Jump to content

TSI vai vecie TDI dzinēji.


martvigs
 Share

Recommended Posts

Tas par VW grupas dzinējiem ? Ja tā, modernie TDI tikai CR, nevis PD. Ja vecākie TDI(ar parasto augstspiediena sūkni), tad vienalga.
CR dzinēji ir labi izdevušies un kalpo  ilgi. Pašam VW ar CR CBAB dzinēju, drīz būs 500k nobraukums, dzinējs darbojas bez problēmām.

 

TSI, TFSI - jā, mazie var būt arī ekonomiski. Tas arī vienīgais pluss.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jaunos benzīnniekus tagad pērk vairāk par dīzeļiem. Ekonomija tādi pati principā. 

 

Tagad tik gaidi, kad saradīsies tie, kas stāstīs, ka mūsdienu dzinēji strādā tikai 50k km un viss slikti, agrāk zāle bija zaļāka... Nu gluži kā to stāsta visi pēdējos 20 gadus par pēdējo gadu mašīnām 😄

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Zin... teica:

Nu gluži kā to stāsta visi pēdējos 20 gadus par pēdējo gadu mašīnām 😄

To stāsta jau 40 gadus, jau 80'tajos stāstīja ka ka 70'tajos "zāle bija zļāka" un motori labāki ...

Link to comment
Share on other sites

Man apmēram līdzīgas pārdomas pašlaik.

Cik sakasīju info, pa trasi +/- patēriņš līdzīgs (par kādu litru lielāks benzīnam). Benzīns drusku atsaucīgāks. Galvenais neņemt 1.0 trīscilindru lielākā auto par Polo/Fabiju, īpaši ja vēl sapārots ar automātu. Galīgs mironis, vēl pie tam ar aizturi uz pedāli (nospied pedāli, autiņš sāk kko darīt pēc kādām 0.5-1.0s). 1.5 TSI gan ar automātu, gan manuāli skrien patīkami un jūtamu aizturi neizjutu (tas Golfā). 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

1.5 TSI baudīts Skoda Superb pilnā ar 4 kungiem un slēpēm. Gāja gana labi.  Patēriņu gan nepētīju.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Zin... teica:

Tagad tik gaidi, kad saradīsies tie

Kuriem nav naudas, un nekas labāks nesanāk

Link to comment
Share on other sites

Varbūt princips? Neticu, ka tiem, kas staigā kā orangutāni, nepietiek naudas skuveklim...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , aoma teica:

Varbūt princips?

Gan jau. Es neticu, ka ar mūsdienu ražošanas iespējām, kad pat ķīnieši ir apguvuši puslīdz kvalitatīvu lietu ražošanu, lielo brendu dzinēji ir būtiski sūdīgāki par 90to gadu brīnumiem. Jā, noteikti ar zemu eļļas līmeni vai draņķīgu eļļu dzīvos mazāk kā vecie dzinēji, jo jaunie dzinēji ir precīzāki un nepieļauj remontu ar āmuru un drāti. 

Tas ir tas pats, kas dīvāna motociklistiem "jaunie motocikli vairāk par 50k km neiet". Es personīgi zinu bariņu dažādus mazāk kā 10 gadus vecus dažādu marku motociklus, kas nogājuši 150-200k km bez būtiskām problēmām, tikai ražotāja noteiktās apkopes un daži sīki defekti (kas izlīda vēl pašā sākumā garantijas laikā). 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , Zin... teica:

Tagad tik gaidi, kad saradīsies tie, kas stāstīs, ka mūsdienu dzinēji strādā tikai 50k km un viss slikti, agrāk zāle bija zaļāka...

Tukšmuldētāju jau pietiek - cik pats esi liels specs šajos jautājumos, ka vari tik "gudri" nolikt citus?!

 

Ja gribi kaut ko vairāk zināt par auto dzinējiem - jauniem vai veciem un to izturību, tad vislabāk par tiem tev pastāstīs neieinteresēts laba auto servisa speciālists.

