBD2 ierīci?

Man jautājums, kāpēc tik muļķīgs jautājums? Vai kāds saka ka to var izdarīt?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Murlo teica:

Man jautājums kā nokautu turbīnu vai cauru airbag var salabot ar dīlerservisa līmeņa OBD2 ierīci?

Airbagu var nomanīt vai aizstāt ar ~2 Ohm rezistoru, bet vienmēr ar to vēl nepietiek. Dažiem auto būs jānodzēš kļūda un dažiem būs arī jānomaina Airbag kompis (man tā bija ar Voyager), jo dažreiz izšaujot airbagu kaut kas kompī arī notiek.

Link to comment
Share on other sites

Ja gribās pirkt universālo kabeli, kas lasa daudz mašīnas liels cipars ir jānoliek. Bet pēc mašīnas firmas var piemeklēt kabeli ap 50-100 un tad ir jautājums, kur to oriģinālo softu dabūt, bet arī tas ir risināms jautājums. Vajag tik rakt! Un galvenais jau pēc tām, zinot kodus izpīpēt, kāpēc radās un galvenais kādā secībā, jo dažreiz viena kļūda izsauc reakciju bloku sērijā, var sākt mainīt to kas normāli strādā! ;( Ja nav normāls "tulks"tiem kodiem, tad paši kodi tikai rāda virzienu kur rakt.

Jā OBD kodiem mēdz būt iekšējie firmas apakškodi, kas labāk tulko rezultātu, ko var nolasīt ar orģinālo softu, piemēram Jaguar un Volvo

Link to comment
Share on other sites

Tu ilgi domāji vai forumā cālis.lv izlasīji

Arī pro līmeņa diagnostika nepateiks, kas par vainu un pietiek pilnīgi ar prastu obd, kas parāda sensoru rādītājus, ja masa nav aizgājusi zemē.

Pārējie gadījumi voltmetrs, kontrollampoņa, osciloskops, jo bojājumi ir tādi paši, kā visu elektroniku apsegt ar slapju grīdas lupatu

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

O specs runā, nu davai stāsti, kā tu ar oscilogrāfu mašīnu labosi

Strapcitu, ja tev ir oscilogrāfs, nahuij tev voltametru vēl vajag, vai lietot nemāki?

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , jema teica:

O specs runā, nu davai stāsti, kā tu ar oscilogrāfu mašīnu labosi

CAN signāla stabilitāti, bojātu sadales vai kloķvārpstas skriemeli (visus holla sensorus), detonācijas sensorus, aizdedzes sveču uzlādi tikai ar oscilogrāfu redzēsi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , _dunduks_ teica:

CAN signāla stabilitāti, bojātu sadales vai kloķvārpstas skriemeli (visus holla sensorus), detonācijas sensorus, aizdedzes sveču uzlādi tikai ar oscilogrāfu redzēsi.

aha un softs to nerāda, no kuras alas izlīdi draugs?

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , jema teica:

aha un softs to nerāda,

Nē, mans softs (vcds) to nerāda gan. Softs nerāda signāla augstumu. Softs arī nerāda, kas noslāpē motoru (aizdedze vai degviela).

Link to comment
Share on other sites

Tu esi lietas kursā, ka katrai firmai ir savs softs, kas tomēr kaut ko māk rādīt, vai ienāci gudri padirst? Blats kur jūs tādus specus ražo. palīgskolās?

Man māte teica ar īstiem speciem nelecies, tu jau nezini kurš mudaks, viņam diplomu ir nopircis!

 

Link to comment
Share on other sites

Nu tad, lai nebūtu plika padiršana, pamāci mani, palīgskolas specu ar kastīšu locītāja diplomu, kādu softu man vajag izmantot?

Link to comment
Share on other sites

Tas jau no tava auto ir atkarīgs, vai pērc Delfi pa štuku vai lauztos variantus!

Link to comment
Share on other sites

Ko jūs te plēšas? Viss atkarīgs no zināšanām..

Ja tās ir labas un pacietības meklēt pietiek, tad visur var galā tikt arī ar multimetru, oscīli, utt.

Bet daudz vienkāršāk ir pieslēgt vnk kādu gudru diagnostiku, un tādā veidā konstatēt nebūšanas savā rumakā.

Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Kreisajiem delfi ds150e nevajadzētu būt nevainas. 

Pats kopš 2016 gada lietoju identisku ķīnas kasti, pēc 7 gadi tikai izbeidzās nesaprotamā veidā, būs jāiegādājas jauna.

Bet 50e un darbojamies tālāk..

