Jump to content

Jaunam TV atsevišķi pikseļi blāvāki


m123
 Share

Recommended Posts

Nopirku jaunu Samsung TV un pēc uzstādīšanas pamanīju, ka daži pikseļi ir tumšāki par pārējiem (skatīt pievienoto attēlu). Izskatās, ka pikseļi nav miruši - tie vēl aizvien funkcionē, taču nav tik spilgti kā blakus esošie. Tas vislabāk pamanāms uz balta fona. Ekrāns nav netīrs no ārpuses (TV tikko tika izpakots), varbūt ir netīrumi starp stiklu un matricu, grūti teikt.

Kamēr vēl nav 14 dienas kopš iegādes pagājušas, domāju ko darīt. Nosūtīju šo bildi gan Samsung atbalstam, gan interneta veikalam, kur TV iegādājos. Tagad gaidu viņu piedāvātos variantus. Varētu vienkārši atdot TV atpakaļ un meklēt citu vietā, taču diezgan liels čakars ar transportu - kaste sver 36 kg. Kur teikts, ka nākamais nebūs tāds pats un transporta izdevumi tādā gadījumā laikam jāsedz man pašam. Kā vispār ir ar šādiem defektiem - garantija tos ietver?

IMG_20220520_184714.jpg

Link to comment
Share on other sites

Müller
Pirms 34 minūtēm , m123 teica:

Kamēr vēl nav 14 dienas kopš iegādes pagājušas, domāju ko darīt.

Domat kamer paiet 14 dienas un japaliek ar defektainu tv? Tur nav ko domat, jaizmanto atteikuma tiesibas.

Link to comment
Share on other sites

Sūds par tiem pikseļiem, Tev ekrānam pa vidu ir šaušalīgs pleķis. Ar tādu tak uzreiz jādod atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu kā ar atgriešanu, bet, ja uz garantiju ved, tad paši atsūta kurjeru, ja nav vairs kaste, tas jāpaziņo- tad kurjers ierodas ar kasti kā aizstransportēt. Tā samsū supports pastāstīja nesen

Varbūt arī šajā gadījumā sanāks bez liekas vizināšanās :)

Link to comment
Share on other sites

Nav stāsts par to vai dot atpakaļ vai nē. Man visērtākais variants būtu, ja viņi samainītu pret veselu. Tāpēc arī gaidu, ko atbildēs. Vēl kāda nedēļa ir atlikusi. Drīzāk jautājums ir par to, vai gadījumā, ja tās 14 dienas jau būtu pagājušas, šo segtu garantija. Pikseļi jau ir funkcionējoši, īsti miruši nav. Pleķi var ignorēt, dzīvē tā nav, tas ir bildes defekts fotografējot.

Link to comment
Share on other sites

AlCohol

garantija, kā privātpersonai 2 gadi, juridiskai 1 gads. bet jāņem vērā ka ražotājs arī ietver noteikumu par mirušiem pikseļiem, kāds % katram, tas jāskatās. protams, nav forši jaunai mantai dabūt defektīvu matricu, bet ja ir iespēja atgriezt, tad tas ir jāizmanto.

Link to comment
Share on other sites

Tas skaidrs, ka garantija 2 gadi. Šī tēma ir drīzāk jautājums par to, vai kādam nav bijusi pieredze ar to, cik miruši pikseļi ir garantijas gadījums tieši Samsung un vai attēlā redzamie tiek uzskatīti par mirušiem. Cerēju, ka, kamēr es gaidu atbildi no Samsung vai interneta veikala, šeit varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu, tāpēc atbildi iegūšu ātrāk. Ja pareizi saprotu, tad no tā vai mans gadījums ir garantijas, ir atkarīgs, kurš maksā par transportu. Garantijas gadījumā - Samsung, atgriešanas gadījumā - es.

Link to comment
Share on other sites

biomass979
28 minutes ago, m123 said:

Tas skaidrs, ka garantija 2 gadi. Šī tēma ir drīzāk jautājums par to, vai kādam nav bijusi pieredze ar to, cik miruši pikseļi ir garantijas gadījums tieši Samsung

Atgriez kasti un vis....!Neko viņi tev tur  nemainīs,tad tev  būs jaiesniedz garantījā un tur  noteiks vai  mainīs  vai nemainīs"matricu"vis ticamāk meiģinās apkrāpt ,tikmer 14 dienas pakāstas un sūkā ledu!

 

Labots - biomass979
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 53 minūtēm , m123 teica:

cik miruši pikseļi ir garantijas gadījums tieši Samsung un vai attēlā redzamie tiek uzskatīti par mirušiem

 

atkarīgs no Tv modeļa. skaties savējam rokasgrāmatā vai internetā.

