Jump to content

Motorollers


ivo
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , ivo teica:

Neesmu nekad tādus nosaukumus dzirdējis. Ņemšu lietotu bet pazīstamu ražotāju - Yamaha, Honda u.c.

 

Pirms 2 minūtēm , ivo teica:

Transalpu

Honda

 

Pirms 2 minūtēm , ivo teica:

Tenere

Yamaha 

😁

Link to comment
Share on other sites

100debija

Pardon, aizmirsu pieminēt, ka visi 3 uzskaitītie cienījami japāņi.

 

Budžetā nekas no šīs vai pat iepriekšējās desmitgades nesanāks, bet ja uzturēts nenojāts eksemplārs kam veiktas regulāras apkopes tad problēmām nevajadzētu būt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , 100debija teica:

Pardon, aizmirsu pieminēt, ka visi 3 uzskaitītie cienījami japāņi.

Sorry, nepaskatījos, tie izrādās ir touring moči, tajos pagaidām neorientējos un nav doma par tādu. 2k budžets bija domāts 125 rollerim.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
1 stundu atpakaļ, alusbundza teica:

mans sapnis ....

Nu moči kā moči. Sapnis drīzāk varētu būt kāds Ducatti vai BMW

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 49 minūtēm , ivo teica:

Nu moči kā moči

nehuja, Transalps ir skaistulis, tavi nosauktie mani neuzrunā

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Šitam daiktam vajag A kategoriju, vai pietiek ar B?

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , jema teica:

vajag A kategoriju, vai pietiek ar B?

Pietiek ar B

Link to comment
Share on other sites

26.01.2023. , 21:44, kaads teica:

cik 💰 ?

Nav jau baigi ko slēpt, par 2k vienojāmies. Jauns no veikala maksā 3,8k.

Ar šo man nāksies kārtīgi padarboties - bremžu kluči priekšā un aizmugurē, filtri, eļļas, svece, variatora siksna, vārstu regulēšana, antifrīzs utt.

Noņēmu plastmasas (tas vien jau ir čakarīgs pasākums), būs nedaudz siltāks laiks, tad aizdzīšu uz moiku, jo netīrs pamatīgi.

Pašlaik veidojumu rezerves daļu pasūtījumu no https://www.easyparts.nl/

Link to comment
Share on other sites

Un kā cenas detaļām šim brīnumam? Kādreiz arī par tādu biju domājis, bet atmetu ar roku.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

Ar šo man nāksies kārtīgi padarboties - bremžu kluči priekšā un aizmugurē, filtri, eļļas, svece, variatora siksna, vārstu regulēšana, antifrīzs

Ziemas riepas esi piemirsis. 😀 Lai labi ripo! vienkārši intereses pēc - ABS šādiem arī ir?

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, jema teica:

cenas detaļām

pašlaik vācu grozu iekš easyparts.nl, kopā ap 150 eur savāksies. Nekas traks it kā nav, vismaz tām daļām, kas skaitās kā rashodņiki. Visādas skrūves un plastmasas klipšus, ar ko sastiprina detaļas, gan daudz lētāk sanāk Ali pasūtīt.

Pirms 6 minūtēm , Daiļais teica:

ABS šādiem arī ir?

konkrētajam modelim ir

Labots - ivo
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

26.01.2023. , 17:23, ivo teica:

Nobraukums paliels - 24k

Nu tas principā arī 125nieka resurss... ja 50niekam rēķinam maz 12-15k km... tad 24k km ir tuvu resursam 125niekam...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Šodien krenķis ar rolleri Sym Mio , meita aizbrauca uz skolu, viss ok. Kad taisijās braukt mājās, nevarēja palaist, spiežot pogu klusums. Klasesbiedrs pielaida ar kājas starteri, atbrauca līdz mājām, it kā viss ok. Pie mājas noslapēja, un uzreiz ar pogu palaida. Nolika rolleri. Pēc kādas stundas rolleris nebija pielaižams, atkal spiežot pogu - klusums . Ar kāju palaist nevar-  trūkst spēka. Es ar kāju pielaidu, tuvās tālās gaismas deg, bet nedeg pagriezieni, neiet taure un nerāda,. cik benzīna bākā. Nobraucot 15.km arī uzreiz pēc noslāpēšanas ar pogu palaist nevar. Kur meklēt problēmu? Mērīju aķi, rāda 14V un pie iedarbināta pat 17V. 