Protams jārēķinās ar regulāru softa laužšanu utt.

Bet varēju izdarīt visu kas bija pašam vajadzīgs, sprauslas piekodēju, dpf varēju izdedzināt, sūkņa spiedienus redzēju, katra devēja vērtību varēju apskatīt, servisa intervālus varēju nodzēst.

Ar zilo ķīnas obd pa pāris eirikiem NEKO no tā visa nevar izdarīt.

Link to comment
Share on other sites

13.02.2023. , 18:36, Stasss teica:

Būtībā - jo lētāks, jo sūdīgāks.

Iespējams, bet man ir pāris gabali caur BT pa kādiem 3 $ un pamatlietas - nolasīt un nodzēst kļudas Subērim dara labi. Biju aizdevis čomam ar dīzeļa Avensi, arī viss bija labi. Šis izdomāja pasūtīt kaut kādu dārgāku pa 9$, to iespraužot tai toyotā, kvēlsveces vairs neslēdzas iekšā. :D 

Nekādus krutākus man nevajag - ja izmet kļūdu, uztaisu screenšotu un aizsūtu savam servismenim. Ja jamais dod zaļo gaismu, tad nodzēšu un ja atkal parādās, aizbraucu uz servisu, tur viņi pieslēdzas ar kārtīgu verķi un ņemās.

 

P.S. Vispār tādu pirku, jo pirms dažiem gadiem viens ABS devējs čakarējās ziemā un kad sadzina sniegu, meta kļūdu un tad lai nodzēstu, nopirku - ar Check engine nevarēja normāli pagāzt - kaut kādā avārijas režimā auto darbojās.

 

Šitāds ar Torque appu uz Andrīša ir.

 

690cc5314d4dbf8b918c0b208506dd3b3cf414ed

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Racer teica:

Iespējams, bet man ir pāris gabali caur BT pa kādiem 3 $ un pamatlietas - nolasīt un nodzēst kļudas

Jā, ir tā.

Man kaut kā nav sanācis tos lētos normālus iepirkt. Vienmēr neiet.

Par Delphi par 50Eur. Būtībā par to cenu nekā labāka universāla nav.. :good:

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , _dunduks_ teica:

Nē, mans softs (vcds) to nerāda gan.

A man, a man, ... a man vag coms pilnībā atteicās slēgties pie jebkura moduļa, kad ABS vadības bloks izbeidzās (vecais labais Bosch 5.3 bija apslimis ar tipisko kaiti; par laimi izdevās pašrocīgi izārstēt).

pirms 1 stundas , Racer teica:

Šitāds ar Torque appu uz Andrīša ir.

Man šitāds mācēja runāties tikai ar motora vadības bloku… Nu līdzīgs - tika tirgots kā V1.5, nevis V2.1.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , binary teica:

Man šitāds mācēja runāties tikai ar motora vadības bloku…

Hvz, moš subērim vienkāršāk. Man kļūdas par ABS, kārbu utt. ir nolasījis savulaik. Dažkārt tāpat paspēlējos - paskatos parametrus. Kad iedod mizā no vietas, tad momentāno patēriņu borta kompis tik līdz 50 rāda, caur šito varēja 123 ieraudzīt. :D 

Link to comment
Share on other sites

Viss ir atkarīgs, kāda mašīna. Lētie ķīnas puļķi kaut kam ies, kaut kam neies. Normāls diagnostikas aparāts maksās, droši vien par pieejamāku ciparu jāskatās uz kādu no ķīnas kloniem kādam no kabeļiem. Piemēram, VAG auto jāskatās uz VCDS klonu. Nepirksi jau pa vairākiem simtiem vai pat tūkstošiem diagnostikas ierīci, lai nodzēstu ABS kļūdu 2x gadā. VCDS kloni ķīniešiem ir diezgan labi.

Vecam Audi/VW var izlīst ar parastu k-līnijas kabeli ar FTDI vai CH340 čipu pa +-5€.

Viss atkarīgs, kam vajag. Mazie zilie puļķi kaut kam ies, kaut kam neies. Iespējas kaut kādas būs, kaut kādas nebūs. Vairāk nebūs nekā būs. Bet ja ar to pietiek, tad labi.

Labots - kellerman
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Biedri, padalieties, kur Latvijā pirkt kļūdu nolasītāju. (Auto VW Touran 1.4 2010 vai 2011.)

Braucot šodien iedegās katalizatora lampiņa, kad uzgāzēju arī EPC. Būs jāved uz servisu, lai skatās, bet pie viena nopirkšu arī sev kļūdu lasītāju. 

