Jump to content

Zāles pļāvējam eļļa 20W-40


Anreel
 Share

Recommended Posts

Daiļais

It kā nav ieteicams, jo gaisa dzeses dzinējam citas temperatūras. Vai tad meža un dārza tehnikas veikali tuvumā nav?

Link to comment
Share on other sites

nez stokkerī uz krastenes ir visādās eļļas...20w50 ir šamajiem gan jau derēs...kaut gan jebkura 4t zāles pļāvēju derēs imho/.

Link to comment
Share on other sites

Derēs tas 10W-40, jo pirmais skaitlis apzīmē viskozitāti zemās temperatūrās un tas ka tā būs šķidrāka pie iedarbināšanas neko neskādēs, galvenais lai otrais vai vienīgais skaitlis ir tāds kā rekomendē ražotājs... SAE30 gan jau arī derēs , bet gluži neatbildīs ražotāja rekomendācijām...

Labots - Dils
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

nez, rada gabals, kurš ar tirgo tās štelles, pat neieteica mašīnas pārpalikumus liet, temperatūras citas. mašīnā leju 6.5 litrus un vienmēr tas puslitrs paliek pāri, kurš, itkā, kakraz briga motoram ar ieietu.

Link to comment
Share on other sites

Tak jebkurā autoveikalā ir tieši zāles pļāvējiem domāta eļļa, pie tam vajadzīgā tilpumā, 0.6, ja nemaldos.

Kas tā par modi visu pirkt benzīntankos, tikai parastajiem cilvēkiem par degvielu neļaujat norēķināties...

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , aoma teica:

Tak jebkurā autoveikalā

tikai jebkurš veikals nestrādā 24/7 salīdzinot ar  DUS. Un te manjaki var izpausties pļaut zāli naktī, agri no rīta vai brīvdienās 😀

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zālespļāvējam der jebkura ''Zaparožeca eļļa'', vai precīzāk jebkura eļļa, kura paredzēta ar gaisu dzesējamam četrtaktu motoram. Protams, vienkāršāk nopirkt jau gatavu pudeli, bet lētāk vienmēr būs ''sveramām'' eļļa no mucas. Par cik ir gan elektrostacija, gan motobloks, gan zāles pļāvējs, tad nopērku eļļu pa lēto no mucas un ar 5L kādam laikam pietiek.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , Didzis teica:

Par cik ir gan elektrostacija, gan motobloks, gan zāles pļāvējs, tad nopērku eļļu pa lēto no mucas un ar 5L kādam laikam pietiek.

Par šo es jūsu paadzu būtu gatavs sist un slānīt. Veca tehnika ir pāskrūvēta krustu šķērsu, tajā skaitā mans Iža atjaunošanas projekts, kur visas eļļas ir "pa lēto no mucas". Un tad sākās pasakas par tehniku - amortizācija sūdīga, sajūgs strādā sūdīgi, motors grab, kārba neslēdzas utt. 

Dakšā amortizatoriem paredzēta pareizas viskozitātes eļļa - izrādās dakša var strādāt pavisam normāli, ja kārbā ielej normālu motociklu dzinējiem ar slapjo sajūgu paredzētu eļļu, sajūgs neslīd, nesalīp un kārba slēdzas kā nākas.  

Inženieri nav gluži pilnīgi duraki un eļļas ir uztaisītas atbilstoši, lai derētu pielietojumam.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar laiku gan dažas lietas izdilst un situāciju var glābt tikai lietojot nākošo viskozitātes grupas eļļu. Arī to rekomendē inženieri.

 

Link to comment
Share on other sites

Protams. Bet joprojām lietojot eļļu, kas paredzēta konkrētajam pielietojumam, nevis visur gāzt iekšā vienu un to pašu "pa lēto no mucas tikai ar nākamo viskozitāti.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , Kazarms teica:

ja kārbā ielej normālu motociklu dzinējiem ar slapjo sajūgu paredzētu eļļu

Bet @Didzis jau nepiedāvā kārbā liet motoreļļu un otrādi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Kazarms teica:

Par šo es jūsu paadzu būtu gatavs sist un slānīt

Pag, kur es teicu, ka no mucas tiek lieta slikta eļļa? ''sveramā'' eļļa vienmēr maksā lētāk, kā lielveikalā jau salieta pa mazām pudelītēm. Tapēc es teicu, pa lēto. Gribi to pašu eļļu pirkt jau safasētu, maksā vairāk.Zālespļāvējam jālej eļļa paredzēta ar gaisu dzesējamajam motoram. tālāk jau sākas ražotāju brendu cīņas un vienam patīk māte, citam meita, bet citam kleita. Lai kā arī būtu, zāles pļāvējā nu nav nekāds kosmisko tehnoloģiju dzinējs un karburātors ir tupāks par tupu, bet tak iet. Man jau gadus divdesmit kalpo, bet eļļu gan regulāri mainu un nažus ar fleksi asinu. lai ir asi, kā naži.

 

pirms 4 stundām , Kazarms teica:

Un tad sākās pasakas par tehniku - amortizācija sūdīga, sajūgs strādā sūdīgi, motors grab, kārba neslēdzas utt

Ar moci gana daudz krievulaikos tiku nobraucis un ne jau izklaidei, kā tas tagad, bet ikdienas braukšanai. Krievu mocim nebija nekādas speciālas eļļas ar entajām markām. Amortizātoros lēja spolīšu eļļu, kārbā M8 un to pašu pie benzīna. Nu nebija citu eļļu. Man blakus bija lidlauks un es šikoju, jo varēju dabūt MS20 eļļu. Tam krievu lūznim neko baigi labu nevajadzēja. Protams, mūsdienās var benžam pieliet divtaktu eļļu un kārbai nopirkt labāku par M8,  bet tas krievu lūznis no tās eļļas labāk nesāks iet.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , Didzis teica:

tas krievu lūznis no tās eļļas labāk nesāks iet.

Labāk nesāks, bet krietni ilgāk gan ies ... man fāteris kādreiz strādāja RAFā un tur kaut kādā sakarībā no kaut kādiem kapitālistiem bija atgrieztas "Latvijas" ar kaut kādu 100 - 200k nobraukumu un vietējie brīnījušies ka motori kā jauni salīdzinot ar tāda paša noskrējiena vietējiem autiņiem ...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...