Labots - Maris77
Link to comment
Share on other sites

Zvani vadus.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Varu tikai minēt - masas vads kaut kur noplīsis, pārāk daudz lietas pēkšņi sākušas nestrādāt.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , Maris77 teica:

Mērīju aķi, rāda 14V un pie iedarbināta pat 17V. 

Kaut kādi dīvaini tev tie volti.

Pie neiedarbināta vairāk par 13 voltiem nevajadzēja būt, un pie iedarbināta 17 arī ir perebors..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Stasss teica:

Kaut kādi dīvaini tev tie volti.

Pie neiedarbināta vairāk par 13 voltiem nevajadzēja būt, un pie iedarbināta 17 arī ir perebors..

Man mašīnai līdzīgu mistiku rādīja, tad aķis bija beigts. Varbūt tomēr aķis? 

Link to comment
Share on other sites

Nu diez vai beigts aķis rādīs 14 voltus.

Tev ar to multimetru viss kārtībā?

 

Drīzāk kā jau teica, var vainu meklēt masas vados.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Stasss teica:

Pie neiedarbināta vairāk par 13 voltiem nevajadzēja būt, un pie iedarbināta 17 arī ir perebors..

Ģenerātora sprieguma regulātors nosprādzis. Āķi lādē ar 17v, tāpēc arī parāda 14.  Pasties vai aķis jau nav uzpūties.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Beigās izrādās nevis masas vadā , bet plusa vadā nebija savienojuma. Tagad viss ok. Arī pagriezieni iet un viss pārējais. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , Stasss teica:

kārtībā savest?

Kā tur skanēja viens no svarīgākajiem mehāniķu likumiem? Nekad neaiztiec to, kas darbojas :D

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , ivo teica:

neaiztiec to, kas darbojas

 

Darboties darbojas, bet ne korekti. Nomainīt nenāktu par sliktu, kaut vai uz ķīniešu no AliExpress, maksā kapeikas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Maris77 teica:

atrodas

 

Bez nojausmas, kur atrdodas, bet apmēram tāda tā detaļa izskatās.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
(labots)

Pacelšu tēmu.

Tā nu ir sanācis (kas to būtu domājis?!), ka vakar pilnīgi nejauši :D pirmajā piegājienā (pats brīnos, kā :D) izdevās nokārtot eksāmenu un tikt pie A kategorijas. Nu un tagad sākas nākamie sūdi - jādomā par rollera nomaiņu pret mocīti. Citādi laikam nebija jēga tērēt laiku un līdzekļus (jāpiebilst, ne mazus).

Plānoju braukt pilsēta + autoceļi, tāli gabali pagaidām nav plānā, arī bezceļi nav plānā. Tāpēc skatos ielas moču virzienā, kubatūra +/- 600-800 (neesmu jaunietis un lidot neplānoju). Cenu diapazons ap 4-5k. Esmu liela auguma svarīga persona (185/110) . Vairāk uzrunātu t.s. zemo apgriezienu dzinēji.
Labprāt uzklausīšu ieteikumus un piedāvājumus, kā arī idejas kur un ko skatīties un kā neiegrābties.
Ko sakiet par Moto inn kantori? Atsauksmes?

Paldies!

p.s. viens variants, par ko domāju ir Honda NC750X (nē, automāts nemulsina ;)). Otrs variants - kaut kas no BMW, kāds 850, piemēram. Vēl, redzu, ka labās cenās ir jauni ķīniešu dampīši, kas (cik dzirdēts) nemaz neesot tik sūdīgi. Bet nu vairāk tā kā skatos uz zināmiem zīmoliem.