Link to comment
Share on other sites

Gribēju jau rakstīt, lai meklē audi-style.lv, tur viens tirgoja, bet izskatās, ka tam forumam tagad grūti laiki pienākuši. Jau kopš 2. novembra nevienu notifikāciju no turienes neesmu saņēmis.

Link to comment
Share on other sites

Ko labāk pirkt - lēto ar bluetooth vai atsevišķu iekārtu ar ekrānu? Pašam otrs variants pēc skata patīk labāk. 

Link to comment
Share on other sites

Priekš VAG grupas (Audi, VW un kas tur vēl) es laikam skatītos uz VCDS-veidīgajiem. Bet nu varbūt tāpēc, ka ar citiem neesmu lāgā saskāries. Ir viens "universālais" bluetooth verķis priekš telefona, bet nu ar to pieredze drausmīga - reāli var tikai motora kļūdu kodus redzēt/nodzēst un ar torque paskatīties kaut kādus real-time datus no motora.

 

Man pašam ir "kreisais" VAG-COM 409.1 KKL, savulaik pirkts par 5.50 GBP (+ shipping), savulaik tika lietots ar 2000. un 2005. gadu Audi A4 un kaut kādu mazliet jaunāku VW Sharan. Slēdzams pie laptopa, pēc kļūdu noskenēšanas reportu parasti pieglabāju txt failā, pēc tam nākāmas skenēšanas reportu varēja salīdzināt ar iepriekšējo un tā redzēt, kādas kļūdas nākušas klāt (pat tad, kad šķiet, ka viss ir kārtībā, var būt desmitiem kļūdu). Bet nu ar to kabeli un veco softu nevarēja, piemēram, sakonfigurēt pagriezienu rādītāja darbību. Vai ar kaut kādiem universālajiem kabeļiem tādus sīkumus var izdarīt? Nav ne jausmas. Bet ar jaunākiem (un dārgākiem) VCDS-veidīgajiem to var.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , binary teica:

Gribēju jau rakstīt, lai meklē audi-style.lv, tur viens tirgoja, bet izskatās, ka tam forumam tagad grūti laiki pienākuši. Jau kopš 2. novembra nevienu notifikāciju no turienes neesmu saņēmis.

Pirms daudz gadiem styl'a vcds neemu no VAL, kabeli, 30eiro tolaik bija, viss darbojaas ka naakas. Ja nu kas kontakti ir.

Jelgava viens tirgo ari dazadus variantus, ir kas nesen iegadaja, kas pa veidu nezinu, pats sev domaju ari panemt, konektejas ar zilzobi, cena biju kautkadi 50eiro

Kautkad esmu nemis ari no Kinas, bet tur ej sazin, kas darbosien normali, kas ne, tad labak panem te un zin, ka darbosies un nebus problemu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , binary teica:

Priekš VAG grupas (Audi, VW un kas tur vēl) es laikam skatītos uz VCDS-veidīgajiem. Bet nu varbūt tāpēc, ka ar citiem neesmu lāgā saskāries. Ir viens "universālais" bluetooth verķis priekš telefona, bet nu ar to pieredze drausmīga - reāli var tikai motora kļūdu kodus redzēt/nodzēst un ar torque paskatīties kaut kādus real-time datus no motora.

 

Man pašam ir "kreisais" VAG-COM 409.1 KKL, savulaik pirkts par 5.50 GBP (+ shipping), savulaik tika lietots ar 2000. un 2005. gadu Audi A4 un kaut kādu mazliet jaunāku VW Sharan. Slēdzams pie laptopa, pēc kļūdu noskenēšanas reportu parasti pieglabāju txt failā, pēc tam nākāmas skenēšanas reportu varēja salīdzināt ar iepriekšējo un tā redzēt, kādas kļūdas nākušas klāt (pat tad, kad šķiet, ka viss ir kārtībā, var būt desmitiem kļūdu). Bet nu ar to kabeli un veco softu nevarēja, piemēram, sakonfigurēt pagriezienu rādītāja darbību. Vai ar kaut kādiem universālajiem kabeļiem tādus sīkumus var izdarīt? Nav ne jausmas. Bet ar jaunākiem (un dārgākiem) VCDS-veidīgajiem to var.

 

Man šis strādā ļoti labi,ar MK5 VW.

Pat uz windows 10 iet.

 

image.png.f8f7de8ad0a18bc86c9d3ec935c7aaa0.png 

Link to comment
Share on other sites

Kāda VCDS versija ir ar šo vadu komplektā? Vai darbojas ar jaunāko lejupielādēto no oficiālās lapas?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...