Tie vislabak zinās pateikt - kas ir sūds un kas nē.

Man viedokis ir tāds - tehnoloģiski jaunie dzinēji ir labāki, bet no izturības (ilgmūžības) skatupunkta neko labu nevar pateikt. Viss ir taisīts maksimāli lēti, ar resursu, lai izvelk vismaz garantijas laiku, remontiem neizdevīgi - dārgi (piem. sadales vārpstas piedziņas ķēdes nav motora priekšā, kā agrāk, bet motora aizmugurē). Alumīnija motorbloki ar ilgmūžību neizceļās, ļoti atvieglinātie virzuļi, šaurās šāles arī neko labu nesola. Plus tam vēl pieliekam klāt lielos eļļas maiņas intervālus...

 

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Varbūt tieši servisa speciālisti ir paši sliktākie informācijas avoti, jo pie tiem sūdi tik vien nonāk :D

 

Tāpat arī ja rajonā ir 1000 Pasāti un 3 Mazdas, tad VW būs biežie klienti, bet Mazdas tik iebrauks eļļu nomainīt. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Knaabis teica:

piem. sadales vārpstas piedziņas ķēdes nav motora priekšā, kā agrāk, bet motora aizmugurē

Kāda šķirba kurā pusē ķēde, ja motors stāv šķērsām? Daudziem motocikliem sadales ķēde vispār stāv pa vidu. Tā gan tipiski ir kniedējama. Nezinu, kāda ir auto ķēžu specifika, man ir tikai ar siksnām bijuši, kuriem tāpat viss purns jānoārda, lai siksnu samainītu. 

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Tāpat arī ja rajonā ir 1000 Pasāti un 3 Mazdas, tad VW būs biežie klienti, bet Mazdas tik iebrauks eļļu nomainīt. 

Servisā noteikti, ja populārākā marka ir VW, teiks, ka VW plīst visbiežāk. Cits jautājums ir - kas tieši plīst? Tur jau tā statistika iespējams būs nedaudz objektīvāka. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Knaabis teica:

Tukšmuldētāju jau pietiek - cik pats esi liels specs šajos jautājumos, ka vari tik "gudri" nolikt citus?!

Jo statistiski mūsdienu mašīnas tiek lietotas ilgāk un nobrauktas tālāk. Tas neiet kopā ar - dzinējs slikts, viss slikti, agrāk gan bija zbis.

 

pirms 1 stundas , Knaabis teica:

Ja gribi kaut ko vairāk zināt par auto dzinējiem - jauniem vai veciem un to izturību, tad vislabāk par tiem tev pastāstīs neieinteresēts laba auto servisa speciālists.

Tie vislabak zinās pateikt - kas ir sūds un kas nē.

Jā, jo ir izdevušies dzinēji un ir tādi, kas metami pret sienu pat vienām auto modelim. Bet statistiski vidējais nobraukums un cik ilgi tiek lietots mašīnai iet uz augšu.

 

Kā arī kaut kā neredzu, ka uz ceļa būtu tikai veci šroti un pēc tam tikai 5 gadus vecas mašīnas, jo visas tās, kas pa vidu jau sen ar izmestiem dzinējiem , jo lēti taisīti nevis kā 90ajos.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Kazarms teica:

Kāda šķirba kurā pusē ķēde, ja motors stāv šķērsām?

😂

1) Ne visiem auto dzinējs stāv šķērsām.

2) Šķirba ir tur, ka, ja ķēdes ir ātrumkārbas pusē (klasiskajā variantā, motora aizmugurē), tad, lai nomainītu ķēdes, ir jānoārda pusauto...

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Sadales ķēdes vispār ir tikai nervu dīdīšanai - jāuztraucas par to nomaiņu. 90-tajos gados taisīja prātīgāk - ar sadales zobratiem, kā, piemēram. Nissan Terrano 2,7 l dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

Cik nu bieži tā ķēde jāmaina? Pat ar maniem nobraukumiem tas būtu reizi 6-7 gados. Ar vidējo nobraukumu tas būtu reizi padsmit gados.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Zin... teica:

Cik nu bieži tā ķēde jāmaina?