Labots - ivo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu nez, mocītim arī pēc kaut kā jāizskatās : D  tā honada izskatās dīvaini, vismaz priekš  manis.

Man patīk yamaha v max :D ok tas pa lielu tavā gadījumā, bračkam ir šāds ( lv mazs piedāvājums - bet maksāja ar apm. to tavu budžetu). stilīgs aparāts ar gaisa dzessi un 740cm3

 

DSC-0356.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , osscar teica:

pēc kaut kā jāizskatās

Nu tas, kā saka, "na ļubitelja". Mani piemēram tas Moto Guzzi Tavā bildē dizainiski nu nemaz neuzrunā.

Link to comment
Share on other sites

1200-1250 Bandīts? 600-650nieks Bandīts lieliem un svarīgiem cilvēkiem (man 185cm/100kg) īpaši ar pasažieru bija par vārgu tieši zemajā galā. Kad to dzinēju uzgriež, tad jau jā, skrien labi. Citādi mocis prasts kā cirvis, pēdējā iterācijā nāk ar ūdens dzesi un laikam arī iešprici. Un nevajag sabīties no tilpuma. Tas mocis ir ļoti mierīgs zemajā galā, nav kā žilete.
Tas par 4 cilindriem.

 

2 cilindros attiecīgi griezes moments būs zemāk un jauda daudz labāk izmantojama. NC750 ir arī parastajā ne-automāta versijā. Manā grāmatā brauc garlaicīgi, bet ikdienas braukšanai - ir labi. Vēl var Kawasaki Versym uzmest aci, varbūt pat 700/900 Yamaha Tracer ierakstās. budžetā.

 

Par ķīniešu močiem - CFmoto un kas tur vēl skaitās labi, bet nu maksā tuvu Japāņu konkurentiem, lētāko galu - nu es nez, jāmeklē par konkrētajiem.

 

Ko no pieredzes varu teikt - ja gribi lielu daļu laika pavadīt uz šosejas - vēja aizsardzība (aka kaut kāds nebūt būris) ir teju obligāti nepieciešams. Tas neizslēdz vajadzību lietot ausu aizbāžņus, bet ļoti atvieglo slodzi uz ķiveri un pagarina sezonu par kādu mēnesi salīdzinot ar neikedu.

 

Dizains toč ir kā nu kuram patīk. Man patīk klasiski motocikli (aka CB1100 vai tie paši Triumph Boneville), bet galīgi neder manam pielietojumam (piedzīvojumu motobraukšana), tāpēc uz izskatu esmu izgājis uz kompromisu.

 

Link to comment
Share on other sites

Par bodēm - nu Motoinn neesmu neko sūtījis. Parasti iepērkos tepat Hondā Dārzciema ielā, Intermoto pie Salu tilta, 4speed Teikā vai Ride.lv. Ja sūtu no Eiropas bodēm, tad Louis, Fcmoto un XLMoto. Gan jau kādā brīdī kaut kas ir pirkts vai sūtīts vēl kaut kur, bet uz momentu neatceros.

 

Link to comment
Share on other sites

Paldies par viedokli. Šprice manuprāt ir obligāta, karburatori man saistās ar jāšanos, negribu.

Tilpums OK, bet man svarīgi lai mocis pilsētā/ikdienā īsiem gabaliem arī būtu ērts. Kaut kādu vēja aizsardzību gribētos gan, lai gan pa uz šosejas plānoju salīdzinoši reti izbraukt. Automātu es īstenībā uzskatu par lielu plusu, tas ir viens no iemesliem, kādēļ skatos uz NC750.

Pirms 3 minūtēm , Kazarms teica:

nu Motoinn neesmu neko sūtījis

es vairāk tieši moča iegādes kontekstā jautāju.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , ivo teica:

es vairāk tieši moča iegādes kontekstā jautāju.