Link to comment
Share on other sites

Nu man bija garantijas gadījums ar samsung.

Izejot no manas pieredzes, silti iesaku autoram izmantot 14 dienu atgriešanu - autoram pat nav jāskaidro nevienam kas/vai ir defekts. Vienkārši atdod preci vai apmaini.

Man bija savādāk - es nopirku jaunu TV un kamēr taisīju remontu istabā, to neizpakoju un nepārbaudīju (šī bija man kļūda)

Vēlāk atklājās defekts (pults nepārslēdza vai slēdza kanālus un menu ar aizkavēšanos). Es sazinājos pa tiešo ar samsung latvija, tie man pat pulti pa pastu sūtīja, lai pārbaudu vai defekts nav izzudis. Pultī nebija aina un viņi pie manis uz mājām atsūtīja samsung servisa cilvēku, kas turpat uz vietas arī viņu laboja. Nu tā labošana bija tāda, ka samainīja visus TV blokus. Kā servisa cilvēks teica, ka samsungam ir tāda politika mainīt blokus, nevis uzreiz vietā iedot jaunu TV.

Ja autors nogulēs 14 dienas, tad viņam būs tāpat kā man.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

pofig par to transportu, kaut 20nieku izmaksās, bet nebūs pēc tam jādzīvo ar brāķi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

25.05.2022. , 22:19, Jainit teica:

atkarīgs no Tv modeļa. skaties savējam rokasgrāmatā vai internetā.

"Atsevišķi „Spilgti Pikseļi” vai „Izdzisuši Pikseļi”, kas parādās uz LCD vai LFD ekrāniem, ir dabiski Produktam un atbilst nozares standartiem. Tie neietekmē Produkta veiktspēju un netiks uzskatīti par defektu." - https://www.samsung.com/lv/support/warranty/ 

26.05.2022. , 08:06, AlCohol teica:

pofig par to transportu, kaut 20nieku izmaksās, bet nebūs pēc tam jādzīvo ar brāķi.

Piegāde līdz mājas durvīm izmaksāja 25€, tāpēc nav īsti vēlmes bez vajadzības vadāt TV apkārt šurpu turpu.

 

Samsung atbalsts atbildēja uz manu ziņu 3. dienā. Izrādās, ka viņi sola reaģēt 24 DARBA nevis astronomisko stundu laikā. Beigās man telefoniski apsolīja TV samainīt. Varbūt tikai tāpēc, ka gan sarakstē, gan telefoniski minēju, ja man TV nemainīs vai laicīgi nesaņemšu atbildi, tad preci atgriežu atpakaļ veikalam. Redzēsim, cik ātri tas notiks un vai samainītais TV nebūs sliktāks par esošo.

Link to comment
Share on other sites

25.05.2022. , 22:23, xp teica:

būs tāpat kā man

vai tad neatrisināja problēmu?

Link to comment
Share on other sites

Atrisinājās pati - firmware jauna iznāca un viss ok

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Varu padalīties ar situācijas update.

 

Īsumā - no veikala naudu atpakaļ uz kontu dabūju tikai pirms pāris dienām ar PTAC iesaisti. Nauda tikai par TV, piegādes izdevumus protams man neviens neatgrieza. Veikals - M79. Lieki teikt, ka nekad neko tur vairs nepirkšu un nevienam citam arī neiesaku.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , m123 teica:

piegādes izdevumus protams man neviens neatgrieza.

 

Un nebija pienākums atgriezt. Vai tad piegādes pakalpojums arī izrādijās defektīvs?

Link to comment
Share on other sites

Piegādi nekad netagriež, tādēļ ir bīstami Aļikā pirkt kur cena zema, bet piegāde liela :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Tehniski protams viss ir pareizi. Piegādes pakalpojums tika veikts un nebija defektīvs. Stāsts drīzāk par to, ka veikals tīši vai netīši saņem apgrozāmos līdzekļus uz vairākiem mēnešiem kamēr pircējam tajā laikā nav ne preces, ne naudas. Bonusā tam tiek saņemta nievājoša attieksme telefoniski un rakstisku iesniegumu ignorēšana nemaz nerunājot par kompensāciju vai pat elementāru atvainošanos par kavēšanos. Pēc naudas atgriešanas TV par tādu naudu protams vairs nevar nopirkt un vienīgais, ko pircējs var darīt šajā situācijā ir raudāt internetā un ar savu pieredzi mudināt citus izvairīties no konkrētiem interneta veikaliem. Tāpēc arī šie ieraksti forumā.

Link to comment
Share on other sites

Tā tīri no cilvēciskās puses - kāpēc man būtu jāmaksā par piegādi, ja internetveikals man sūta defektīvu preci? Ja jau šo servisu nodrošinam, tad arī par to vajadzētu atbildēt..

