xp Ierakstīts Janvāris 3, 2023 Share Ierakstīts Janvāris 3, 2023 Nav nekad bijusi vajadzība atgriest preci amazon.de Cik liels čakars ir un kā to izdarīt izdevīgāk? Var kāds aprakstīt kas jādara? Vai vispār to ir izdevīgi darīt, ja prece maksāja apm. 70eur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 pakas sūtīšana uz tava rēķina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Atver šo sadaļu , izvēlies Returns and refunds, tad konkrēto pirkumu un tev parādīs ko un kā darīt. Pašam nav gadījies neko atdot, bet palasot pircēju komentārus, to dara bieži, ja kas nepatīk, gluži kā mūsu 14 dienu gadījumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Amazons jau īpaši nestreso par atgrieztajām precēm, arī pēc mēneša vai vēlāk var atgriezt. Tas vai jāmaksā pašam par sūtīšanu jau no pārdevēja atkarīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Bija gadījums, kad negodīgs pārdevējs mēģināja atkārtoti pārdot preci un biju palaidis garām izsūtīšanu. Amazone pati ieteica sūtījumu nepieņemt. Jau brīdī, kad kurjers zvanīja ar informāciju, ka ved sūtījumu, pateicu, ka nepieņemšu. Bez problēmām, pat neatveda, un aizsūtīja atpakaļ. Nekas nebija jāmaksā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Janvāris 3, 2023 Author Share Janvāris 3, 2023 Nu jā, tur viss skaidrs, bet kā ir reāli - caur pastu vai kādu dpd atgriest. Kāda jūsu pieredze, cik tas ir piņķerīgi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasteR's Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Sākumā izveido atgriešanas veidlapu. To ir viegli izdarīt caur live support chat. Tad izpildi tur rakstītos nosacījumus un ar paku uz pastu iegaumējot nosūtīšanas adresi. Pastā visu noformē un samaksā. Pirms gada vēl bija opcija iesniegt čeku ko iedod pastā un atmaksāja visus sūtīšanas izdevumus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hero Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Ja tirgotājs ir amazons, tad pie jebkuras preces ir 'return or replace' poga. Izej procesam cauri un done - jautājumi vairs neradīsies. 3rd party tirgotājiem jāskatās individuāli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Janvāris 3, 2023 Share Janvāris 3, 2023 Ta jau ari ir. Izvelies savu preci, tad return, next, next, lidz nonac lidz sutisanas opcijam. Tad redzesi kas pieejams. Nepatiks opcijas, neturpini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Janvāris 4, 2023 Author Share Janvāris 4, 2023 ok, paldies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!