Ā, lol, es šo ar DE moto bodi sajaucu. Tur viens N mazāk. :D https://www.motoin.de/?language=en

 

Pirms 2 minūtēm , ivo teica:

Šprice manuprāt ir obligāta, karburatori man saistās ar jāšanos, negribu.

Ja karburatori ir kārtībā, nav nekāda jāšanās. Es esmu ar 4 dažādiem nebūt ne jauniem karburatora močiem ap 100k km nobraucis ar 0 problēmām šajā jomā. :)

Bet piekrītu, ka ja ir iespēja un motocikls der pēc pielietojuma - ņemt ar iešprici ir gudra doma. 1 mezgls mazāk, kuram aiziet greizi.

Automāts gan jau ir forši, ar NC750 DCT variantu braucis neesmu. Pilsētā, ja dzinējs griezīgs, manuālis ir ok. Ar 4cilindru strītu gan ātri apriebjas štepselēt tos īsos robus. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tā teikt, jāuztur tēma pie dzīvības :D

Nu jau kādu laiku vizinos ar mocīti. Pētot piedāvājumu, iepatikās man viens diezgan sens aparāts (1994. gada) Honda CB 750, cena attiecīgi samērīga un izdomāju, ka sākumam būs OK, un bez kredīta/līzinga. Jāsaka, ka iesākumam tiešām ir OK, klasisks aparāts ar saviem plusiem, vienkāršs kā cirvis, nekādas elektronikas un esot arī ļoti uzticams. Neko, braukšanas vaina. Degvielas patēriņš gan tāds kā autiņam :D

Kad pienāks nesezona, tad ir doma paskatīties vai nevar no Vācijas sakarīgā ciparā atvilkt kādu BMW F800GS, jo gribas arī pa meža ceļiem un taciņām pabraukāt. Vai Honda Africa Twin, bet nu tie tomēr dārgāki un man kaut kā uz BMW pusi vairāk velk :D

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Foršs motocikls gadījies. Par patēriņu, nu tā to laiku moči tērē. Kamēr nebrauc apkārt pasaulei, kāda starpība, litrs šur vai tur. :)

 

Par takām runājot - rēķinies, ka Āfrika slapjā sver teju 250kg. Nometīsi (jautājums nevis ja, bet, kad), viņš būs arī jāpieceļ. Arī augstums, 87cm beņķis nav maz. Ceļošanai tas viss ir ok, takām iesācējam, labāk nevajag. Līdz apgāšanai viņš brauks forši, bet kad trešo reizi piecelsi, nebūs nekāda prieka. Plus, tikko būs kāda dziļāka smilts/dublis, bez vismaz 50/50 pumpenes pakaļā tas pasākums nekustēsies normāli vairs no vietas.

 

F800GS būs par kilogramiem 50 vieglāks, tas jau ir tuvāk patiesībai un meža ceļiem, sliktiem ceļiem utt. būs daudz vieglāk vadāms. Te gan jārēķinās - F800GS ir ļoti ļurīga un mīksta piekare, kas ir forši ceļojot, bet pat uz mūsu tipiskās grantenes bedrēm un trepes jau paliek kaitinoši, to var ļoti ātri izsist cauri. Bet tas ir risināms ar progresīvajām atsperēm. Par šo modeli es pats domāju, kā variantu, kad būšu Transalpu aizbraucis līdz šrotam (vai apnikumam).

 

Ā un ja gribas takas drusku nopietnāk nekā pa meža ceļu nobraukt pie ezera nopeldēties  - uzreiz investē labos (!!!) motokrosa zābakos ar kārtīgu potīšu aizsardzību, jo uzmest 200kg uz kājas nav joka lieta. Ar labiem es domāju, piemēram Forma Dominator Comp, Alpinestars Tech 10 vai Gaerne SG10. Jā, būs neērti, būs karsti un būs smagi, bet tas joprojām ir daudz labāk kā 3 mēnešus uz kruķiem. Citādi, jādod tik ručkā un jākrāj pieredze, kā saka, ride safe!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...