Man takš nevajadzētu piegādi, ja to aparātu nevajadzētu.

Link to comment
Share on other sites

Oponēšu autoram - ne jau M79 no labas gribas izvēlējās Tev pārdot brāķētu preci. Jā, protams, cits stāsts ir attieksme un citi faktori, ko viņi var ietekmēt, bet teikt, ka M79 ir veikals, kurā nevajag iepirkties - nedaudz pārspīlēti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

P.S.
Runājot par piegādi - pat gadījumā, ja Tu atsakies no distances līguma 14 dienu laikā (kas gan nav šis gadījums, bet tomēr pieminēšu), pārdevējam nav pienākums atmaksāt piegādes izdevumus (ne piegādes, ne atgriešanas), ja pircējs nav izvēlējies pārdevēja piedāvāto lētāko preču saņemšanas iespēju. T.i. - ja pārdevējs piedāvā saņemt preci bez maksas uz vietas savā izsniegšanas punktā, bet tu esi izvēlējies piegādi uz pakomātu, tad lētākā šajā gadījumā ir saņemšana uz vietas un izvēlētā piegāde uz pakomātu ir pircēja izvēle ar kuru izmaksām pats pircējs arī riskē gadījumā, ja izdomās preci atgriest.

Link to comment
Share on other sites

Protams, ka veikals ne aiz labas gribas pārdeva brāķi. Brāķis nav izdevīgs nevienam no iesaistītajiem - ražotājam arī jāapmaksā serviss un netiek pārdots produkts. Kļūdas gadās visiem, tas ir tikai normāli. Stāsts tieši par to, kā tiek risinātas problēmas, kad tās rodas. Ar to arī vajadzētu atšķirties labam veikalam. Nezinu, kas par iemeslu manai situācijai - cilvēku trūkums, kas risina šādas problēmas, pārmērīgs darba daudzums utml., bet tā īsti nav mana problēma. Ja veikals pat neatbild uz elektroniski parakstītu iesniegumu (kas ir pietiekams pamats, lai vērstos PTAC), tad komunikācija ar klientu noteikti nav tajā augstākajā līmenī. Līdz šim man arī bija sanākusi tikai laba saskarsme ar M79 servisu (tāpēc izvēlējos arī šim pirkumam šo veikalu), taču tas bija vēl senā pagātnē, kad viņi bija Barona kvartālā. Iespējams, ka visi cilvēki un iekšējā organizācija jau ir nomainījusies.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , martinno teica:

pārdevējam nav pienākums atmaksāt piegādes izdevumus (ne piegādes, ne atgriešanas), ja pircējs nav izvēlējies pārdevēja piedāvāto lētāko preču saņemšanas iespēju. T.i. - ja pārdevējs piedāvā saņemt preci bez maksas uz vietas savā izsniegšanas punktā, bet tu esi izvēlējies piegādi uz pakomātu

Tā tas varētu būt.

Mana pieredze, veikals 1a.lv, pirms trim vai četriem gadiem, atsūtīja preci, kas bija lietota, acīmredzami lietota, mobilais telefons, kurā kontaktu katalogs un zvanu arhīvs piepildīts :D, pie kam nobružāts. Atgriezu preci uzreiz, iepriekš sarakstījos, pateica, ka obligāti jāsūta atpakaļ caur pastu, konkrētu pasta pakalpojumu lika izvēlēties, atmaksāja gan preces vērtību, gan sūtīšanas izdevumus, gan manus atpakaļnosūtīšanas izdevumus.

Vēl cits gadījums, no Vācijas interneta veikala viena, atsūtīja ne to preci, sajauca tajā galā, sūtīju atpakaļ, atmaksāja man pasūtīšanas izdevumus (preces cena + piegāde), manus atpakaļsūtīšanas izdevumus nesedza, uzrakstīju e-pastu - kā tad tā... Pēc ilgāka laika tomēr ieskaitīja kontā arī atpakaļsūtīšanas izdevumus, biju jau aizmirsis.

Tā ka atkarīgs no veikala šis.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , m123 teica:

Varu padalīties ar situācijas update.

 

Īsumā - no veikala naudu atpakaļ uz kontu dabūju tikai pirms pāris dienām ar PTAC iesaisti. Nauda tikai par TV, piegādes izdevumus protams man neviens neatgrieza. Veikals - M79. Lieki teikt, ka nekad neko tur vairs nepirkšu un nevienam citam arī neiesaku.

Nu man gadījās tur nopirkt refurbished laptopu (reThink) kuram bija kaudze ar dead pikseļiem, aiznesu atpakaļ naudu atdeva viss bija godīgi un korekti.

Tā , ka man ir pozitīva pieredze.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...