Tas ir daudz atkarīgs no auto ražotāja un arī no auto lietotāja - cik bieži (regulāri) maina motoreļļu.

Ir arī tādi brīnumi redzēti, ka ķēdes ir beigtas jau pie 60-70 tkm.

Un, ja ķēde sāk žvadzēt (ja to braucējs parastais prot sadzirdēt), tad ir divi varianti - vai jāieguldās lielos izdevumos, ja ķēdes ir starp kārbu un motoru, vai jāpārdod auto citam ...

Link to comment
Share on other sites

pirms 20 stundām , Kazarms teica:

1.5 TSI gan ar automātu, gan manuāli skrien patīkami un jūtamu aizturi neizjutu

Man tas pats ar Tiguan. Tomāts. Patēriņš 6-7 litri uz simta, ja vien nebraukā pa pilsētu vien.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

Man tas pats ar Tiguan. Tomāts. Patēriņš 6-7 litri uz simta, ja vien nebraukā pa pilsētu vien.

Kura gada tiguana? Priekšpiedziņa? Cik L bāka tādai?

Link to comment
Share on other sites

Nu es vēl ar vien ar savu veco Subaru Outback ('2015). Kombinētā ciklā ar smagu kāju 11 l LPG uz 100 km). Braucot uz Sāaremaa (baidoties no no EE Politsei) gan patēriņš bija krietni zem 10 l uz 100 km. Šķiet, ka naudas izteiksmē gan TDI gan TSI var rādīt uguni, pat tie, kuriem nav AWD. It īpaši tie, kuri nav pietiekami lieli universāļi ar paaugstinātu klīrensu.

Gribēju jau apgreidoties, bet neredzu īsti uz ko.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , Insekc teica:

Kombinētā ciklā ar smagu kāju 11 l LPG uz 100 km).

Jūs gāzes mīļi šim visam varētu pievienot vēl arī cik benzīna ielejat mēnesī, lai šis pasākums darbotos. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Stasss teica:

cik benzīna ielejat mēnesī

es savējam ieleju kādus 30l, kādiem trim mēnešiem pietiek. nu tātad apmēram 10l mēnesī. es gan katru dienu akurāt nebraucu. protams, ja brauksi katru dienu uz/no darba pāris km, gāzei nav jēgas un būs tikai bendzīns.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , uldise teica:

ja brauksi katru dienu uz/no darba pāris km, gāzei nav jēgas un būs tikai bendzīns.

Nu re. Te nu mēs atduramies, ka pilsētas apstākļos gāze ir diezgan bezjēdzīgs pasākums.

Bet nu lab, tas vairs ne pa tēmu

Link to comment
Share on other sites

Pirmajā topikā lapā jau līdz gāzei tika. Progress (regress) vai karstums pie vainas?

Link to comment
Share on other sites

Te jebkura auto tēma nonāk pie šī.

Tev kā biedram ar stāžu par šo vairs nebija jābrīnās.😀

  • Ļoti patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , Stasss teica:

pilsētas apstākļos gāze ir diezgan bezjēdzīgs pasākums

ja par pilsētu skaitam Rīgu, kur arī dažus kilometrus var braukt stundu, tad jau..

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Regisss teica:

Kura gada tiguana? Priekšpiedziņa? Cik L bāka tādai?

1.5tsi tiguan ir tikai priekspiedzinas - ka neka vajakais motors. nemot vera ka komplektacija ir ar automatu tad tas bus tiguan razots no 2018. - 2020. bakas ietilpiba 58 litri

Labots - Müller
Link to comment
Share on other sites

Nebija VW tie TSI problēmas ar ķēdi - kur ik pēc 120k km jāmaina?

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Stasss teica:

Jūs gāzes mīļi šim visam varētu pievienot vēl arī cik benzīna ielejat mēnesī, lai šis pasākums darbotos. 

Kad vēl braucu ar gāzi, ziemā attieciba bij 1:10, siltajā laika 1:5, (pilns gāzbalons, benzīns litros), protams, ja brauc ziemā pāris km uz darbu, tad braukā ar benzīnu, atmaksājās tikai gargabalos.

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

martvigs
26.06.2022. , 15:22, rubb teica:

Tas par VW grupas dzinējiem ? Ja tā, modernie TDI tikai CR, nevis PD. Ja vecākie TDI(ar parasto augstspiediena sūkni), tad vienalga.
CR dzinēji ir labi izdevušies un kalpo  ilgi. Pašam VW ar CR CBAB dzinēju, drīz būs 500k nobraukums, dzinējs darbojas bez problēmām.

 

TSI, TFSI - jā, mazie var būt arī ekonomiski. Tas arī vienīgais pluss.

Skatījos CarBuy Škoda Rapid ar 1.4TSI (CAXA). Mašīnai nobraukums ap 298k km, bet motora resurs ap 270k. Tapēc arī TSI baidos pirkt. 1.9TDI tādā ziņā būs izturīgāks.

Link to comment
Share on other sites

martvigs
26.06.2022. , 15:22, rubb teica:

Tas par VW grupas dzinējiem ? Ja tā, modernie TDI tikai CR, nevis PD. Ja vecākie TDI(ar parasto augstspiediena sūkni), tad vienalga.
CR dzinēji ir labi izdevušies un kalpo  ilgi. Pašam VW ar CR CBAB dzinēju, drīz būs 500k nobraukums, dzinējs darbojas bez problēmām.

 

TSI, TFSI - jā, mazie var būt arī ekonomiski. Tas arī vienīgais pluss.

1.9 TDI vai vispar bija uz CR?

Link to comment
Share on other sites

VW CR TDI skaitās divu litru, tilpums nedaudz zem diviem litriem(1968cm^3). Būtību tas nemaina. Šis dzinēji VW ir pieejami sākot no 2007 gada.

Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , xp teica:

Nebija VW tie TSI problēmas ar ķēdi - kur ik pēc 120k km jāmaina?

Man ir akurāt tāds, ar ķēdi. Pie ~120k ap 2000..2500 apgriezieniem motors sāka tēlot traktoru. Maiņa tūkstoti izmaksāja.

Maiņas procesā izrādījies, ka servisa nopirktā ir nekvalitatīva, dabūjuši mainīt. Patīkami nav, dīzeļiem mainīt siksnu ir daudz lētāk.

Link to comment
Share on other sites

27.06.2022. , 23:12, xp teica:

Nebija VW tie TSI problēmas ar ķēdi - kur ik pēc 120k km jāmaina?

 

Tikai vecākām versijām. Golf 7 (2014) 1.4 103kW jau nāk ar siksnu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

1.8 TSI bij laikam ar ķēdi. Audi A3 un Seat Leon ar to vēl bij sastopams līdz pat kādam 2018. gadam Pats gribēju pirkt to Leonu universāli.

Jaunāki jau ir ar 2.0, nezinu vai tie ar ķēdi vai siksnu, laikam ar siksnu.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Pavizinajos ar mazu perdoļotu, Skoda fabia, mehāniskā 5 robu kārba, pabrīnījos par vidējo patēriņu 7 litri. Un par to ka klusi strādā priekš dīzeļa. Paskatījos teh pasē, izrādījās 66kw benzīns, 1.2tsi... Te tev nu bija lielā ekonomija. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

7 litri jau ir diezgan daudz, ja vien nemīcijies tika pa korķiem.

Ja teiktu 4 - 5 litri, tad jau izklausītos ticamāk.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Rīgas ielas, lielos korķos ne sēdēju. Dīzelis būtu 4, max 5 litri. 

 

Kārba īsa, nedomāju ka uz šosejas spētu performēt mega ekonomiski. 

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...